پیام آذری
استاندار آذربایجان شرقی:
مدیران باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند/ روابط عمومی‌ها مطالبات مردم را شناسایی کنند
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:00:46
استانداری آذربایجان شرقی
آذری آنلاین - دکتر مجید خدابخش در حاشیه همایش کارگزاران روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، گفت: یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش خدمت‌رسانی دستگاه‌ها، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از طریق روابط عمومی‌هاست.
وی، روابط عمومی را یک پل بسیار مطمئن بین مسئولان و مردم دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید بتوانند نظرات و دیدگاه‌های مثبت و منفی مردم را به مدیران منتقل کنند.
خدابخش با اشاره به اینکه گاهی دستگاه‌ها در تشخیص اولویت‌ها و نحوه خدمت‌رسانی، براساس میل و خواسته خود عمل می‌کنند، افزود: ممکن است مطالبات و ترجیحات مردم شکل دیگری داشته باشد و این وظیفه روابط عمومی‌هاست که مطالبات مردم را شناسایی کنند و از این حیث نیز روابط عمومی‌ها می‌توانند مکمل کار دستگاه‌های اجرایی باشند.
استاندار آذربایجان شرقی عدم اعتماد مدیران به روابط عمومی‌ها را اصلی‌ترین مشکل این حوزه دانست و گفت: مدیران استان باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند و آنها را در جلسات تصمیم‌گیری مشارکت دهند.
وی افزود: توانمندسازی روابط عمومی‌ها هم گام دیگری است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی در همین راستاست.

http://www.Azari-Online.ir/fa/News/49074/مدیران-باید-به-روابط-عمومی‌ها-اعتقاد-کامل-داشته-باشند--روابط-عمومی‌ها-مطالبات-مردم-را-شناسایی-کنند
بستن   چاپ