پیام آذری

آخرين مطالب

رئیس هیات اتومبیلرانی آذربایجان شرقی خبر داد:

تلاش برای برگزاری مسابقه بین المللی اتومبیلرانی از تبریز تا استانبول ورزشي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین - تبریز - رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی گفت: در راستای رویداد بین المللی تبریز 2018 درخواست برگزاری مسابقه اتومبیلرانی تبریز- استانبول به وزارت ورزش و جوانان کشورمان ارسال شده و قرار است بعد از هماهنگی های لازم بین وزارت ورزش دو کشور، برنامه ریزی های بعدی انجام گیرد.
به گزارش ایرنا، محمد احمد علیپور روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری اسلالوم موتورسواری و اتومبیلرانی در تبریز در جمع خبرنگاران افزود: زیرساخت های استان ها در مجموع برای برگزاری این گونه مسابقات ضعیف است زیرا در کل کشور یک پیست استاندارد در تهران وجود دارد که آن هم به شکل اجاره ای در اختیار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قرار می گیرد.
علیپور یادآور شد: خوشبختانه با هماهنگی و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و شرکت توسعه وزارت فدراسیون ورزش توانسته ایم 28 هکتار از اراضی غرب استادیوم یادگار امام (ره) را برای ایجاد پیست در اختیار بگیریم.
وی افزود: البته این مکان معارض دارد و ما برای حل این مشکل و برطرف کردن مشکلات سند این محدوده تلاش می کنیم و باید بگویم که در این مدت منتظر حل مشکلات نشده و برای تهیه پیست آفرود کار کرده و مقدمات آن را با حمایت و مساعدت هیات رئیسه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان از جمله شهردار محترم منطقه پنج تبریز و اداره راه و شهرسازی استان آماده کرده ایم تا بعد از آن دیگر پیست ها را راه اندازی کنیم.
وی بیان کرد: ما همچنین رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را به تبریز دعوت کردیم و او از مجموعه پیست یادگار امام(ره) بازدید کرد و قول داد که اگر مشکلات معارضان این مجموعه حل و فصل شود در راه اندازی این مجموعه مساعدت مالی داشته باشند.
وی ادامه داد: همان طور که می دانید هر هفته روزهای جمعه در این پیست تمرین موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار می شود و با حمایت و مساعدت فرماندهی انتظامی استان امکان تمرین برای موتورسوارانی که حجم موتور آنها بالای هزار سی سی است، فراهم می شود.
وی در مورد نبود امکانات برای تمرین بانوان ورزشکار در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در آذربایجان شرقی گفت: مسئولان مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) روز های دوشنبه و جمعه هر هفته امکانات این مجموعه را در اختیار ما می گذارند که ما نیز روزهای دوشنبه را برای تمرین بانوان و روزهای جمعه را برای تمرین آقایان در نظر گرفته ایم.
علیپور یادآور شد: برای برگزاری این مسابقات از خیلی وقت پیش برنامه ریزی کردیم ولی بنا به دلایلی از قبیل شرایط آب و هوایی و مشکلات فنی نتوانستیم مسابقه را تا امروز برگزار کنیم و با عنایت و لطف خدا توانستیم با شروع ایام دهه فجر امسال شرایط را برای برگزاری اولین مسابقه اسلالوم موتورسواری کشور در تبریز آماده کنیم.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دستگاه آغاز مسابقه را جوانان استان با قیمتی کمتر از بازار درست کردند، اظهار کرد: ارزش دستگاه استارت در بازار هشتاد میلیون ریال بود که هیات موتورسواری و اتومبیلرانی با اعتماد به جوانان استان و با همت این مخترعان توانست با هزینه کمتر این مسابقات را به خوبی راه اندازی کند و با صحت و سلامت به پایان برساند.
وی همچنین به حضور ورزشکاران دیگر استان ها از قبیل همدان، خوزستان، اردبیل، شیراز و البرز در این مسابقات اشاره کرد و افزود: ورزشکاران هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان حضور چشمگیری داشتند.
علیپور در ادامه از همکاری نهادهایی همچون فرماندهی انتظامی استان و تبریز، سازمان هلال احمر استان، سازمان آتش نشانی تبریز، اورژانس تبریز، صدا و سیمای استان، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و مسئولان ورزشگاه یادگار امام (ره) برای برگزاری مسابقه امروز تبریز تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت: از جوانان می خواهم تا با ثبت نام در هیات موتورسواری استان از امتیازات، بیمه و حمایت های هیات موتورسواری استان اذربایجان شرقی برخوردار شوند زیرا که هیات موتورسواری با هماهنگی با فرماندهی انتظامی استان مجوز موتورسواری در تایم هایی از طول هفته را کسب کرده است و جوانان علاقه مند در صورت عدم عضویت در هیات موتورسواری استان با توقیف موتورشان توسط عوامل انتظامی روبرو خواهند شد، ضمن اینکه هیات موتورسواری استان از وجود موتورسواران عضو هیات در مراسم ها و مناسبت های تاریخی دعوت به همکاری می کند.
علیپور همچنین از برگزاری مسابقات رالی خانواده در هفته های آتی از تبریز به جلفا خبر داد و افزود: با توجه به اعلام حضور دو حامی مالی در برگزاری مسابقات رالی خانواده، متاسفانه یکی از آنها کنار کشید و ما را تا حدودی دچار مشکل کرد ولی طبق برنامه ریزی های بعمل آمده این مسابقات را برگزار خواهیم کرد و سعی داریم اختتامیه این مسابقه را هم در شهر جلفا برگزار کنیم تا از حمایت های منطقه آزاد ارس برخوردار باشیم.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/33253/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تحویل یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان

دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

پیشرفت90درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

سالانه 3 هزار و 500 تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

سی ام فروردین، روز آزمایشگاه

تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال 1403 منوط به مشارکت مردم است

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

ترک‌های امیرچقماق جدی است

ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!

عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

3 مصدوم حاصل تصادف 2 دستگاه پژو 405 در محور ایرانخواه تکاب

علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است

دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب

روحانی جهادی خوی درگذشت

سیلاب به 5 هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

3 اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است

سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است

خانم های باردار میوه های بهاری بخورند یا نه؟

60 درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است

افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل

تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال

72 میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است

توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات

تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی

وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود

بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل

سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل

راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق پس از نماز جمعه در اردبیل

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

72 میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود

فعالیت 40 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس