پیام آذری

آخرين مطالب

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش نوظهور در تبریز گفتگو

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش نوظهور در تبریز
  بزرگنمايي:

پیام آذری - آفتاب‌‌نیوز :
سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی دپوی کود شیمیایی قاچاق در سوله‌ای در شهر تبریز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی قضائی به محل مراجعه و در بازرسی از سوله شناسایی شده تعداد 450 کیسه کود شیمیایی قاچاق به مقدار 23 تن را کشف کردند.
سردار محمدی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش کودهای شیمیایی قاچاق کشف شده 5 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
کشف 9 دستگاه ماینر غیر مجاز در تبریز
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف 9 دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش یک میلیارد ریال خبرداد.
سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شناسایی و کسب خبری مبنی بر اینکه در یکی از خیابان‌های شهر تبریز فردی در ملک تجاری خود اقدام به راه اندازی دستگاه ماینر (دستگاه تولید ارز دیجیتال) کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی و با دعوت از کارشناسان اداره برق شهرستان، به آدرس اعلامی عزیمت که با رعایت موازین شرعی و قانونی، مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز، در پایان خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل، تعداد 9 دستگاه ماینر به همراه متعلقات آنها به ارزش یک میلیارد ریال کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ جهان آرا تاکید کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می‌کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، ازطریق تماس با سامانه 110 موضوع را گزارش کنند.
کلاهبرداری با عنوان آغاز دور جدید افزایش یارانه‌ها
سرپرست پلیس فتا آذربایجان شرقی نسبت به کلاهبرداری با عنوان آغاز دور جدید افزایش یارانه‌ها هشدار داد و گفت: کاربران به هیچ عنوان روی لینک‌های دریافتی از شماره‌های شخصی با عنوان افزایش یارانه کلیک نکنند.
سرهنگ اصغر شیخ نژاد در تشریح این خبر گفت: چنانچه افراد پیام‌هایی تحت عناوین و موضوعات مختلف همچون آغاز دور جدید افزایش یارانه‌ها ،دریافت و واریز سود سهام عدالت و یا ابلاغیه قضائی دریافت کردند به هیچ وجه اقدام به کلیک کردن بر روی این لینک‌ها را نکنند.
وی بیان کرد: کاربران فضای مجازی هرگونه خبر در خصوص افزایش یارانه‌ها و یا ثبت‌نام و پرداخت سود سهام عدالت را تنها از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کرده و از ورود به سایت‌های مشابه و کلیک کردن بر روی لینک‌های ارسالی در شبکه‌های اجتماعی و پیامکی به جد پرهیز کنند.
وی تصریح کرد: هموطنان باید به این نکته توجه داشته باشند که بسیاری از این پیامک‌ها جعلی بوده و مجرمان به دنبال کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی آنان هستند و یکی از اصلی ترین مشخصه‌های پیامک‌های جعلی این است که از سرشماره‌های معمولی و شخصی ارسال می‌شوند در حالی که اکثر مراجع رسمی پیامک‌های خود را از سرشماره‌های مشخص ارسال می کنند.
سرهنگ شیخ نژاد یادآور شد: کاربران به هیچ عنوان نرم افزارهای ناشناس را از طریق لینک‌های جعلی را دانلود و نصب نکنند و از پر کردن فرم‌های ناشناس جداً خودداری کنند.
سرپرست پلیس فتا استان گفت: شهروندان در صورتی که با موارد مجرمانه و مشکوک در فضای مجازی مواجهه شدند مراتب را با تماس تلفنی به شماره 096380 به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش نمایند.
سارق فروشگاه های زنجیره ای در تبریز دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارق فروشگاه‌های زنجیره ای و 2 نفر قاچاقچی سوداگر مرگ و کشف یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر توسط ماموران کلانتری 17 تبریز خبر داد.
سرهنگ جهان آرا گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از فروشگاه های زنجیره‌ای، بلافاصله ماموران کلانتری 17 به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه سارق در حین سرقت توسط عوامل نگهبانی فروشگاه شناسایی شده است، افزود: با همکاری عوامل فروشگاه سارق در کوتاه ترین زمان توسط پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: سارق در بازجوئی‌های اولیه به 2 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جهان آرا افزود: ماموران کلانتری 17 تبریز در یک عملیات جداگانه موفق به دستگیری 2 نفر قاچاقچی سوداگر مرگ و کشف یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر کشف کردند.
سرهنگ جهان آرا در پایان با توجه به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، سیستم دوربین‌های مداربسته و علائم هشداردهنده را یکی از راه کارهای پیشگیری از سرقت عنوان کرد و گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت هشدارهای پلیسی و حفاظت از اموال خود، راه را برای هرگونه سرقت توسط سارقان سلب کنند.
پایان قدرت نمایی 10 نفر اراذل و اوباش نوظهور در تبریز 
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری 10 نفر اراذل و اوباش نوظهور که در یکی از محلات تبریز موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.
سرهنگ یدالله جهان‌آرا در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه چند جوان قمه به دست در یکی از محلات تبریز باعث اخلال در نظم عمومی شده‌اند، بلافاصله ماموران کلانتری 21 ارم به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعداد 10 نفر که چند نفر از آنها قمه به دست هستند با حرکات ناهنجار باعث ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت اهالی شده‌اند که با اقتدار همه آنها دستگیر و به کلانتری منقل می‌شوند. 
وی افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی به بزه خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند. 
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان با بیان اینکه پلیس به افراد بزهکار و ناهنجار و مخلان نظم و آرامش مردم هرگز اجازه عرض اندام نخواهد داد، از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ناهنجاری‌های اجتماعی، موضوع را بلافاصله به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/656779/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟