پیام آذری

آخرين مطالب

نادعلی:

چهارشنبه‌های فرهنگی، فرصتی برای هم‌اندیشی با نخبگان فرهنگی است شهرداری تهران

چهارشنبه‌های فرهنگی، فرصتی برای هم‌اندیشی با نخبگان فرهنگی است
  بزرگنمايي:

پیام آذری - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سلسله بازدیدهای منطقه‌ای که در قالب طرح‌های چهارشنبه‌های فرهنگی برگزار می‌شود، در منطقه 20 پایتخت حضور یافت.

به گزارش خبرنگار شهر ؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 تهران در ابتدای این بازدید در مجموعه فرهنگی ایوان ری حضور پیدا کرد و در جریان آخرین وضعیت این مجموعه قرار گرفت؛ تسریع در آغاز فعالیت این مجموعه فرهنگی از جمله نکاتی بود که نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر آن تاکید داشت.
همچنین بازدید از آرامگاه بی بی شهر بانو، کارخانه سیمان ری و حسینیه کاظمی‌ها از جمله بازدیدهایی بود که در قالب چهارشنبه های فرهنگی صورت گرفت.
باید از تجربیات فرهنگی در شهر استفاده کرد
سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه دیداری صمیمی با معاونین و کارکنان شهرداری منطقه 20 شهرداری تهران داشت؛ در این دیدار مشکلات پرسنل و معضلات فرهنگی منطقه از دید مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین در ادامه این دیدار نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید از تجربه های فرهنگی اجرا شده در پایتخت استفاده کرد، ادامه داد: ایجاد پیاده راه‌هایی مانند گذر 30 تیر در پایتخت تجربه موفقی در موضوعات فرهنگی در شهر تهران نبوده است و باید اقدامات کارشناسی بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.
بسیج یک امکان نهفته است
نادعلی همچنین در جلسه ستاد بسیج شهرداری منطقه 20 تهران گفت: اعضای شورا در این دوره مدیریت شهری نسبت به بسیج وظیفه بیشتری حس می کنند و ما نیز در کمیته دینی و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر وظیفه بیشتری در این باره داریم.
وی افزود: پیش از این توفیق حضور در بسیج شهرداری داشتم و واقفم که بسیج یک امکان نهفته است که در دوره ای سطح فعالیتش بالاتر می رود و قطعا امروز دوره ای است که زمینه برای فعالیت بسیج مهیاتر است.
نادعلی گفت: خوشبختانه در این دوره شهرداری مدیران روحیه بسیجی دارند و معاونان فرهنگی اجتماعی شهرداری بسیجی هستند بنابراین این موضوع باید آورده بیشتری برای بسیج داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج به مردم خدمت می کند و آنان را پای حرف انقلاب می آورد؛ از سوی دیگر بسیج ابزاری مهم برای تبیین گام دوم انقلاب است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: در شهرداری باید امکانی برای بسیج ایجاد کنیم که فعالیت اجتماعی مثبت انقلابی داشته باشد.
بحث‌های فرهنگی بیشتر زینت المجالس است
بر اساس این گزارش علیرضا نادعلی در نشست صمیمانه با نخبگان و فعالان فرهنگی منطقه 20 شهرداری تهران توضیح داد: شورای اسلامی شهر 6 کمیسیون دارد که یکی از مهمترین آن ها کمیسیون فرهنگی و اجتماعی است از این رو موضوع چهارشنبه های فرهنگی در مناطق مختلف راه اندازی شد.
وی با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی و اجتماعی و ذکر مثالی در مورد معتادان متجاهر گفت: اگر کار فرهنگی از قبیل ورزش و مبانی دینی برای فردی انجام نشود آخر تبدیل به آسیب اجتماعی می شود.
به گفته نادعلی، مبنای تفکر اسلامی این است که کار با مشارکت مردم انجام می شود و باید مشارکت مردمی در حوزه فرهنگ و اجتماع جذب شود.
همچنین سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 در این نشست گفت: چهارشنبه های فرهنگی فرصتی برای صحبت و هم اندیشی با نخبگان و اعضای فرهنگی است و خوشبختانه سهولت ارتباط و انتقال صحبت ها در این دوره از مدیریت شهری رقم خورده و مباحث به شورای شهر تهران منتقل می شود. برخی فعالان فرهنگی شهرری نیز مباحث خود را در این جلسه مطرح کردند.
از مهمترین مطالبات فعالان فرهنگی ویژه شدن شهرداری منطقه 20 به مانند فرمانداری ویژه ری، ساماندهی معتادان متجاهر، ارزیابی و توجه به مدیریت محله ها، ایجاد فضایی برای کشف و رشد استعدادهای هنری و توجه بیشتر به مساجد و کانون های فرهنگی و دینی بود.
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه چهارشنبه فرهنگی به همراه شهردار منطقه 20 و جمعی از مدیران شهری به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حسین ابراهیمی رفت؛ در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا مدافع حرم از خانواده این شهید والامقام تقدیر به عمل آمد.
دیدار با ساکنان قبله تهران
علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پایان بازدید خود در قالب طرح چهارشنبه های فرهنگی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) شهرری با شهروندان منطقه 20 دیدار و گفتگو کرد؛ در این دیدار معضلات فرهنگی و اجتماعی از قبیل آسیب های اجتماعی موجود در منطقه و همچنین سرانه فضای ورزشی و ... از سوی شهروندان مطرح شد و مقرر شد که موضوعات و درخواست های ساکنان پیگیری شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/485569/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قیمت خودرو در دوراهی جدید

برگزاری مرحله دوم قرعه کشی خودرو؛ 25 تیرماه

جزییات تولید خودرو توسط شرکت ماکارونی در ایران!

بن بست خودرو

نماینده مجلس: در آیین‌نامه واردات خودرو نفوذ موثر خودروسازی‌ها مشهود است؛ طوری تنظیم شده که منافع 2 خودرو ساز را تامین می‌کند

شماره‌گذاری تیبا و سمند متوقف شد/ خودروی آمریکایی پلاک نمی‌شود

سیاهکلی: دولت قصد دارد خودرو‌های زیر 10 هزار دلار را وارد کند! که دیگر خودرو نیست، قورباغه است/ می‌خواهند خودرو‌هایی وارد کنند که مردم به پراید و گاری‌های تولید خودمان تعظیم کنند

مرسدس بنز1995 گران‌ترین خودروی تاریخ

ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل

اونتادور SVJ ؛ این لامبورگینی طبیعت گرمی دارد! (فیلم و عکس)

بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود

برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه

قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو

(ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟

شناسایی و قطع 133 مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز

قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!

تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!

جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود

آبیاری 2200 هکتار از اراضی پایاب سد سهند

امحای هزار و 539 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

آیا ورزش به درمان افسردگی کمک می‌کند؟

برای کاهش وزن سریع روز خود را چگونه سپری کنیم؟

7 نکته مهم در عضله سازی مردان لاغر اندام

ورزش‌هـای گـودی کـمـر

آیا برای عضله سازی باید استراحت کرد؟

چه سنی برای شروع بدنسازی مناسب است؟

تناسب اندام با 3 پیشنهاد عالی، مخصوص زوج های جوان

چند کیلو کاهش وزن در یک ماه صحیح است؟

نکات لازم و مهم در مورد تردمیل

حرکت پلانک چگونه انجام می‌شود و فواید آن چیست؟

4 تمرین ساده برای تقویت عضلات بازو و شانه + تصاویر

25 روش برای سوزاندن 500 کالری در یک روز

این 7 رفتار را قبل از خواب ترک کنید تا چاق نشوید!

درمان درد لگن با ورزش

ورزش های افزایش قد

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

افتتاح 8404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی

رقابت 25 هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در 7 اردیبهشت

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

یک فوتی و 3 مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند