پیام آذری
ملاقات مردمی استاندار آذربایجان غربی 6 ساعت به طول انجامید
شنبه 14 بهمن 1396 - 11:48:05 PM
ایرنا - اجتماعی - آذربایجان غربی
آذری آنلاین - ارومیه- مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی گفت: 70 نفر از ثبت نام کنندگان سامانه 111 از ساعت 16:30 تا 22:30 امروز/شنبه/ با استاندار دیدار کردند و به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.
حسام شیرازه محبت شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه دومین دیدار مردمی استاندار آذربایجان غربی در روز جاری برگزار شد، افزود: ثبت نام کنندگان بر اساس اولویت و زمان بندی به این دیدارها دعوت می شوند.
وی افزود: دیدارهای مردمی استاندار آذربایجان غربی به صورت دوره ای و هر ماه یکبار برگزار می شود و متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه 111 در این دیدارها حضور یابند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی گفت: سامانه تلفنی 111 امکان پیوند 2 سویه بین مردم و دولت مردان را فراهم کرده است و مردم این استان می توانند از هر گوشه استان با تماس تلفنی مسائل، مشکلات و پیشنهاد خود را با استاندار آذربایجان غربی در میان بگذارند.
وی افزود: حضور مدیران کل در کنار استاندار نیز بر اساس مشکلات درج شده در سامانه 111 مشخص می شود و در دیدار روز جاری مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند و به مشکلات مردمی در این حوزه ها رسیدگی کردند.
به گزارش ایرنا برقراری ارتباط 2 سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم از حقوق متقابل بین آنان و مورد تاکید دین مبین اسلام است؛ اگرچه برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز نیز از موثرترین انواع ارتباطات به شمار می رود اما به دلیل سختی ها و پیچیدگی های زندگی امروزی و تحولات چشمگیر و شگرف عصر ارتباطات، کانال های ارتباطی متنوع و کم هزینه ای برای برقراری ارتباطات بوجود آمده است.
مرکز ارتباطات مردمی با تغییر ساختار ارتباطات مردمی در کشور تحولی عظیم را در برقراری کمی و کیفی ارتباطات ایجاد کرده که افتتاح پروژه ملی سامد 111 جزو آنهاست
یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، این سامانه تلفنی است که همه آحاد ملت می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راه اندازی این سامانه، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی است.
در دولت تدبیر و امید با راه اندازی سامانه سامد، مردم بدون دغدغه، مشکلات، انتقادها، پیشنهادها و نظرات خود را به کارشناسان حاضر اعلام می کنند و تمامی آنها به دست مسئولان می رسد تا زمینه برطرف شدن این مشکلات و اجرای نظرات در صورت امکان فراهم شود.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

http://www.Azari-Online.ir/fa/News/33432/ملاقات-مردمی-استاندار-آذربایجان-غربی-6-ساعت-به-طول-انجامید
بستن   چاپ