روابط عمومی ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات شهروندان باشند - پرتال شهرداری ارومیه
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 14:02:25
شهرداری آذربایجان غربی
|
|
پیام آذری - رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: روابط عمومی ها قلب تپنده و چشم بینای سازمان است. به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمدرضا علیزاده امام زاده، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در محل سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری عنوان کرد: روابط عمومی ها قلب تپنده و چشم بینای سازمان است. وی اظهار کرد: روابط عمومی فعال و موفق منجر به ارتقای سازمان می شود. رییس شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: عرصه روابط عمومی خیلی سخت است و فعالان این حوزه بسیاری از مشکلات را برای بهبود سازمان رفع می کنند و این قابل تقدیر است. وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات شهروندان باشند.
http://www.Azari-Online.ir/fa/News/143233/روابط-عمومی-ها-با-تعامل-هر-چه-بیشتر-با-مردم-جوابگوی-مطالبات-شهروندان-باشند---پرتال-شهرداری-ارومیه
|