پیام آذری

آخرين مطالب

بهتاج:

آمار نمایندگان آذریایجان شرقی در بازی‌های آسیایی، برایمان قابل قبول نیست ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام آذری -
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: آمار نمایندگان استان در بازی‌های آسیایی، برایمان قابل قبول نیست.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در نشست مطبوعاتی که عصر روز سه‌شنبه به مناسبت هفته ازدواج و روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: در بحث رسانه و ورزش همواره گفته‌ام که ورزش نمی‌تواند از بحث رسانه‌ها جدا باشد.
وی افزود: در رابطه با حوزه خودمان همواره از خبرنگاران استقبال کرده و به برخورد صادقانه و اخلاق مدارانه با خبرنگاران قائل بوده‌ام. از سوی دیگر نیز خواستار نقد درست بر اساس حقایق و واقعیت‌ها بوده و هستم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد اماکن ورزشی استان گفت: در 3 ماهه نخست سال 97 با کار شبانه‌روزی جمعاً توانستیم 30 میلیارد تومان بودجه و اوراق جذب کنیم. بعد از عید نوروز 19 پروژه راکد ما دوباره آغاز به کار کرده است.
بهتاج ادامه داد: در فرودین ماه از ما آمار پروژه‌های در دست افتتاح را خواستند که هیچ پروژه‌ای برای اعلام وجود نداشت. اما در آماری که در کتیرماه از ما خواسته شد، 14 پروژه را اعلام کردیم که تا پایان سال 97 افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به انتقاداتی که در رابطه با برگزاری مسابقات مختلف توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی وجود دارد، گفت: در هر کاری ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد اما مهم این است که برای رفع ایرادات تلاش کنیم که این امر فقط با همکاری تمام فعالان عرصه ورزش استان میسر می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد شرایط ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ادامه داد: تغییراتی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خواهیم داد. در تیرماه شورای تأمین جلسه‌ای برگزار کرد که در آنجا بحث مشکلات هواداران در ورزشگاه امام (ره) تشریح و بررسی شد. تمام اعضای شورا قبول کردند که ضمن اصلاح پارکینگ‌ها، هر 3 درب ورودی ورزشگاه مورداستفاده قرارگرفته، جایگاه گزارشگر تغییریافته و تغییرات عمده دیگری نیز انجام شود.
وی افزود: فکر می‌کنم تا دو ماه رختکن‌ها تغییریافته و اندازه آنها 3 برابر می‌شود، برخی امکانات روز جهان را نیز ایجاد می‌کنیم تا این ورزشگاه به ورزشگاهی استاندارد و دلخواه تبدیل شود. تلاش می‌کنیم هیچ هواداری مسیر ورزشگاه را به صورت پیاده طی نکند، بحث عابر گذر ورزشگاه یادگار امام (ره) را نیز مطرح و پیگیری می‌کنیم.
بهتاج در مورد حضور نمایندگان ورزش آذربایجان شرقی در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: امروز جلسه فوق‌العاده‌ای در این رابطه برگزار شد. طبق آخرین آمار 18 ورزشکار ما در این مسابقات شرکت می‌کنند. 4 همراه نیز به عنوان داور، سرمربی و ... در کنار کاروان کشورمان حضور خواهند داشت. نسبت به بازی‌های آسیایی 2014 از نظر کمی تعداد نمایندگان بیشتری داریم.
وی ادامه داد: در ورزش بانوان هیچ سهمیه‌ای برای این مسابقات نداریم که ضعف بزرگی برای ورزش ما محسوب می‌شود. باید کار را از امروز آغاز کنیم تا 4 سال بعد شاهد شرایط بهتری باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور 18 ورزشکار استان در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: این آمار برای ما قابل قبول نیست و باید برنامه ریزی های بهتری داشته باشیم تا هم از نظر کمی و هم کیفی در دوره بعدی این مسابقات پیشرفت کنیم.
بهتاج افزود: از تیراندازی با کمان استان ما 3 ورزشکار راهی جاکارتار می شوند. در تکواندو نیز 3 ورزشکار از آذربایجان شرقی راهی مسابقات خواهند شد که هر سه نفر امید کسب مدال طلا دارند. در دوچرخه سواری 3 سهمیه و یک سرمربی، شنا و شیرجه 2 سهمیه، در شمشیربازی یک سهمیه، در هندبال یک سهمیه، در ورزش های سه گانه نیز بهزاد نوبری به عنوان ورزشکار آذربایجان شرقی تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است. در کشتی به پرویز هادی که نماینده استان است امیدواریم، در فوتبال نیز دو سهمیه خواهیم داشت. ممکن است در هندبال نفرات جایگزین نیز داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در مورد مباحثی که در مورد انحلال باشگاه شهرداری تبریز مطرح شده است، گفت: صورت‌جلسه ابلاغی شورای حل اختلاف تاکنون به شهرداری ابلاغ نشده است. در فروردین 96 که هیچ‌کدام از ما روی کار نبودیم، شورای حل اختلاف عین همین رأی را صادر کرده است؛ اما مسئولان نسبت به این موضوع بی‌اعتنا بوده‌اند. این جریان در رابطه با انحلال باشگاه شهرداری نیست و استناد بر این است که سازمان ورزش شهرداری نمی‌تواند وجود داشته باشد، اما ورزش شهرداری باید زیرمجموعه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باشد. سال گذشته نیز اعلام شده است که این کار صورت بگیرد.
وی افزود: کسی نیست که بگوید می‌خواهیم ورزش شهرداری را جمع کنیم. این موضوع تهدید نیست؛ بلکه فرصت بوده و کمک بیشتری به ورزش ما می‌کند. شهرداری بار خیلی سنگینی از ورزش ما را برعهده‌گرفته و چند هزار نفر درگیر مسائل ورزشی شهرداری هستند که نمی‌توان در یک شب این موضوع را منحل کرد.
بهتاج با اشاره به حمایت مسئولان استانی از ورزش آذربایجان شرقی گفت: مسئولان ارشد استان همواره حامی ورزش بوده‌اند و در چند روز آینده نیز این حمایت را خواهیم دید. هر چند ممکن است اصلاحاتی در ساختار سازمان ورزش شهرداری تبریز صورت بگیرد. ان‌شاءالله بیش از پیش شاهد فعالیت شهرداری در ورزش همگانی و قهرمانی خواهیم بود.
وی ادامه داد: ورزش حرفه‌ای جزو وظایف اداره کل نیست و نمی‌توان گفت که کسی در این رابطه وظیفه ما را انجام داده است. گسترش فولاد نیز به درپاد تبریز تغییر نام داده و این‌طور نیست که شخص من این موضوع را تأیید کنم، تا بدین لحظه هیچ تقاضایی از طرف آذربایجان غربی یا استان‌های دیگر مبنی بر خرید امتیاز این باشگاه نیامده و نمی‌توانیم در مورد چیزی که هنوز اقداماتی برای آن نشده، حرف بزنیم.
بهتاج در مورد فروش امتیاز باشگاه گسترش فولاد و تغییر نام ماشین‌سازی تبریز گفت: در بحث حرفه‌ای گری، مالک باشگاه می‌تواند با ضوابط و شرایط قانونی فدراسیون فوتبال، امتیاز و سهام باشگاه را به مالک دیگر منتقل کرده و به فروش برساند. همچنین ماشین‌سازی تبریز به عنوان تیم لیگ برتری ما تصویب شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد اینکه با توجه به انحلال باشگاه شهرداری تبریز ممکن است تور دوچرخه‌سواری آذربایجان نیز منحل شود گفت: امروز 16 مرداد است و می‌گوییم که در 16 مهرماه تور دوچرخه‌سواری آذربایجان برگزار می‌شود. تیم شهرداری تبریز هم حضور پرقدرتی در این تور حضور خواهد داشت.
وی افزود: ما نمی‌خواهیم پول‌های میلیاردی را به بازیکنان استان‌های دیگر بدهیم تا در بازی‌های آسیایی نماینده استان‌های مختلف باشند. تلاش می‌کنیم این سرمایه‌گذاری برای بازیکنان بومی خودمان باشد. به مالک باشگاه تراکتورسازی نیز این موضوع را گفتم که باید دغدغه ما حضور کریم باقری‌ها و خطیبی‌ها در میادین فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی باشد.
بهتاج ادامه داد: شهرداری تبریز این راه را آغاز کرده و در رشته‌های مختلف فرصت پیشرفت را برای استعدادهای بومی ایجاد کرده است. امسال شهرداری تبریز با بومی‌سازی در لیگ یک فوتبال بازی می‌کند و جوانان به این امیدوار هستند که با حضور در شهرداری می‌توانند پیشرفت کنند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/74374/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد

برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد

برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک

بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد

روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور؛ ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او

جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد

قلع و قمع 2 مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی

اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در آذربایجان شرقی

مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست

پیش‌بینی تولید 14 میلیون تن گندم در کشور

دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است

اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل

کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد

کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب

راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی

تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه

پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش

کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

56٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست

فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید

خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏

برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در 21 اردیبهشت

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

47 سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد

برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده

376 میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت

تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی

اعطای 44 سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر

ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه

نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند

دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند

نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت

برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس

برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک

مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود

حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟

ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه

مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است

جذب و هزینه 57 درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط

(تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام

رهاسازی 30 قطعه کبک در دامان طبیعت مرند

فریدون مشیری؛ شاعر زندگی/ ویدئو

راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل

تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود

محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس

مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه

جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه

مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن