روابط عمومی ها به عنوان پیش قراول فرهنگی در بحث مطالبات مردمی نقش به سزای را ایفا می کنند
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1397 - 10:18:31
شهرداری آذربایجان غربی
|
|
آذری آنلاین - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه عنوان کرد: روابط عمومی ها به عنوان تریبون اداره متبوع خود بوده و در جایگاه سخنگوی آن سازمان نقش به سزای در ارتباط دورن و برون سازمانی دارند. به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ناصر رکاب در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بیان کرد: روابط عمومی به مثابه پلی است میان مخاطبان یک سازمان و مخاطبان که برای تعیین وظائف روابط عمومی عنوان شده است و بر همین اساس هم نقش های مهم و متعدد درون و برون سازمانی برای واحد روابط عمومی مستقر در یک سازمان تعریف می شود. وی بیان کرد: روابط خوب ان است همگامبا اصحاب رسانه حرکت نماید وانتقاد اصحاب رسانه را به فرصت تبدیل نموده ودر جهت رفع معایب حوزه سازمانی خویش بکوشد. رکاب اظهار کرد: روابط عمومی ها به عنوان روابط عمومی های اطلاع رسان و نه به عنوان اطلاع یاب بزرگ شده اند، که این امر مهم تاحدودی باعث بروز مشکلاتی در انعکاس خواسته ها و مطالبات مردمی شده است. وی عنوان کرد: روابط عمومی ها به عنوان پیش قراول فرهنگی در بحث مطالبات مردمی نقش به سزای را ایفا می کنند و انعکاس دهنده کاستی ها، مطالبات مردمی و بلعکس به مدیریت بالا دست خود هستند. و جایگاه این مدیریت؛ بی شک قلب تپنده یک نهاد است. مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با بیان اینکه هدف فعالیت روابط عمومی ها برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان و اقناع آنان است، بیان کرد: امروزه با افزایش نقش مردم در اداره کشورها، توسعه مردمسالاری، افزایش رقابت در عرصه اقتصادی و سیاسی، دولتها، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی تلاش دارند به شیوههای مختلف ارتباط خود را با مردم تسهیل نمایند. و در برنامهریزی استراتژیک خود برای جلب آرای مردم، عرضه کالا و خدمات و جذب افکار عمومی به نگرش، خواست، نظر و سلیقههای آنان توجه کنند.
http://www.Azari-Online.ir/fa/News/49596/روابط-عمومی-ها-به-عنوان-پیش-قراول-فرهنگی-در-بحث-مطالبات-مردمی-نقش-به-سزای-را-ایفا-می-کنند
|