پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکمیل پروژه آزادراه ارومیه - تبریز سرعت می‌گیرد

بازدید هیئت وزارت کشاورزی عراق از باغ هاوسردخانه‌های سیب مراغه

سرنوشت سارق پل‌ های عابرپیاده در تهران

110 میلیون مترمکعب آب سد مهاباد به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شد

تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد

رقابت‌ پهپادهای ایرانی و ترک در جنگ اوکراین

ایجاد شکل خاصی از گرافن برای بهبود باتری سدیم یون

جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است

1920 زائر از آذربایجان غربی عازم حج‌می شوند/نخستین پرواز 18 خرداد

بیش از60 درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت

هشدار به مسافران شمال کشور

ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر متوقف شد

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در این استان

جدایی قطعی آناهیتا درگاهی از اشکان خطیبی/ دومین ازدواجش هم بد تمام شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: آرامش کیش، برگ برنده‌ی جذب گردشگر است/فرمانده انتظامی کیش: دی‌جی مجوز ندارد؛ نباید فعالیت غیرقانونی انجام شود

انقلابی در تشخیص و درمان بیماری با مدل هوش مصنوعی پزشک «گوگل» !

احداث بیش از 2 هزار کلاس درس با همراهی خیران در اردبیل

حقوق معلمان از کارکنان بیشر دولت شد

عوامل شیوع بیماری آسم و راهکارهای درمان

اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است

هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد

تلاش باکو برای جذب سرمایه خارجی

امدادرسانی به 9 هزار نفر در 24 استان گرفتار سیل و آبگرفتگی

اسکان اضطراری 237 نفر در سیل و آبگرفتگی یک هفته اخیر توسط هلال احمر

قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی

ارسال 200 مقاله ملی و بین المللی به کنگره جهانی حضرت رضا (ع)

ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر بسزایی دارد

سلمانی نسبت به برخورد با مسئولان متخلف شهرستانی در زمینۀ خدمات دهیِ سلامت به والدین شهدا هشدار داد

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد ماه

برگزاری همایش تجلیل از هنرمندان شاهد و ایثارگر استان فارس در شیراز

مناسبت روز/ چهارشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه

کشف چند محموله‌ کالای قاچاق در اردبیل

محمودی خبر داد: امدادرسانی به 9 هزار نفر در 24 استان گرفتار سیل و آبگرفتگی

خبر نگران‌ کننده‌ ای که درباره تالاب انزلی منتشر شد

کسب عنوان دانشمند برگزیده علوم پزشکی دهه اخیر کشور توسط نخبه برگزیده شاهد و ایثارگر خراسان رضوی

اطلاعیه قطع برق در ارومیه

24 استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به 9 هزار نفر

کشف 106 کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه!

ثبت رکورد تاریخی دانشگاه تبریز با صعود 28 پله‌ای در نظام رتبه‌بندی تایمز

افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی در تبریز

رونمایی از کتاب تذکره الشعرای مراغه

هشدار در دشت تبریز؛ کدام بناهای تاریخی در خطرند؟

دستگیری 22 معتاد پرخطر در مرند

افتتاح نیروگاه 5 مگاواتی در تبریز

تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان

تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی

ارتقای 150 پله‌ای دانشگاه ارومیه در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز - دانشگاه‌های آسیایی

کشف ١٠6 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی

کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود