90 درصد تماس مردم ارومیه با آتش نشانی مزاحمت تلفنی است
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام آذری - ارومیه- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: 90 درصد تماس ها با آتش نشانی در این شهر مزاحمت تلفنی یا دریافت اطلاعات است که برای بهبود خدمت رسانی باید این میزان کاهش یابد.
ابراهیم شاد قوشچی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با این تماسهای غیرضروری و مزاحم بیش از 50 درصد از وقت کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صرف پاسخگویی به این گونه تماسها میشود.
وی اضافه کرد: این تماسها یکی از موانع در انجام هر چه صحیح تر و سریع تر وظایف پرسنلی آتش نشانی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که امکان بروز حادثه برای همه مردم وجود دارد.
وی بیان کرد: آموزش عمومی، آموزش دانش آموزان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق رسانهها مهمترین راهکار برای کاهش این مزاحمت هاست که امیدواریم مردم نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در طول روز دهها تماس با سامانه 125 صورت می گیرد که به طور متوسط حدود 10 مورد عملیات امداد و نجات انجام می شود.
به گزارش ایرنا، 10 ایستگاه آتش نشانی با 50 دستگاه خودروی آتش نشانی و 200 نفر نیروی انسانی ماهر در ارومیه فعال است.
8137/2093
-
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰:۰۱
-
۱۵۴ بازديد
-
ایرنا - اجتماعی - آذربایجان غربی
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/62725/