پیام آذری

آخرين مطالب

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو علمي

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو
  بزرگنمايي:

پیام آذری - «بوی خوش، کارت شناساییِ نامرئی شماست.» این جمله را از آلن پیز، روان‌شناس و متخصص زبان بدن، به خاطر بسپارید! در دنیای مدرن و شلوغ امروزی، ظاهر آراسته در کنار بوی خوش بدن است که معنی پیدا می‌کند. اگر شما نیز به‌طور روزمره از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که استشمام بوی خوش از هم‌سفرانتان، اولین حسی است که از آن‌ها دریافت می‌کنید. بر همین اساس، مدتی است که جدیدترین کمپین آمبرلا با قراردادن ماکت‌های بزرگ دئودورانت در مکان‌های پرتردد مانند ایستگاه مترو، در نظر دارد تا مردم را با محصولات خوشبوکننده بدن آشتی دهد و تجربه سفری آسان و دلپذیر را برای شهروندان، خلق کند. برای درک کامل این حرکت پرطرفدار، تا پایان همراه ما باشید! کمپین «سفر خوشبو» آمبرلا به چه نحوی اجرا می‌شود؟ این کمپین، ابتکاری خلاقانه و منحصربه‌فرد است که توسط برند محبوب آمبرلا به‌اجرا درآمده است. تیم اجراکننده این ایده، با قراردادن ماکت‌هایی درست شبیه دئودورانت‌های این برند، در ایستگاه‌های مترو و باقی محیط‌های شلوغ شهر، به شهروندان رهگذر یادآوری می‌کنند که بوی خوش، جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره در اجتماع است. این ماکت‌های دئودورانت‌ -که جثه‌ای بسیار بزرگ دارند- بوی ملایم و مطبوعی نیز از خود متصاعد می‌کنند. تجربه استشمام این رایحه نرم و بی‌نظیر در محیط شلوغ و بسته ایستگاه مترو و اتوبوس،‌ توجه عابران را به خود جلب می‌کند و اهمیت استفاده از دئودورانت‌های خوشبوکننده بدن در محیط‌های پرترافیک و بدبو را به همه مسافران‌، گوشزد می‌کند. البته وحشت نکنید! بوی خوش این ماکت‌های عظیم‌الجثه، با استفاده از اسانس‌های باکیفیت و لطیف، ساخته شده است. در یک کلام، غلظت بسیار کم و ملایمت دوست‌داشتنی رایحه این خوشبوکننده‌های بزرگ، به‌هیچ‌عنوان مشام افراد حاضر در ایستگاه را آزار نمی‌دهد. هدف آمبرلا از اجرای این کمپین چیست؟ هر برندی در اجرای کمپین‌های خود، در کنار تلاش برای افزایش محبوبیت برند خود، اهداف متعالی و معناداری را دنبال می‌کند. آمبرلا نیز در اجرای این ایده جذاب و کاربردی، اهداف مهمی را در نظر گرفته است: ترویج استفاده از دئودورانت در محیط‌های عمومی باور بکنید یا نه، هنوز که هنوز است فرهنگ استفاده مداوم و روزمره از دئودورانت‌ها و خوشبوکننده‌های باکیفیت بدن، به‌طور کامل در جامعه جا نیفتاده است و بسیاری از مردم به‌خاطر بوی نامطبوع فضاهای داخلی مترو و اتوبوس، از رفت‌وآمد با وسایل نقلیه عمومی خودداری می‌کنند. برای همین است که این برند خوش‌فکر، با هدف افزایش آگاهی عمومی از این موضوع و تشویق افراد به استفاده از دئودورانت‌ در طول روز، کمپین سفر خوشبو را با هدف استفاده از محصولات آمبرلا راه‌اندازی کرده است تا افراد بیشتری به حفظ بهداشت فردی و اهمیت بوی خوش در سفرهای کوتاه روزانه خود پی ببرند. ارتقای سطح بهداشت جامعه توجه به بوی خوش، نه‌تنها برای سلامتی جسمی، بلکه برای سلامت روانی و اجتماعی شهروندان، ضروری است. بوی خوش می‌تواند اعتماد به‌نفس شما را در درازمدت افزایش دهد و شخصیت شما را در محیط‌های عمومی و شلوغ، به‌عنوان فردی شاداب، تمیز و خوش‌سلیقه به هم‌سفرانتان بشناساند. این حرکت کاربردی، می‌تواند تعداد بسیاری از مردم را به‌سوی بهداشت بدن، ترغیب کند. تاثیرگذاری در استفاده از وسایل نقلیه عمومی تحقیقات نشان داده‌اند که درصد قابل‌توجهی از افراد به‌خاطر بوی غیرقابل‌تحمل فضای داخلی مترو و اتوبوس، ترجیح می‌دهند تا با وسایل نقلیه شخصی به عبورومرور در کلان‌شهرها بپردازند که این موضوع در طولانی‌مدت باعث ایجاد ترافیک، آلودگی و آسیب‌های اجتماعی دیگر می‌شود. تیم اجراکننده با توجه به این دغدغه عجیب، هوشمندانه در تلاش هستند که محیط‌های عمومی شلوغ را به فضایی خوشبو و شاداب تبدیل کنند تا تعداد بیشتری از شهروندان، بدون احساس منفی از استشمام بوی بد بدن، به سفر با واگن‌های مترو بپردازند. اجرای این ایده، با تشویق مردم به استفاده از دئودورانت‌های خوش‌رایحه، باعث می‌شود که هوای داخل ایستگاه‌ها از بوی آزاردهنده همیشگی، نجات پیدا کند و به مکانی بهتر برای سفرهای روزانه شما تبدیل شود! ایجاد تجربه بویایی منحصربه‌فرد ماکت‌های خوشبویی که مثل برج‌های معطر، در بخش‌های مختلف شهر خودنمایی می‌کنند با انتشار رایحه جذاب از خود، تصویری جدید از ایستگاه‌ها و پایانه‌های شهری را به مردم نشان می‌دهند! این دئودورانت‌های بزرگ، با قدرت هرچه‌تمام‌تر توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند و علاوه‌بر اثرات بهداشتی و اجتماعی، تجربه‌ای شاد و متفاوت از ایستگاه‌های کسل‌کننده را برای رهگذران خلق می‌کنند. برند آمبرلا با کمپین «سفر خوشبو» روی چه مسئولیت اجتماعی تاکید می‌کند؟ سفر خوشبو بر این مسئولیت اجتماعی تاکید دارد که بهداشت فردی و بوی خوش بدن، نه‌تنها به‌عنوان یک ارزش اجتماعی شناخته می‌شود و باعث ارتقای شخصیت شما در جامعه می‌شود، بلکه برای اطرافیانتان نیز مهم است و نشانه احترام به خود و دیگران به حساب می‌آید. آمبرلا با این روش خلاقانه و نوین، مسئولیت‌هایی را به مردم یادآوری می‌کند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است: * بوی خوش می‌تواند اعتمادبه‌‌نفس شما را افزایش دهد و روابط اجتماعی‌تان را بهبود ببخشد. * استفاده از دئودورانت، نه‌تنها برای خود فرد، بلکه برای اطرافیان نیز اهمیت دارد؛ زیرا بوی نامطبوع می‌تواند احساسات ناخوشایندی را در طول سفرهای روزمره شما برا همراهانتان ایجاد کند. * منتشر کردن بوی خوش به‌جای بوی نامطبوع عرق، نوعی احترام به دیگران به ‌حساب می‌آید. * کاهش بوی نامطبوع در محیط‌های بسته، احتمال انتقال بیماری‌های تنفسی و عفونی برای گروه‌های حساس را کاهش می‌دهد. * همان‌طور که بوی بد و مداوم در طول سفر با مترو و اتوبوس، احساس خفگی و عدم رعایت بهداشت در محیط‌های بسته را در افراد ایجاد می‌کند، متصاعدکردن بوی ملایم و خوش، فضای بسته را به مکانی پرنشاط برای حاضرین تبدیل می‌کند. آمبرلا در اجرای جدیدترین کمپین خود به چه نکاتی توجه داشته است؟ کمپین سفر خوشبو با هدف ترویج استفاده از دئودورانت در جامعه اجرا شده است؛ اما در کنار این هدف اصلی، این برند درنظر دارد به افراد کمک کند تا بدون احساس شرم، درباره این موضوع گفتگو کنند و تابوی صحبت درباره بوی نامطبوع و رعایت اصول بهداشتی در محیط‌های عمومی،‌ شکسته شود. این برند پُرطرفدار با درک دغدغه‌های شهروندان درباره مشکلات بهداشتی سفرهای داخل شهری و حضور در محیط‌های بسته و شلوغ بدبو، به طراحی و پی‌ریزی چنین ایده نوین و ماهرانه‌ای پرداخته است؛ یعنی کمپینی که می‌خواهد کیفیت زندگی روزمره افراد را با راه‌حل‌های نوآورانه و جذاب مدرن، به‌طرز معجزه‌آسایی بالا ببرد! سخن پایانی آمبرلا، آرزو دارد تا سفرهای روتین و روزانه مردم را به ساعاتی دلپذیر در زندگی‌شان تبدیل کند. این مجموعه قدرتمند و خوش‌فکر در نظر دارند تا با ارائه دئودورانت‌هایی با رایحه‌های بهشتی، باعث تغییر نگرش عموم مردم شوند و فرهنگ استفاده از این محصول کاربردی را به اتفاقی کاملاً عادی و فراگیر در جامعه تبدیل کنند تا دیگر تمامی شهروندان، فضایی پاکیزه و خوش‌عطر را در ترددهای داخل شهری خود تجربه کنند. آمبرلا امیدوار است که کمپین «سفر خوشبو» چوب جادوی چنین تغییر جذاب و دلپذیری در اجتماع باشد!

«بوی خوش، کارت شناساییِ نامرئی شماست.» این جمله را از آلن پیز، روان‌شناس و متخصص زبان بدن، به خاطر بسپارید! در دنیای مدرن و شلوغ امروزی، ظاهر آراسته در کنار بوی خوش بدن است که معنی پیدا می‌کند. اگر شما نیز به‌طور روزمره از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که استشمام بوی خوش از هم‌سفرانتان، اولین حسی است که از آن‌ها دریافت می‌کنید. بر همین اساس، مدتی است که جدیدترین کمپین آمبرلا با قراردادن ماکت‌های بزرگ دئودورانت در مکان‌های پرتردد مانند ایستگاه مترو، در نظر دارد تا مردم را با محصولات خوشبوکننده بدن آشتی دهد و تجربه سفری آسان و دلپذیر را برای شهروندان، خلق کند. برای درک کامل این حرکت پرطرفدار، تا پایان همراه ما باشید!
کمپین «سفر خوشبو» آمبرلا به چه نحوی اجرا می‌شود؟
این کمپین، ابتکاری خلاقانه و منحصربه‌فرد است که توسط برند محبوب آمبرلا به‌اجرا درآمده است. تیم اجراکننده این ایده، با قراردادن ماکت‌هایی درست شبیه دئودورانت‌های این برند، در ایستگاه‌های مترو و باقی محیط‌های شلوغ شهر، به شهروندان رهگذر یادآوری می‌کنند که بوی خوش، جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره در اجتماع است. این ماکت‌های دئودورانت‌ -که جثه‌ای بسیار بزرگ دارند- بوی ملایم و مطبوعی نیز از خود متصاعد می‌کنند. تجربه استشمام این رایحه نرم و بی‌نظیر در محیط شلوغ و بسته ایستگاه مترو و اتوبوس،‌ توجه عابران را به خود جلب می‌کند و اهمیت استفاده از دئودورانت‌های خوشبوکننده بدن در محیط‌های پرترافیک و بدبو را به همه مسافران‌، گوشزد می‌کند. البته وحشت نکنید! بوی خوش این ماکت‌های عظیم‌الجثه، با استفاده از اسانس‌های باکیفیت و لطیف، ساخته شده است. در یک کلام، غلظت بسیار کم و ملایمت دوست‌داشتنی رایحه این خوشبوکننده‌های بزرگ، به‌هیچ‌عنوان مشام افراد حاضر در ایستگاه را آزار نمی‌دهد.
هدف آمبرلا از اجرای این کمپین چیست؟
هر برندی در اجرای کمپین‌های خود، در کنار تلاش برای افزایش محبوبیت برند خود، اهداف متعالی و معناداری را دنبال می‌کند. آمبرلا نیز در اجرای این ایده جذاب و کاربردی، اهداف مهمی را در نظر گرفته است:
ترویج استفاده از دئودورانت در محیط‌های عمومی
باور بکنید یا نه، هنوز که هنوز است فرهنگ استفاده مداوم و روزمره از دئودورانت‌ها و خوشبوکننده‌های باکیفیت بدن، به‌طور کامل در جامعه جا نیفتاده است و بسیاری از مردم به‌خاطر بوی نامطبوع فضاهای داخلی مترو و اتوبوس، از رفت‌وآمد با وسایل نقلیه عمومی خودداری می‌کنند. برای همین است که این برند خوش‌فکر، با هدف افزایش آگاهی عمومی از این موضوع و تشویق افراد به استفاده از دئودورانت‌ در طول روز، کمپین سفر خوشبو را با هدف استفاده از محصولات آمبرلا راه‌اندازی کرده است تا افراد بیشتری به حفظ بهداشت فردی و اهمیت بوی خوش در سفرهای کوتاه روزانه خود پی ببرند.
ارتقای سطح بهداشت جامعه
توجه به بوی خوش، نه‌تنها برای سلامتی جسمی، بلکه برای سلامت روانی و اجتماعی شهروندان، ضروری است. بوی خوش می‌تواند اعتماد به‌نفس شما را در درازمدت افزایش دهد و شخصیت شما را در محیط‌های عمومی و شلوغ، به‌عنوان فردی شاداب، تمیز و خوش‌سلیقه به هم‌سفرانتان بشناساند. این حرکت کاربردی، می‌تواند تعداد بسیاری از مردم را به‌سوی بهداشت بدن، ترغیب کند.
تاثیرگذاری در استفاده از وسایل نقلیه عمومی
تحقیقات نشان داده‌اند که درصد قابل‌توجهی از افراد به‌خاطر بوی غیرقابل‌تحمل فضای داخلی مترو و اتوبوس، ترجیح می‌دهند تا با وسایل نقلیه شخصی به عبورومرور در کلان‌شهرها بپردازند که این موضوع در طولانی‌مدت باعث ایجاد ترافیک، آلودگی و آسیب‌های اجتماعی دیگر می‌شود. تیم اجراکننده با توجه به این دغدغه عجیب، هوشمندانه در تلاش هستند که محیط‌های عمومی شلوغ را به فضایی خوشبو و شاداب تبدیل کنند تا تعداد بیشتری از شهروندان، بدون احساس منفی از استشمام بوی بد بدن، به سفر با واگن‌های مترو بپردازند. اجرای این ایده، با تشویق مردم به استفاده از دئودورانت‌های خوش‌رایحه، باعث می‌شود که هوای داخل ایستگاه‌ها از بوی آزاردهنده همیشگی، نجات پیدا کند و به مکانی بهتر برای سفرهای روزانه شما تبدیل شود!
ایجاد تجربه بویایی منحصربه‌فرد
ماکت‌های خوشبویی که مثل برج‌های معطر، در بخش‌های مختلف شهر خودنمایی می‌کنند با انتشار رایحه جذاب از خود، تصویری جدید از ایستگاه‌ها و پایانه‌های شهری را به مردم نشان می‌دهند! این دئودورانت‌های بزرگ، با قدرت هرچه‌تمام‌تر توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند و علاوه‌بر اثرات بهداشتی و اجتماعی، تجربه‌ای شاد و متفاوت از ایستگاه‌های کسل‌کننده را برای رهگذران خلق می‌کنند.

پیام آذری

برند آمبرلا با کمپین «سفر خوشبو» روی چه مسئولیت اجتماعی تاکید می‌کند؟
سفر خوشبو بر این مسئولیت اجتماعی تاکید دارد که بهداشت فردی و بوی خوش بدن، نه‌تنها به‌عنوان یک ارزش اجتماعی شناخته می‌شود و باعث ارتقای شخصیت شما در جامعه می‌شود، بلکه برای اطرافیانتان نیز مهم است و نشانه احترام به خود و دیگران به حساب می‌آید. آمبرلا با این روش خلاقانه و نوین، مسئولیت‌هایی را به مردم یادآوری می‌کند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است:
* بوی خوش می‌تواند اعتمادبه‌‌نفس شما را افزایش دهد و روابط اجتماعی‌تان را بهبود ببخشد.
* استفاده از دئودورانت، نه‌تنها برای خود فرد، بلکه برای اطرافیان نیز اهمیت دارد؛ زیرا بوی نامطبوع می‌تواند احساسات ناخوشایندی را در طول سفرهای روزمره شما برا همراهانتان ایجاد کند.
* منتشر کردن بوی خوش به‌جای بوی نامطبوع عرق، نوعی احترام به دیگران به ‌حساب می‌آید.
* کاهش بوی نامطبوع در محیط‌های بسته، احتمال انتقال بیماری‌های تنفسی و عفونی برای گروه‌های حساس را کاهش می‌دهد.
* همان‌طور که بوی بد و مداوم در طول سفر با مترو و اتوبوس، احساس خفگی و عدم رعایت بهداشت در محیط‌های بسته را در افراد ایجاد می‌کند، متصاعدکردن بوی ملایم و خوش، فضای بسته را به مکانی پرنشاط برای حاضرین تبدیل می‌کند.
آمبرلا در اجرای جدیدترین کمپین خود به چه نکاتی توجه داشته است؟
کمپین سفر خوشبو با هدف ترویج استفاده از دئودورانت در جامعه اجرا شده است؛ اما در کنار این هدف اصلی، این برند درنظر دارد به افراد کمک کند تا بدون احساس شرم، درباره این موضوع گفتگو کنند و تابوی صحبت درباره بوی نامطبوع و رعایت اصول بهداشتی در محیط‌های عمومی،‌ شکسته شود. این برند پُرطرفدار با درک دغدغه‌های شهروندان درباره مشکلات بهداشتی سفرهای داخل شهری و حضور در محیط‌های بسته و شلوغ بدبو، به طراحی و پی‌ریزی چنین ایده نوین و ماهرانه‌ای پرداخته است؛ یعنی کمپینی که می‌خواهد کیفیت زندگی روزمره افراد را با راه‌حل‌های نوآورانه و جذاب مدرن، به‌طرز معجزه‌آسایی بالا ببرد!
سخن پایانی
آمبرلا، آرزو دارد تا سفرهای روتین و روزانه مردم را به ساعاتی دلپذیر در زندگی‌شان تبدیل کند. این مجموعه قدرتمند و خوش‌فکر در نظر دارند تا با ارائه دئودورانت‌هایی با رایحه‌های بهشتی، باعث تغییر نگرش عموم مردم شوند و فرهنگ استفاده از این محصول کاربردی را به اتفاقی کاملاً عادی و فراگیر در جامعه تبدیل کنند تا دیگر تمامی شهروندان، فضایی پاکیزه و خوش‌عطر را در ترددهای داخل شهری خود تجربه کنند. آمبرلا امیدوار است که کمپین «سفر خوشبو» چوب جادوی چنین تغییر جذاب و دلپذیری در اجتماع باشد!

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/676680/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صدایی که دستور یک جنایت را صادر کرد!

ماجرای یک قتل هولناک به خاطر سحر و جادو

مادر سنگدل دیانای 11 ساله دستگیر شد

بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم

بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌

آغاز واگذاری 124 قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو

تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از 18 خرداد

ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی

واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت

حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ

اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی

بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی

مساله حجاب، دستور الهی است

دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

روزانه بیش از 200 تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود

️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است

واکنش مجری اخراجی تلویزیون به پوشش ژیلا صادقی و سفرش به آمریکا/ عکس

پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده در خصوص پدرش/ ویدئو

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند

6 فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه

دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند

شدت بارش باران بهاری در اردبیل

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

2 فوتی و 4 مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان

بارش برف بهاری در عنصرود شهرستان اسکو

1734 کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

افزایش 200 درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی

6 کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان

برخورداری 87 درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت

پروندۀ 75 رزمندۀ فاقد مدارک بالینی در کمیسیون تطبیق احراز جانبازی بنیاد شهید آذربایجان شرقی بررسی شد

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد 700 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است

وضعیت خیابان‌های مهاباد پس از بارندگی شدید

تغییر چهره جالب «بیتا توتونچی» سریال آوای باران بعد 11 سال

پسرم در مدرسه و محله حس قلدری دارد!

آبگرفتگی در پیاده‌روی عالی‌قاپوی اردبیل پس از بارش باران

تیپ و چهره تازه «رحمان» و «رحیم» در آستانه بازی در سریال پایتخت 7/ عکس

71 درصد از مخازن سدهای آذربایجان‌ غربی پُر است

بارش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

بارش برف در معدن مس سونگون ورزقان

«نیچروان بارزانی» با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

اعلام آماده‌باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی

واژگونی تریلی در جاده آذرشهر - عجب‌شیر؛ راننده 50ساله جان باخت

تنش آبی در استان اردبیل

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

افزایش 81 درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار