پیام آذری

آخرين مطالب

فیروز کریمی: مقابل نفت کار سختی داریم ورزشي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌گوید از نقاط ضعف و قوت تیم نفت آگاهی کاملی دارد.
به گزارش ایسنا، فیروز کریمی بعدازظهر چهارشنبه در تبریز و در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و خدا آخر عاقبت همه ما را به خیر کند.
او افزود: ما فردا علاوه بر رضا خالقی‌فر، چند محروم و مصدوم دیگر هم داریم، ولی محرومیت و مصدومیت بازیکنان در هفته بیست و یکم، مساله‌ای طبیعی است و جزیی از فوتبال به حساب می‌آید، اما گاهی اوقات این مصدومیت‌ها در روند تیم تأثیر می‌گذارد و وقتی که از یک پست، چند بازیکن به یک‌باره مصدوم یا محروم می‌شوند، این موضوع مشکل‌ساز می‌شود که البته جای نگرانی نیست و سعی می‌کنیم، جای خالی بازیکنان را پر کنیم.
کریمی خاطرنشان کرد: تیم نفت تهران، تازه خیز برداشته و در سه هفته قبلی، هفت امتیاز کسب کرده و این موضوع نشان می‌دهد که کار سختی مقابل این تیم داریم؛ البته ما هم در حمله و دفاع به یک وحدت تاکتیکی رسیده‌ایم و از طرفی هم، از نقاط قوت و ضعف حریف آشنایی کاملی داریم.
سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: ما بیش‌تر گل‌های‌مان را در دقایق پایانی به ثمر رسانده‌ایم، ولی نه گل خوردن در دقایق پایانی، دلیل بر ضعف بدنی است و نه گلزنی در دقایق پایانی، دلیل بر قدرت بدنی است و در بازی مقابل ذوب‌آهن، روی قصور یک بازیکن جوان گل خوردیم.
وی در مورد استقبال نکردن هواداران تبریزی از بازی‌های تیمش بیان کرد: یکی از دلایل کم‌تماشاگر شدن بازی‌های ما، پخش نشدن مستقیم بازی‌هاست. من قبلاً در گسترش فولاد بودم و در زمان‌های دور در تراکتورسازی حضور داشتم. زمانی که می‌خواستم به گسترش فولاد بیایم فکر می‌کردم روزبه‌روز بر تعداد هواداران گسترش فولاد اضافه می‌شود، چرا که ما فوتبال زیبا و تماشاگرپسند ارائه می‌کنیم؛ روزبه‌روز شرایط ما طوری می‌شود که من فکر می‌کنم تماشاگر هم به بازی‌های‌مان جذب خواهد شد.
کریمی افزود: در برخی ورزشگاه‌ها تماشاگر تحت تأثیر یک تیم خاص است؛ مثلاً در تهران مردم تحت تأثیر پرسپولیس و استقلال قرار دارند و در تبریز هم ما تحت تأثیر تراکتورسازی هستیم. فکر می‌کنم به مرور زمان هوادار هم جذب تیم ما می‌شود. اگر یک نفر وقت بگذارد و برای دیدن بازی به ورزشگاه بیاید خودش هفته بعد یک وقتی می‌گذارد که بازی‌های ما را تماشا کند. در تبریز و کنار تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و ماشین‌سازی، گسترش فولاد یک نهال تازه است که روزبه‌روز هوادارانش بیش‌تر می‌شوند؛ اکنون ما دو سکوی ورزشگاه بنیان دیزل را پر می‌کنیم و شاید در آینده شاهد بیش‌تر شدن این تعداد هم باشیم.
کریمی درباره درگیری لفظی دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس با تماشاگران، گفت: تماشاگر باید بداند که وظیفه‌اش چیست و من هم در صحبت‌هایم از کلمه طرفدار استفاده نمی‌کنم و فقط می‌گویم تماشاگر؛ زیرا آن‌هایی که برای دیدن بازی‌های ما به ورزشگاه می‌آیند، تماشاگر هستند، نه طرفدار. طرفدار باید شرایط تیمش را در نظر بگیرد، نه این که در کل 90 دقیقه بگوید سامان نریمان‌جهان. تماشاگر ما از وضعیت سامان اطلاع ندارد و نمی‌داند بازیکن مورد علاقه‌اش به شدت دچار کشیدگی شده است. چنین تماشاگرانی در سکوهای ما جای ندارند و ما دنبال طرفدار هستیم نه تماشاگر. حتی خود استقلال هم از زمانی که صاحب طرفدار شد، شروع به رشد کرد.
او افزود: طرفدار باید در روزهای بد طرفدار تیمش باشد، وگرنه استقلال الان خودش نتیجه می‌گیرد و پرسپولیس هم با اختلاف زیاد صدرنشین است و نیازی به تماشاگر و طرفدار ندارد، اما بعضی کارها که توسط تماشاگران انجام می‌شود دخالت در کار تیم‌داری است که من این کارها را خیلی نمی‌پسندم.
کریمی درباره بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در بازی قبلی، ما 100 دقیقه تحت فشار بازی بودیم و تأکید می‌کنم که تحت فشار بازی بودیم نه تخت فشار تیم حریف؛ و بی‌دلیل و در کمتر از 10 ثانیه، نتیجه را از دست دادیم. اگر قبل از بازی از من می‌پرسیدند به نتیجه بازی راضی هستی، می‌گفتم خیلی راضی‌ام، اما زمانی که بازی را دیدم، معتقد بودم که حتی باید می‌بردیم.
وی گفت: وقتی خارج از قاعده فوتبال بازی را می‌بازید طبیعی است که از مساوی هم راضی نباشید. ما در تهران و مقابل پرسپولیس نباید بازی را می‌باختیم، اما وقتی خارج از قاعده امتیاز را از ما گرفتند یک نفر می‌آید مدام با دوربینش به سر و کله ما می‌کوبد، باید هم عصبانی شوید. فکر می‌کنم آن تصویربردار یک برنامه هم برای خودش داشت و خدا می‌داند برنامه‌اش چه بود. من فقط از او خواستم که از من دور شود. من به آن تصویربردار گفتم که به آدم یکبار می‌گویم که آن طرف‌تر برود و او هم گفت من کاری نکردم، اما وقتی چندین بار به او گفتم دوستت دارم مدام به خودش آب و تاب می‌داد و عشوه می‌آمد. نمی‌دانم جریان چه بود اما هر چه بود تمام شد و به خیر گذشت.
او درباره درگیری‌اش با فیلمبردار صداوسیما تأکید کرد: در هیچ جای دنیا چنین کارهایی جایی ندارد؛ اتفاقی هم که بین من و آن تصویربردار افتاد، درگیری نبود. من همان روز به مسوولان سازمان لیگ گفتم خبرنگار حق ندارد به داخل زمین چمن بیاید. مسوولان سازمان لیگ هم گفتند که این کار معقول نیست و ما این موضوع را به آن‌ها ابلاغ کردیم. در برنامه 90 فینال یک بازی را نشان دادند و من خواب بودم و من را از خواب بیدار کردند که اصلاً نفهمیدم آن‌جا چه گفتم.
کریمی گفت: در پایان بازی مسوولان یک جایی را در نظر گرفتند تا آن‌جا مصاحبه کنیم، اما رفتن به جایگاهی به غیر از جایگاه خاص مصاحبه خلاف و بی‌احترامی است. بعد از بازی هم از صداوسیما به من گفتند یک جایی در کنار زمین در نظر گرفتیم که به صورت مستقیم در شبکه 3 صحبت کنیم اما من نرفتم. الان 50 خبرنگار وجود دارد که هر کدام با یک وسیله‌ای ما را به یک گوشه‌ای ببرد و بخواهیم با او صحبت کنیم خیلی طول می‌کشد و یک نوع خودخواهی است. صحبت کردن خارج از اتاق نشست خبری خارج از قائده هم است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/31229/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روند طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

سرگرمی پرهیجان برای بزرگسالان

مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد

سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

احقاق حق 170 میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا

هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد

تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است

برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند

امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف

بررسی و تعیین تکلیف 15 پرونده در کمیسیون ماده 5 استان آذربایجان‌غربی

افزایش 38 درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی

درخواست خصمانه آرژانتین از پاکستان و سریلانکا علیه ایران

بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند

اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد

افزایش 45 درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد

اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها

سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم

جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید

عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد

برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند

اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی

واگذاری 30 هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی

(ویدئو) اعتراض ارامنه به توافق مرزی با جمهوری آذربایجان

دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

250 زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس 2024

تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی

منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟

اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای همسرش بهار/ ویدئو

آذربایجان‌ غربی گرم‌تر می‌شود

حکم قطعی پرونده فساد مدیریت شهری تکاب صادر شد

افزایش تدریجی دمای هوا در استان اردبیل

نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است

اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت

افزایش 32 درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

آبرسانی به 6 روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند

موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی