پیام آذری

آخرين مطالب

کریمی: داربی خوبی در راه است/ رنگ سفید برای ما خوش‌یمن است! ورزشي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین - سرمربی تیم فوتبال گسترش تبریز می‌گوید دو تیم پیش از فکر کردن به نتیجه باید به بازی زیبا و ارائه نمایشی قابل قبول بیاندیشند.
به‌ گزارش ‌ایسنا، فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی حاضر شد و اظهار کرد: هر دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد باید پیش از این که به فکر نتیجه‌ بازی باشند، باید به فکر ارائه نمایش قابل قبولی باشند. دو بازی گذشته تراکتورسازی نشان می‌دهد که این تیم سیر صعودی را در پیش گرفته است.
او ادامه‌ داد: این تیم در حال پیدا کردن شکل و وحدت تیمی خود است. تصور من این است که کادر فنی هر تیم شناخت خوبی از حریف خود دارد. امیدوارم شاهد بازی خوب و تماشاگر پسندی باشیم. ان‌شاء‌الله هر چه خدا بخواهد در پایان این بازی اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم که بازی خوبی در راه باشد. شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم. به نقاط قوت تراکتورسازی واقفیم و سعی کرده‌ایم آنها را پوشش دهیم. امیدواریم با ارائه خوب تاکتیک‌های خود نتیجه‌ را به نفع خودمان به اتمام برسانیم.
سرمربی گسترش فولاد درباره تاثیرگذاری مسائل فنی در پیشرفت چشمگیر تیمش گفت‌: من زمانی که کارم را با گسترش فولاد آغاز کردم می‌دانستم که بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تمرینات منظم و هدفگذار یکی از دلایل موفقیت ما بود. هدف ما در انتهای نیم فصل نخست این بود که از قعر جدول رده‌بندی جدا شویم. عوامل فنی کمک کرد تا به خواسته‌ای که در نیم فصل، مدنظر داشتیم برسیم. ثبات در عملکردمان دیگر هدفی بود که برای نیم فصل دوم در دستور کار قرار دادیم. طبیعی است که امکانات، پشتکار و فراهم ساختن شرایط از دیگر عواملی بود که کمک کرد تا ما به این وضعیت آرمانی برسیم. باید بگویم که شاید یکی از بهترین زمین‌های تمرینی در ایران در اختیار گسترش فولاد است. امکانات سخت افزاری و آموزشی در باشگاه ما بسیار ‌دقیق و کاربردی است. همچنین مدیریت باشگاه یعنی آقایان نصیر زاده، خطیبی و آذرنیا نیز در تحقق اهدافمان تاثیرگذار بودند. شاید حتی سهم کادر مدیریتی ما به اندازه کادر فنی و بازیکنان در این موفقیت باشد. امیدوارم که این روند تا پایان فصل ادامه‌ پیدا کند تا جایگاه خوبی داشته باشیم.
کریمی ‌اضافه کرد: بازی فردا (چهارشنبه) بازی خوبی است و دو تیم باید به دور از هیاهوی جدول رده‌بندی مقابل هم قرار بگیرند. تیمی که می‌خواهد از سقوط فرار کند فوتبالش غیر قابل پیش‌بینی است و انتحاری بازی می‌کند. دو تیم باید به شرایط جدول توجه نکنند. ما تعداد زیادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نخواهیم داشت. اولویت ما ارائه فوتبال خوب است. ما نمی‌خواهیم به این فکر کنیم که سهمیه آسیا بگیریم و یا این که سقوط کنیم. پیش‌بینی بازی فردا ممکن نیست. در دیدار بارسلونا و چلسی موقعیت‌های دو تیم 24 به یک بود اما آن تیمی برنده شد که تنها یک موقعیت داشت زیرا توانسته بود از همان یک موقعیت به نحو احسن استفاده کند. تیم ما آمادگی بازی‌های خارج از خانه را دارد. از زمان حضورم در گسترش فولاد بیشترین امتیاز خارج از خانه را گسترش فولاد همراه با پرسپولیس کسب کرده‌اند. پرسپولیس به علت داشتن هواداران زیاد در شهرهای مختلف و گسترش فولاد به خاطر آمادگی فنی بالا این نتایج را کسب کرده است.
کریمی درباره لباس‌هایی که دو تیم با آن به میدان می‌روند، گفت‌: در چهار دیدار اخیر تیم‌هایی که برابر ما قرار گرفتند لباس شان قرمز یا ترکیبی از آن بوده است. مشکی پوشان با لباس قرمز و مشکی مقابل ما حاضر شد. پدیده، پرسپولیس و نفت نیز با لباس قرمز برابر ما حاضر شدند، حالا هم که نوبت به تراکتورسازی رسیده است. در بازی‌های خارج از خانه و بنا به دستور فدراسیون و در بازی‌های داخل خانه بنا به مهمان نوازی از حریفان خواسته‌ایم که آنها رنگ لباس‌ها را انتخاب کنند. به جز بازی با پرسپولیس که می‌خواستیم بحث قرمز و آبی را مطرح کنیم در سایر دیدارها مقابل این تیم‌های قرمزپوش، رنگ سفید را به تن کردیم تا به آنها احترام بگذاریم. احترام به مهمان در همه جا باید گذاشته بود. حتی گیرنده‌های سیاه و سفید نیز رنگ‌های قرمز و سفید را بهتر نشان می‌دهند و از این نظر مشکلی برای هواداران و بینندگان تلویزیونی پیش نمی‌آید. رنگ سفید برای ما خوش یمن بوده است.
سرمربی گسترش فولاد درباره شناختش از تیم حریف گفت‌: آذری‌ها که از شهرهای دیگر برای دیدن این دیدار به ورزشگاه می آیند، فوتبال را می‌شناسند مثل خوزستانی‌ها. در ملوان نیز همین گونه بود. بعضی شهرها این گونه است که با نتیجه‌ کاری ندارند و فوتبال را دوست دارند. البته در تبریز و آذربایجان این گونه است که فوتبال علاوه بر نتیجه‌ مهم است و مردم نمایش زیبایی از تیمشان می‌خواهند. در بین تمام تیم‌ها کمترین وقت ‌اضافه برای بازی‌های ما گرفته شده است. من اعتقادی به وقت کشی ندارم. ما برای ارائه فوتبال پا به زمین می‌گذاریم. تیمی که فوتبال بازی می‌کند نتیجه‌ هم خواهد گرفت. ممکن است گاهی اوقات بدشانسی بیاورد اما در کل به نتیجه‌ گیری ختم می‌شود. اگر تیمی با تفکر نتیجه‌ گرفتن به زمین بیاید ممکن است در یکی، دو بازی بتواند به هدفش برسد اما در کل موفق نخواهد بود. تراکتورسازی همیشه به دنبال ارائه فوتبال خوب و نمایش زیبا بوده است.
سرمربی گسترش فولاد درباره تنوع تمرینات تیمش در طول فصل، گفت‌: تنوع تمرین در این است که بازیکن خسته نشود. اگر تنوع تمرین نداشته باشیم کار به مشکل خواهد خورد. اگر بنا بر اغراق نباشد من روزانه بیش از 10 ساعت برای یک تمرین دو ساعته فکر می‌کنم. تماشا و آنالیز نحوه حرکت تیم مقابل و نوع تقابل با آن جزو همین مطالعه‌ها است. سعی کرده‌ام در این چند سال که تجربه مربیگری دارم تنوع تمرینی را در دستور کار قرار دهم تا کار یکنواخت پیش نرود. بازیکنان من بدون این که دفتر حضور و غیاب داشته باشیم نیم ساعت تا 45 ‌دقیقه پیش از شروع تمرین در زمین حاضر می‌شوند. بین روزهایی که تمرین داریم یک کلاس 45 ‌دقیقه‌ای برگزار خواهیم کرد. قبل از این کلاس تئوری قبل از تمرین‌های فیزیکی‌مان برگزار خواهد شد. ما گاهی اوقات روزی دو جلسه و اگر بدنسازی نیز داشته باشیم سه جلسه تمرین کرده‌ایم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/33774/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جدیدترین اخبار از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟

پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تجلیل از رحیم علی‌آبادی پیشکسوت کشتی اردبیل در جام صفوی

پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد

21 هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند

976 میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد

976میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد

توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه

نصب 3 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

رهاسازی 77 میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

طرح اضطراری برای برقراری آب در 28 روستای سیلزده زرآباد آغاز شد

افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید

261 هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد

انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

آبیاری 80 درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ

نصب 25 کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​

تصادف زنجیره‌ای عجیب در روگذر مدرس ارومیه

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم

پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز

بررسی روند جذب اعتبارات عمرانی در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

آبیاری بیش از 80 درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

سمفونی رنگ‌ها در مدرسه هدایت ارومیه

نبود تیر برق در محله‌ای از روستای اوغلی تبریز

ساخت 50 درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی

کشف کالاهای قاچاق 5/6 میلیاردی در اردبیل

مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل مهروموم شد

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم