پیام آذری

آخرين مطالب

شهردار اهر در نشست خبری مطرح کرد:

تعدیل نیرو را در شهرداری اهر از 27 نفر شروع کرده‌ایم سياسي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین - اهر - شهردار اهر بابیان اینکه تعداد 225 نفر بر اساس چارت سازمانی ابلاغی شهرداری اهر، نیروی مازاد محسوب می‌شود گفت: تعدیل نیرو شهرداری اهر را از 27 نفر شروع کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر ، کمال امید صبح امروز یک شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و مدیران رسانه‌های شهرستان اهر به مدیریت غیر صحیح و مشکل‌دار امور مالی و بودجه در ادوار گذاشته اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه تأیید تفریق بودجه 95 تا به حال در استانداری به بن‌بست برخورده و جالب است که بدیهیات بودجه به ایرادات اساسی و مسئله‌دار مواجه گشته است.
شهردار اهر به توقیف و انسداد حساب شهرداری اهر با دستور قضایی تأکید و گفت: اخیراً به اجرائیه هنگفتی برخوردیم که باعث توقیف حساب در بانک صادرات شد و مبلغ 10 میلیارد ریال اجرائیه صادر شده باعث شده تا در پرداخت حقوق فروردین‌ماه کارکنان بشدت دچار مشکل شویم که در نهایت با خواهش‌ها و مذاکرات شخصی در دادگستری توانسته‌ام این مبلغ را به‌صورت اقساط چندین ماهه بدل کنم هرچند که پرداخت اقساط دو ماه یک‌بار به مبلغ 2 میلیارد و هفت‌صد هزار ریال برای مجموعه‌ای که درآمد پایدار ندارد، واقعاً طاقت‌فرسا و شکننده است.
وی درباره تعدیل نیروهای شهرداری تأکید کرد: شورای گذشته دستاوردی مسموم به شهرداری گذاشته و رفته‌اند که هر کدام با جذب اقوام درجه‌یک و دو باعث به وجود آمدن جوی ناآرام و مشکل‌دار از لحاظ مالی در شهرداری شده‌اند.
شهردار اهر افزود: دستور تعدیل 27 نفر از بدنه شهرداری اهر را برای نیروهایی صادر کرده‌ام که علیه شهرداری اجرا کشیده و در نوبت رسیدگی قضایی بودند. چه لزومی دارد نیروهایی را تحمل‌کنیم که علاوه از عدم کارایی، ذره‌ای تعصب سازمانی ندارند و با وجود اینکه حقوق از شهرداری می‌گیرند، علیه این مجموعه اقامه دعوی قضایی می‌کنند و ما در این وسط مانده‌ایم که به اجرائیات طلبکاران بیرون مجموعه باید متمرکز شویم یا به کسانی که در این کشتی نشسته و مشغول سوراخ کردن آن هستند! علاوه از آنگاه شاهدیم نیروهای بیکار از فرط بیکاری با انواع کاربری‌های ناشناس در فضای مجازی به تخریب شهرداری و شورا می‌پردازند و بجای اینکه دستمان گیرند، گرفتاری‌هایمان را افزون می‌کنند.
امید در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره تصمیم به تعدیل و تأثیر فشارهای رسانه‌ای و انواع گروه‌های اجتماعی گفت: مدیریت شهری اهر به دست شهردار است و در نهایت احترام به رسانه‌ها و گروه‌ها و احزاب، اعلام می‌دارم هرگونه تصمیم به تعدیل نیرو باتوجه به مدیریت منابع انسانی و خروج سریع از مشکلات مالی از سوی این مجموعه گرفته‌شده و همان‌طور که بیان شد کار تعدیل نیرو از کسانی شروع کرده‌ایم که علیه شهرداری اجرائیه کشیده‌اند و اجرای این تصمیم و احتمال تداوم تعدیل در ماه‌های آینده، به هیچ حزب، گروه و یا رسانه خاصی ارتباط ندارد، ما بر اساس مصلحت شهرداری تصمیم می‌گیریم چراکه در رأس تمام فشارهای مالی، شهردار قرار دارد و بحث تعدیل مربوط به‌روزهای گذشته نیست بلکه از روزی که سکان شهرداری را به ید گرفته‌ایم گریبان گیر نیروهایی هستیم که قطعاً برای مجموعه مازاد محسوب می‌شوند و بالاخره باید از جایی شروع می‌کردیم.
امید تعداد فعلی نیروهای فعال در شهرداری اهر را 487 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: تأثیر مازادها بر شهرداری تنها تحمیل بار سنگین پرداخت دستمزد است. تعداد 225 بر اساس چارت سازمانی ابلاغی مازاد محسوب می‌شود و اگر این تعداد مازاد در شهرداری نباشند، هیچ تغییر و کاهشی در ارائه خدمات شهری به شهروندان ملموس نمی‌شود.
وی درباره فشارهای دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه استانداری آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و یادآور شد: علاوه از دستورات کتبی به تعیین تکلیف نیروهای مازاد، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی علناً مرا مورد خطاب شفاهی در جلسه رسمی قرار داده و گفته مازاد نیرو را لغو قرارداد کن ما جوابگوی تعدیل بر اساس قانون خواهیم بود.
شهردار اهر در جواب پرسش خبرنگار دیگری درباره میزان جذب در شورای پنجم، گفت: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تا بحال فقط یک نیرو به‌صورت غیرقانونی در زمان سرپرستی شهرداری جذب‌شده بود که آن‌یک مورد هم لغو قرارداد شد و تا بحال هیچ جذبی در زمان شورای فعلی انجام و یا به شهردار از سوی شورا تحمیل نشده است.
نماینده شهرداران استان در سازمان همیاری شهرداری‌های کشور به عدم ارائه اعتراض و دفاعیات مؤثر از سوی واحد حقوقی شهرداری در انواع محکومیت‌ها اشاره نمود و خاطرنشان کرد: متأسفانه دفاعیات ضعیف و گاهاً عدم دفاع واحد حقوقی شهرداری اهر در رقم خوردن انواع اجرائیات و قطعی شدن محکومیت‌ها عموماً مؤثر بوده و این مورد از احکام صادره‌ای که نمونه آن‌ها جهت رؤیتتان تقدیم شده، قابل‌رؤیت است.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/45140/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟