پیام آذری

آخرين مطالب

آشنایی با 8 نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز اجتماعي

آشنایی با 8 نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  بزرگنمايي:

پیام آذری - دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با حضور هشت نامزد راه یافته به این دور برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان در کشور یازدهم اسفند 1402 در 13 حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار شد و 512 نامزد برای تصدی 19 کرسی مجلس با هم رقابت کردند که در پایان 13 نفر به طور مستقیم در دور اول راهی مجلس شدند و 12 نفر نیز برای تعیین 6 نماینده سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، میانه و شبستر به دور دوم راه یافتند.
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت ماه در 21 حوزه و با رقابت 88 نامزد راه یافته به این مرحله برگزار و فهرست اسامی راه یافتگان از سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه از سوی فرمانداران منتشر می شود و نامزدهای راه یافته به این مرحله از ساعت هشت صبح پنجشنبه سیزدهم تا هشت صبح بیستم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا برنامه های خود را در قالب تبلیغات انتخاباتی ارائه کنند.
در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال گذشته در حوزه انتخابیه «تبریز، آذرشهر و اسکو» روح اله متفکرآزاد با کسب 109 هزار و 899 رای معادل 27.36 درصد آرا و مسعود پزشکیان با 95 هزار و 993 رای معادل 23.9 درصد آرا به عنوان نماینده مردم از این حوزه راهی بهارستان شدند.
اما علی جعفری آذر با 67 هزار و 552 رای، جواد عبادی با 61 هزار و 777 رای، علیرضا منادی 56 هزار و 244 رای، رضا صدیقی 55 هزار و 177 رای، علی آجودان زاده 53 هزار و 922 رای، محمد حسین فرهنگی 49 هزار و 958 رای، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی 43 هزار و 382 رای و علیرضا نوین با 41 هزار و 375 رای برای کسب چهار کرسی دیگر مجلس از این حوزه به دور دوم راه یافتند.

پیام آذری

علی جعفری آذر علی جعفری آذر در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با کسب 67 هزار و 552 رای در جایگاه سوم ایستاد و راهی دور دوم شد.

پیام آذری

وی متولد سال 1348 در تبریز است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق عمومی بوده و از سوابق وی می توان به فرماندار شهرستان تبریز، مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی، مدیر حقوقی و فرهنگی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو اشاره کرد.
جواد عبادی جواد عبادی متولد سال 1353 در شهر تبریز است، مدرک تحصیلی وی دکترای اقتصاد و تحصیلات حوزوی است و از سوابق وی می‌توان به عضو شورای فقهی بانک مرکزی، تدریس در دانشگاه‌ها و حوزهای علمیه در مقطع دکترا اشاره کرد.

پیام آذری

عبادی در دور نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با 61 هزار و 777 رای در جایگاه چهارمی ایستاد و یکی از هشت نامزد راه یافته به دور دوم از این حوزه انتخابیه شد.
علیرضا منادی علیرضا منادی متولد سال 1348 تبریز است و در دور نخست با 56 هزار و 244 رای و قرار گرفتن در جایگاه پنجمی، به مرحله دوم انتخابات راه یافت.

پیام آذری

استاد و کارمند دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، صاحب امتیاز آزمایشگاه تشخیص طبی در تهران و مولف 6 جلد کتاب از جمله سوابق این نماینده اصولگرا است.
رضا صدیقی رضا صدیقی در سال 1344 در تبریز متولد شده است و در دور نخست انتخابات با 55 هزار و 177 رایی که به دست آورد در جایگاه ششمی ایستاد و راهی دور دوم شد.

پیام آذری

مشاور فرماندهی سپاه عاشورا، مسئولیت و فرماندهی در رده های مختلف سپاه عاشورا، حضور فعال در جبهه (دوران دفاع مقدس) و فرماندار شهرستان اهر از جمله سوابق وی است.
علی آجودان زاده علی آجودان زاده متولد سال 1355 در تبریز بوده و فارغ التحصیل رشته دکترای پزشکی مدیریت سلامت و فرزند شهید است در دور نخست با 53 هزار و 922 رای در رده هفتمی قرار گرفت و راهی دور دوم شد.

پیام آذری

از جمله سوابق و فعالیت‌های وی می توان به پزشک پایش سلامت جانبازان ویژه (شیمیایی، قطع نخاع) استان آذربایجان شرقی، مدیر کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان، عضو اصلی هیئت مدیره و خزانه دار مجمع خیرین سلامت استان عضو شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان اشاره کرد.
محمدحسین فرهنگی محمد حسین فرهنگی متولد سال 1340 در تبریز و دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

پیام آذری

از سوابق وی می‌توان به استاد دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه، قائم مقام و ریاست ستاد لشکر عاشورا، فرمانده بسیج آذربایجان شرقی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، دبیر منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی و فرهنگی لشکر عاشورا و پنج دوره متوالی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
وی در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی 49 هزار و 958 رای کسب کرد و با ایستادن در رده هشتمی راهی دور دوم شد.
سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی سیدمحمدرضا میرتاج الدینی متولد 1341 تبریز است و در دور نخست با کسب 43 هزار و 382 رای و قرار گرفتن در مکان نهمی به دور دوم راه یافت.

پیام آذری

وی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس هفتم، هشتم و یازدهم بوده و در مجلس هفتم و هشتم عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان، در مجلس هفتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، در مجلس هشتم عضو هیئت رئیسه مجلس بوده و در دولت دهم معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی و مسئولیت امور روحانیت را برعهده داشت.
علیرضا نوین علیرضا نوین متولد سال 1340 در محله کوچه باغ تبریز و جانباز 35 درصد دارای مدرک تحصیلی دکترای برنامه ریزی شهری در گرایش شهرسازی از دانشگاه تبریز است.

پیام آذری

از سوابق اجرایی وی می توان به مسئول بسیج شهرستان تبریز، مسئول نیروی انسانی سپاه، فرمانده گردان مهندسی رزمی سپاه، رییس ستاد لشکر عاشورا، معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه، شهردار تبریز از سال 1384 تا 1392، نامزد دوره هفتم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو اشاره کرد.
کد خبر 749237

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/677694/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازدید از موزه های استان اردبیل فردا رایگان است

سلطان جعل اردبیل دستگیر شد

مجازات تعمیرکار موبایل متخلف در ارومیه

احیای دریاچه ارومیه (فیلم)

سقوط بالابر به قیمت جان تکنسین اورژانس بوکان تمام شد

غرق شدگی 2 نفر در آبشار شلماش سردشت/یک نفر فوت شد

برخورد با سهل‌انگاری مدیران در مطالبه و جذب اعتبارات استانی

قهرمانی تیم مهاباد در مسابقات ووشوی قهرمانی استان

اوقات شرعی شنبه 29 اردیبهشت به افق ارومیه

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در بناب

نسخه استانبول؛ اولین ترجمه ترکی قرآن در قزاقستان

قسمت دهم برنامه مهربان

آخرین وضعیت پروژه سنگ فرش میدان شهید بهشتی تبریز

تاج: سالن کنگره فیفا را ترک کردیم، چون رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم

محکومیت 700 میلیون ریالی قاچاقچی سم کشاورزی در ارومیه

ضبط 100 هزار نخ سیگار قاچاق از منزل مسکونی در بوکان

ضبط 23 راس دام زنده قاچاق در پیرانشهر

دو کشته و مصدوم بر اثر حادثه غرق‌شدگی در آبشار شلماش سردشت

تاکید امام جمعه آذربایجان غربی براهتمام منتخبان مردم به حل مسائل کلیدیِ کشور

رشد کمی و‌کیفی شرکت های دانش بنیان در سایه توج جدی دولت به علم و فناوری

چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی در 28 اردیبهشت

غرق شدن 2 نفر در آبشار شلماش سردشت

(ویدئو) سد "قیز قلعه سی" طرح آبی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان

گلچینی از فسقلی های بامزه ای که پخش زمین شدن

نمایشگاه کتاب چقدر فروخت؟

شفق قطبی اخیر دست‌گرمی بود؛ آماده طوفان باشید!

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 4 شهر استان اردبیل

تجلیل از کارکنان نمونه و پیشکسوتان پلیس راهور استان اردبیل

همایش پیاده‌روی «دختر قوی، مادرقوی و ایران قوی» در اردبیل

برگزاری میزخدمت جهاد کشاورزی میاندوآب

کانون مسجد زینب کبری (س) میاندوآب ؛ پشتوانه نوعروسان نیازمند

دریاچه ارومیه سرخ شد (فیلم)

تاج: سالن کنگره فیفا را ترک کردیم چون رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم

دستگیری عاملان قمه کشی در خیابان بانک ملی میانه

جریان‌سازی در بین مردم یکی از اهداف اصلی جشنواره‌های امام رضا(ع) است

تعیین محل جدید سفارت جمهوری آذربایجان در ایران

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از بیمارستان درحال احداث بناب

مصدومت 9 تن درتصادف محور مهاباد به سردشت

تعدد مدیریت آب در شمال استان به کشاورزان ضربه می‌زند

سخنگوی جبهه اصلاحات: اگر سخنان سلیمی نمین درست باشد باید وزیر کشور برکنار شود!

امام جمعه اردبیل : تمام جزئیات نشست منامه بحرین را آمریکا و اسرائیل تنظیم کرده بودند

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان چهاربرج

مراسم برائت از مشرکین نماد قدرت و ابهت اسلام

امام جمعه چهاربرج:دشمن اراده ما را نشانه گرفته است

تلاش دشمن ناکارآمد نشان دادن حاکمیت است

«سد قیزقلعه سی» از شاهکارهای بزرگ جمهوری اسلامی در منطقه ما است

تاکید امام جمعه نقده برلزوم اهتمام مردم و مسئولان به جوانی جمعیت

دهه کرامت؛ فرصت تدبر در سیره انسان‌ساز اهل بیت(ع)

تعدد مدیریت آب در شمال اردبیل ضربه مهلک به کشاورز می‌زند

کمک 100 میلیاردی خیرین به حوزه سلامت بوکان