پیام آذری

آخرين مطالب

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز:

هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است علمي

هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است

  بزرگنمايي:

پیام آذری - عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: متاسفانه هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است؛ به طوری‌که لایحه دو فوریتی احیای دریاچه ارومیه چندین بار رای نیاورده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکترمحمد فاریابی در پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با بیان این‌که دریاچه ارومیه میراث ما و میراث گذشتگان است ولی امانت‌دار خوبی نیستیم، اظهار کرد: این استارت آپ‌ها به نوعی کمک در راستای آگاهی مردم و مسئولان است، که نشان دهیم این دریاچه برای ما مهم بوده و با خشک شدن آن جان 14 میلیون نفر در خطر است.
وی ادامه داد: این پیش رویداد در تبریز، تهران و ارومیه انجام خواهد شد و برای این رویداد فرهنگی، زیست محیطی و حتی اقتصادی باید بازاریابی انجام گیرد.
وی با بیان این‌که بازاریابی محتوا باید در استراتژی بازاریابی رویداد قرار گیرد، گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت و مستمر بوده و کمک می کند تا یک رویداد افراد متعددی را جذب کرده و از حمایت های مادی و معنوی آنان بهره مند شود.
فاریابی با اشاره به این‌که بازاریابی، جذب مخاطب برای رویداد بوده و علمی برای ایجاد رونق در کسب و کارها است، اضافه کرد: همه مردم باید در راستای بازاریابی در خصوص دریاچه ارومیه نقش ایفا کنند؛ چراکه این یک وظیفه شرعی و قانونی ماست و آیندگان در راستای اقدامات انجام گرفته در خصوص این دریاچه از ما سوال خواهند پرسید.
وی با بیان این‌که محتوا، حاکم و تعیین کننده مسیر است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا دنبال اقدامات دولت برای احیای دریاچه ارومیه باشیم و از سویی نیز اقدامات و مصوبات مجلس را پیگیری کنیم.
دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند مستمر است نه فرآیند مختصر و کوتاه.
وی با اشاره به اهداف بازاریابی محتوا، بیان کرد: افزایش آگاهی مردم در خصوص رویداد، افرایش آگاهی در خصوص خدمات و وظایف، افزایش تعداد موقعیت‌های حضور فکری و فیزیکی، خلق و ارتقای وفاداری و افزایش حساسیت موضوع از جمله اهداف بازاریابی محتوا در این رویداد است.
فاریابی تصریح کرد: با توسعه‌ تکنولوژی، گران شدن رسانه‌های سنتی بازاریابی و تبلیغات و کاهش اثر بخشی تبلیغات‌های سنتی، شکل سنتی بازاریابی و تبلیغات به سمت بازاریابی محتوا حرکت کرده و در یک سطح ملی و مجازی ارائه شود.
انتهای پیام





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

ورود دریاچه ارومیه به مرحله دوم احیا

طرح داناب به دنبال ایجاد ادبیات مشترک برای بهینه سازی مصرف آب است

تحقیقات دانشگاهی در حوزه محیط‌ زیست، کاربردی می‌شود

لزوم استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه آزاد برای جلوگیری از وقوع حوادث

رویکرد آموزش و پرورش، توسعه مراکز پیش دبستانی در مناطق محروم است

دمای هوای آذربایجان غربی 6 تا 8 درجه کاهش می یابد

تراز دریاچه ارومیه به 1271.49 متر رسید

برخی مدارس آذربایجان غربی به دلیل بارش برف امروز در نوبت دوم تعطیل است

موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد دو رشته دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی

همایش ملی نقش آموزش و پرورش در تحقق گام دوم انقلاب در تبریز برگزار می شود

گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب نخستین قدم برای تحقق آن است

نخبه تبریزی: شرکت ها و سازمان ها از استارت آپ ها هراس دارند

دعوت حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از دانشگاه ها برای بررسی آلودگی «کاوه سودا»

کتاب "بیولوژی مورچه‌ها، زنبوران عسل و عنکبوت در قرآن کریم" منتشر شد

اولین رئیس دانشکده کشاورزی اردبیل دار فانی را وداع گفت

کتاب "سیری در قلمرو ادبیات تطبیقی" وارد بازار نشر شد

نمایشگاه "وارلیق" در دانشگاه ارومیه آغاز بکار کرد

54000 مددجویی کمیته امداد آذربایجان غربی از خدمات بیمه سلامت بهره مند شدند

کارت مددجویان تا صدور دفترچه بیمه سلامت دارای اعتبار است

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تبریز در لیست کاندیدای «10 درصد داوران برتر جهان» قرار گرفت

خیران با کمک در جهت ساخت مجتمع درمانی و رفاهی، بیماران هموفیلی استان را یاری کنند

کنفرانس بین المللی «جبر جابجایی و کاربردهای آن در هندسه جبری» برگزار می‌شود

توسعه روابط ترکیه و ایران بزرگترین مانع پیش روی کاپیتالیسم است

موافق دیپلماسی علمی هستیم

6 بال کبک در طبیعت تکاب رها شد

کشتی آرتمیا پس از 7 سال در دریاچه ارومیه شناور شد

حجم آب دریاچه ارومیه به حدود 3.5 میلیارد مترمکعب رسید

لایروبی رودخانه ها در مدیریت سیلاب آذربایجان غربی موثر بود

جمعیت زادآور «میش مرغ» در اصلی ترین زیستگاهش مشاهده شد

آذربایجان غربی تا اواسط هفته جاری جو پایدار خواهد داشت

تالاب های مهاباد سالانه 27.5 میلیون مترمکعب نیاز آبی دارد

تالاب فصلی «قره قشلاق» در مهاباد پس از 6 سال احیا شد

حجم آب دریاچه ارومیه از 3.6 میلیارد مترمکعب هم فراتر رفت

دانش آموزان بوکانی از خدمات فلورایدتراپی بهره مند شدند

تالاب های «طالقان» و «یادگارلو» نقده آبگیری شد

47 متخلف زیست محیطی در بوکان دستگیر شدند

گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه پایش آنلاین می شود

وسعت دریاچه ارومیه 607 کیلومترمربع افزایش یافت

دریاچه ارومیه با احیا سه متر فاصله دارد

انتقال آب به دریاچه مصنوعی بندرشرفخانه ممنوع شد

خانواده یک شکارچی در پیرانشهر کبک های وحشی را رها کردند

دبی چشمه های پارک ملی دریاچه ارومیه تا 30 برابر افزایش یافت

بیش از 7 میلیون نفر آموزش فنی حرفه ای دریافت کردند

اجلاس رشد و توسعه شهری اوراسیا در تبریز برگزار می‌شود

راه اندازی مرکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان در مراغه نهایی شد

معاون استاندار آذربایجان شرقی: علوم انسانی در ارتباط صنعت و دانشگاه مورد بی توجهی است

اجلاس اتحادیه دانشگاه های قفقاز در تبریز برگزار می شود

ایران و ترکیه بزرگ ترین مانع پیش روی نظام سرمایه داری هستند

نخبه تبریزی: شرکت ها و سازمان ها از استارت آپ ها هراس دارند

روش علمی و منطقی برای مبارزه با مواد مخدر لازم است