پیام آذری

آخرين مطالب

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز:

هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است علمي

هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است

  بزرگنمايي:

پیام آذری - عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: متاسفانه هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است؛ به طوری‌که لایحه دو فوریتی احیای دریاچه ارومیه چندین بار رای نیاورده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکترمحمد فاریابی در پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با بیان این‌که دریاچه ارومیه میراث ما و میراث گذشتگان است ولی امانت‌دار خوبی نیستیم، اظهار کرد: این استارت آپ‌ها به نوعی کمک در راستای آگاهی مردم و مسئولان است، که نشان دهیم این دریاچه برای ما مهم بوده و با خشک شدن آن جان 14 میلیون نفر در خطر است.
وی ادامه داد: این پیش رویداد در تبریز، تهران و ارومیه انجام خواهد شد و برای این رویداد فرهنگی، زیست محیطی و حتی اقتصادی باید بازاریابی انجام گیرد.
وی با بیان این‌که بازاریابی محتوا باید در استراتژی بازاریابی رویداد قرار گیرد، گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت و مستمر بوده و کمک می کند تا یک رویداد افراد متعددی را جذب کرده و از حمایت های مادی و معنوی آنان بهره مند شود.
فاریابی با اشاره به این‌که بازاریابی، جذب مخاطب برای رویداد بوده و علمی برای ایجاد رونق در کسب و کارها است، اضافه کرد: همه مردم باید در راستای بازاریابی در خصوص دریاچه ارومیه نقش ایفا کنند؛ چراکه این یک وظیفه شرعی و قانونی ماست و آیندگان در راستای اقدامات انجام گرفته در خصوص این دریاچه از ما سوال خواهند پرسید.
وی با بیان این‌که محتوا، حاکم و تعیین کننده مسیر است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا دنبال اقدامات دولت برای احیای دریاچه ارومیه باشیم و از سویی نیز اقدامات و مصوبات مجلس را پیگیری کنیم.
دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند مستمر است نه فرآیند مختصر و کوتاه.
وی با اشاره به اهداف بازاریابی محتوا، بیان کرد: افزایش آگاهی مردم در خصوص رویداد، افرایش آگاهی در خصوص خدمات و وظایف، افزایش تعداد موقعیت‌های حضور فکری و فیزیکی، خلق و ارتقای وفاداری و افزایش حساسیت موضوع از جمله اهداف بازاریابی محتوا در این رویداد است.
فاریابی تصریح کرد: با توسعه‌ تکنولوژی، گران شدن رسانه‌های سنتی بازاریابی و تبلیغات و کاهش اثر بخشی تبلیغات‌های سنتی، شکل سنتی بازاریابی و تبلیغات به سمت بازاریابی محتوا حرکت کرده و در یک سطح ملی و مجازی ارائه شود.
انتهای پیام




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بیکاری به سمت دانش‌آموختگان دانشگاه‌های نظری سوق یافته است

پژوهسرای دانش آموزی مراغه رتبه سوم فناوری نانو را کسب کرد

عامل رهاکردن زباله در رودخانه هنگ آباد پیرانشهر شناسایی شد

سارگپه زخمی به محیط زیست سردشت تحویل داده شد

علت تلف شدن گروهی سارها در بوکان مسمومیت غذایی اعلام شد

400 قطعه پلیکان سفید در تالاب «کانی برازان» مشاهده شد

جمع آوری 3500 نمونه خون بند ناف در آذربایجان‌شرقی

پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به 70 درصد رسید

همایش معماری و شهرسازی جهان اسلام در تبریز آغاز بکار کرد

توسعه‌ی کمّی دانشگاه‌ها بدون رعایت تناسب با نیاز بازار، کار درستی نیست

جذب دانشجو بر اساس نیاز بازار کار است

تالاب «کانی برازان» مهاباد میزبان محیط بانان کشور است

پیش رویداد استارت آپ ویکند دریاچه ارومیه در دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود

انتصاب سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی

خیران سلامت 220 میلیارد ریال در آذربایجان غربی هزینه کردند

نانوکامپوزیت زیستی بسته بندی مواد غذایی در تبریز تولید شد

استقبال دانش آموزان اردبیلی از برنامه «درهای باز» دانشگاه محقق اردبیلی

1500 قطعه غاز خاکستری میهمان تالاب کانی برازان مهاباد شدند

حدود 100 قطعه پرنده سار در بوکان تلف شدند

شکارچیان کبک در شاهین دژ دستگیر شدند

دستیابی پژوهشگران اردبیلی به بهینه‌سازی خواص رئولوژیکی و مکانیکی قیر اصلاح‌شده

شکارچی متخلف در خوی دستگیر شد

سالن ورزشی کلینیک دیابت در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

برگزاری یازدهمین جشنواره استانی حرکت در دانشگاه پیام نور تبریز

کتاب" مقدمات تست‌های آزمایشگاهی در دامپزشکی" منتشر شد

برگزاری استارت آپ‌ها باید متناسب با نیازهای صنعتی، گردشگری و کشاورزی استان باشد

دوره بازآموزی طب کار در تبریز برگزار می‌شود

چهارمین رویداد شتاب استان اردبیل با محوریت صنعت برق برگزار می‌شود

ساخت نمونه‌های تیتانیمی به روش نوین تفجوشی پلاسمای جرقه‌‌ای در دانشگاه محقق اردبیلی

آذربایجان غربی جزو 9 دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور است

53 طرح درمانی در سفر رییس جمهوری افتتاح می شود

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در ارومیه افتتاح شد

خیران آذربایجان غربی نقش مهمی در ارتقای شاخص های سلامت دارند

آتش نشانان میاندوآبی یک بهله سارگپه را نجات دادند

290 گونه پرنده در آذربایجان غربی زیست می کنند

شکارچیان خرگوش در مهاباد دستگیر شدند

طرح های فناورانه در آذربایجان غربی تسهیلات دریافت می کنند

برگزاری همایش ملّی علوم کاربردی ورزش و تندرستی در دانشگاه شهید‌مدنی آذربایجان

هفت متخلف شکار و صید در ارومیه دستگیر شدند

دومین رویداد دیدار با فناوران فردا در اردبیل برگزار شد

کانی برازان سرزنده ترین تالاب حوضه دریاچه ارومیه

جوانان تبریزی، امکان عکسبرداری 360 درجه را فراهم کردند

کارگاه‌ آموزشی زایمان فیزیولوژیک بدون درد و دارویی در اردبیل آغاز شد

خروجی رویدادهای کارآفرینی در جامعه ملموس باشد

دانشگاه‌ها دیر وارد مباحث پژوهشی شده‌اند/ صنایع اعتمادی به دانشگاه ندارند

سه هزار فلامینگو در تالاب سولدوز نقده فرود آمدند

یک قلاده خرس گرفتار در کلیبر رهاسازی شد

موافقت اصولی ایجاد «مرکز پژوهشی زیست‌ فناوری گیاهان دارویی» در دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد

مولفه‌های اقتصادی و فناوری در سیاست‌های توسعه تکنولوژی به تنهایی موثر نیست

نمایشگاه نوآورانه و فناورانه ربع رشیدی تبریز پایان یافت