پیام آذری

آخرين مطالب

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز:

هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است علمي

هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است

  بزرگنمايي:

پیام آذری - عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: متاسفانه هنوز مرگ دریاچه ارومیه جدی گرفته نشده است؛ به طوری‌که لایحه دو فوریتی احیای دریاچه ارومیه چندین بار رای نیاورده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکترمحمد فاریابی در پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با بیان این‌که دریاچه ارومیه میراث ما و میراث گذشتگان است ولی امانت‌دار خوبی نیستیم، اظهار کرد: این استارت آپ‌ها به نوعی کمک در راستای آگاهی مردم و مسئولان است، که نشان دهیم این دریاچه برای ما مهم بوده و با خشک شدن آن جان 14 میلیون نفر در خطر است.
وی ادامه داد: این پیش رویداد در تبریز، تهران و ارومیه انجام خواهد شد و برای این رویداد فرهنگی، زیست محیطی و حتی اقتصادی باید بازاریابی انجام گیرد.
وی با بیان این‌که بازاریابی محتوا باید در استراتژی بازاریابی رویداد قرار گیرد، گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت و مستمر بوده و کمک می کند تا یک رویداد افراد متعددی را جذب کرده و از حمایت های مادی و معنوی آنان بهره مند شود.
فاریابی با اشاره به این‌که بازاریابی، جذب مخاطب برای رویداد بوده و علمی برای ایجاد رونق در کسب و کارها است، اضافه کرد: همه مردم باید در راستای بازاریابی در خصوص دریاچه ارومیه نقش ایفا کنند؛ چراکه این یک وظیفه شرعی و قانونی ماست و آیندگان در راستای اقدامات انجام گرفته در خصوص این دریاچه از ما سوال خواهند پرسید.
وی با بیان این‌که محتوا، حاکم و تعیین کننده مسیر است، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تا دنبال اقدامات دولت برای احیای دریاچه ارومیه باشیم و از سویی نیز اقدامات و مصوبات مجلس را پیگیری کنیم.
دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز گفت: بازاریابی محتوا یک فرآیند مستمر است نه فرآیند مختصر و کوتاه.
وی با اشاره به اهداف بازاریابی محتوا، بیان کرد: افزایش آگاهی مردم در خصوص رویداد، افرایش آگاهی در خصوص خدمات و وظایف، افزایش تعداد موقعیت‌های حضور فکری و فیزیکی، خلق و ارتقای وفاداری و افزایش حساسیت موضوع از جمله اهداف بازاریابی محتوا در این رویداد است.
فاریابی تصریح کرد: با توسعه‌ تکنولوژی، گران شدن رسانه‌های سنتی بازاریابی و تبلیغات و کاهش اثر بخشی تبلیغات‌های سنتی، شکل سنتی بازاریابی و تبلیغات به سمت بازاریابی محتوا حرکت کرده و در یک سطح ملی و مجازی ارائه شود.
انتهای پیام





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بازدید از موزه طبیعی ارومیه تا پنجشنبه این هفته رایگان است

امروز انسان مبنای توسعه است / بهترین سرمایه برای رشد سرمایه انسانی است

تزریق موفقیت آمیز داروی TPA برای اولین بار در شهرستان پارس آباد

رشته دکتری زبان شناسی در مشگین شهر دایر می شود

مدیر فناوری دانشگاه ارومیه منصوب شد

پدید شوم مافیای کلاس های آموزشی گریبان گیر نظام آموزش وپرورش است

باید با مافیای کلاس های آموزشی برخورد جدی شود

تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان غربی تا پایان سال جذب می شوند

ایرانی‌ها در موبایل؛ 30 برابر روزنامه، 9 برابر کتاب

اره بدستانی که نفس زاگرس را به شماره می اندازد

طرح انتقاب آب به دریاچه ارومیه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاینه فنی خودروها در ارومیه با تخفیف 30 درصد انجام می شود

درمان ناباروری در سایه فعالیت های جهاددانشگاهی درخشش خوبی داشته است

7 برنامه به مناسبت روز هوای پاک در مهاباد برگزار می شود

هوآوی بعد از اپل، محبوب‌ترین برند تلفن همراه

متخلفان صیدماهی با موتور برق در پیرانشهر دستگیر شدند

وسعت دریاچه ارومیه 392 کیلومترمربع افزایش یافت

ویژگی‌های اخلاقی "آیت‌الله سبحانی" از زبان رئیس دانشگاه معارف اسلامی

2 شکارچی متخلف در نقده دستگیر شدند

بارش امسال در آذربایجان غربی 105میلی متر بیشتر از پارسال است

فروش 100 هزار گوشی تنها در کمتر از 9 دقیقه

نشست تخصصی کمیته منطقه‌ای آبیاری و زهکشی آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز برگزار شد

جشنواره های ایده پردازی دانش آموزی مورد توجه قرار گیرد

یک بال طاووسک در تالاب نوروزلوی میاندوآب مشاهده شد

جنگل های سردشت رساله دکترای دانش آموخته دانشگاه ارومیه شد

زیستگاه های آبی اشنویه در 3 مرحله پایش شد

سرشماری زمستانه پرندگان در منابع آب سردشت آغاز شد

50 هزار بال انواع پرنده در تالاب های مهاباد سرشماری شد

معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه به عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در شبه قاره هند» منصوب شد

آغاز بکار پردیس ارس دانشگاه تبریز با 130رشته در مقطع آموزش عالی

8 هزار قطعه غاز پیشانی سفید در آذربایجان غربی مشاهد شد

سامانه بارشی فعال فردا /چهارشنبه/ وارد آذربایجان غربی می شود

ایده‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه منطقه به کار گرفته می‌شود

تقویت رشته های فنی وحرفه ای گام مهمی در راستای حل مشکل بیکاری است

لک لک بیمار توسط آتش نشانان مهاباد نجات یافت

مرگ بی صدای زاگرس

دریاچه ارومیه عمیق تر شد

دانشگاه تبریز با دانشگاه‌های فرانسه همکاری می کند

راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک دانشگاه‌های فرانسه و دانشگاه تبریز بررسی شد

نخستین دانشجوی خارجی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز فارغ التحصیل شد

درآمدزایی 46 میلیارد ریالی شرکت های پارک فناوری آذربایجان غربی

سرشماری پرندگان در 70 زیستگاه آذربایجان غربی آغاز شد

سایه سنگین قاچاقچیان چوب بر سر درختان آذربایجان غربی

تنها 7 درصد خشکی دریاچه ارومیه ناشی از سدهاست

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه پزشکی و درمان

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی اردبیل و موسسه کاریابی کارآفرین استان

دانشگاه آزاد تبریز با مرکز علوم و فنون لیزر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

عمل موفقیت آمیز ترمیم رحم بیمار 38 ساله مبتلا به آدنومیومکتومی وسیع

استفاده از تکنیک جدید حفظ باروری بر روی یک مادر در تبریز

پرستاران خادمان صبور و بی ادعای عرصه سلامت هستند