پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تیپ و استایل متفاوت «طاهره» سریال پایتخت 6 در مترو تهران/ عکس

تیپ و ژست متفاوت «هانده ارچل» در یک مهمانی دوستانه در استانبول/ عکس

بازدید هیئت وزارت کشاورزی عراق از باغ‌ها و سردخانه‌های سیب مراغه

دستگیری 22 معتاد پرخطر در شهرستان مرند

قلب صنعت پخش در جزیره می‌تپد/ حضور بزرگان صنعت پخش در کیش

پیشگیری و مبارزه با بیماریهای منتقله پشه آئدس موضوع کمیته تخصصی بهسازی محیط شورای سلامت کیش

آغاز فصل جدید در امر تجارت و بازرگانی کیش/ مشارکت دادن صاحب‌نظران جزیره در تصمیم گیری‌ها، محور اصلی است

اکران مستند سینمایی "چهره پرداز" در سینما لبخند کیش

پخش خصوصی به "کیش" امید بسته است/ سادات نجفی: جزیره کیش می تواند نقش موثری در صنعت پخش ایفا کند

نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است

رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد

استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند

جمهوری آذربایجان و ارمنستان در یک قدمی امضای معاهده صلح

ارسال 200 مقاله ملی و بین‌المللی به کنگره جهانی حضرت رضا(ع)

عیادت جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر  با بانوان جامعه ایثارگری در بیمارستان ساسان

مادر گرامی شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست

رونمایی «صابر فردوس» سریال ستایش از تیپ و ژست جدید کانادایی اش

تصویری صمیمی از پیمان معادی با معلم مدرسه

قابی جالب و غافلگیرکننده از شهرام قائدی در کنار دختر بزرگ اش/ عکس

تمرین مهار آتش در جنگلها و مراتع شهرستان خداآفرین

تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس پنجشنبه به پایان می‌رسد

فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل ادامه دارد

رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل

مقطع سطح 4 در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود

لازمه مدیریت کارآمد شهرها ایجاد شهرهای هوشمند است

حمله پهپادی یمن به ناو جنگی ایتالیا در خلیج عدن/ زخمی شدن ده ها سرباز ناتو در سوئد/ قتل یک بازرگان مشهور اسرائیلی در اسکندریه مصر/ آماده شدن مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقامات دیوان بین‌المللی کیفری

برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه

صحبت های جیمی کرگر در مورد کاسمیرو: فوتبال را ترک کن، قبل از اینکه فوتبال تو را ترک کنه! / زیرنویس فراسی

40 عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است

هشدار هواشناسی به مسافران شمال کشور

نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی

مهلت مزایده عمومی 289 معدن آذربایجان غربی تمدید شد

تکمیل پروژه آزادراه ارومیه - تبریز سرعت می‌گیرد

بازدید هیئت وزارت کشاورزی عراق از باغ هاوسردخانه‌های سیب مراغه

سرنوشت سارق پل‌ های عابرپیاده در تهران

110 میلیون مترمکعب آب سد مهاباد به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شد

تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد

رقابت‌ پهپادهای ایرانی و ترک در جنگ اوکراین

ایجاد شکل خاصی از گرافن برای بهبود باتری سدیم یون

جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است

1920 زائر از آذربایجان غربی عازم حج‌می شوند/نخستین پرواز 18 خرداد

بیش از60 درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت

هشدار به مسافران شمال کشور

ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در این استان

جدایی قطعی آناهیتا درگاهی از اشکان خطیبی/ دومین ازدواجش هم بد تمام شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: آرامش کیش، برگ برنده‌ی جذب گردشگر است/فرمانده انتظامی کیش: دی‌جی مجوز ندارد؛ نباید فعالیت غیرقانونی انجام شود

انقلابی در تشخیص و درمان بیماری با مدل هوش مصنوعی پزشک «گوگل» !

احداث بیش از 2 هزار کلاس درس با همراهی خیران در اردبیل

حقوق معلمان از کارکنان بیشر دولت شد