پیام آذری
دیدار مردمی استاندار آذربایجان غربی 5 ساعت به طول انجامید
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 22:31:04
آذری آنلاین - ارومیه- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: 40 نفر از ثبت نام کنندگان سامانه 111 از ساعت 16:30 تا 21:30 امروز/ سه شنبه/ با استاندار دیدار کردند و به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.
حسام شیرازه محبت شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امروز چهارمین دیدار مردمی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: ثبت نام کنندگان بر اساس اولویت و زمان بندی به این دیدارها دعوت می شوند.
وی افزود: دیدارهای مردمی استاندار آذربایجان غربی هر ماه یکبار برگزار می شود و متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه 111 در این دیدارها حضور یابند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: سامانه تلفنی 111 امکان پیوند 2 سویه بین مردم و دولت مردان را فراهم کرده است و مردم این استان می توانند از هر گوشه استان با تماس تلفنی مسائل، مشکلات و پیشنهاد خود را با استاندار آذربایجان غربی در میان بگذارند.
وی افزود: حضور مدیران کل ستادی در کنار استاندار نیز بر اساس مشکلات درج شده در سامانه 111 مشخص می شود و در دیدار روز جاری مدیران کل جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست، بهزیستی، راه و شهرسازی حضور داشتند و به مشکلات مردمی در این حوزه ها رسیدگی کردند.
شیرازه محبت ادامه داد: این مشکلات توسط دفتر بازرسی استانداری آذربایجان غربی به طور جدی پیگیری و سپس نتایج حاصله به استاندار آذربایجان غربی گزارش می شود.
به گزارش ایرنا برقراری ارتباط 2 سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم از حقوق متقابل بین آنان و مورد تاکید دین مبین اسلام است؛ اگرچه برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز نیز از موثرترین انواع ارتباطات به شمار می رود اما به دلیل سختی ها و پیچیدگی های زندگی امروزی و تحولات چشمگیر و شگرف عصر ارتباطات، کانال های ارتباطی متنوع و کم هزینه ای برای برقراری ارتباطات بوجود آمده است.
مرکز ارتباطات مردمی با تغییر ساختار ارتباطات مردمی در کشور تحولی عظیم را در برقراری کمی و کیفی ارتباطات ایجاد کرده که افتتاح پروژه ملی سامد 111 جزو آنهاست.
یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور این سامانه تلفنی است که همه آحاد ملت می توانند ایده ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت ها و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند.
در واقع هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است.
در دولت تدبیر و امید با راه اندازی سامانه سامد، مردم بدون دغدغه، مشکلات، انتقادها، پیشنهادها و نظرات خود را به کارشناسان حاضر اعلام می کنند و تمامی آنها به دست مسوولان می رسد تا زمینه برطرف شدن این مشکلات و اجرای نظرات در صورت امکان فراهم شود.
8135/3072

http://www.Azari-Online.ir/fa/News/49430/دیدار-مردمی-استاندار-آذربایجان-غربی-5-ساعت-به-طول-انجامید
بستن   چاپ