پیام آذری

آخرين مطالب

حضور دو رکابزن شهرداری تبریز در اردوی تیم ملی ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام آذری -
رکابزن شهرداری تبریز گفت: مسابقات آسیایی هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود که امیدوارم با کسب جایگاه مناسب در دوچرخه‌سواری، بتوانیم مردم عزیزمان را خوشحال کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میر صمد پورسیدی، در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در تبریز اظهار کرد: چند ماه است که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم و سومین اردوی خود را در تبریز برگزار می‌کنیم. پیش از تبریز دو مرحله اردو در زنجان و رشت برگزار کرده‌ایم.
رکابزن شهرداری تبریز با اشاره به شرایط میزبانی این شهر گفت: با توجه به شرایطی که تبریز دارد این شهر برای تمرین سرعتی‌ها انتخاب‌شده و پس از یک هفته اردو در تبریز، رکابزنان پیست راهی مسابقات می‌شوند و بخش جاده نیز برنامه‌های آتی خود را در پیش می‌گیرد.
وی افزود: خوشبختانه وضعیت اردو خیلی خوب است. چند سال بود که دوچرخه‌سواری تبریز نتایج خوبی در آسیا کسب می‌کرد اما انحلال تیم‌ها انرژی منفی می‌دهد.
پورسیدی با اشاره به حضور دو رکابزن تبریزی در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: 4 رکابزن همراه با تیم ملی راهی مسابقات آسیایی می‌شود که دو رکابزن از تیم شهرداری تبریز هستند. ما با تمام قوا در این ورزش حضور داریم و امیدوارم مسئولان نیز حمایت بیشتری از دوچرخه‌سواری استان داشته باشند. تبریز حرف اول را در دوچرخه‌سواری کشور می‌زند به صورتی که قهرمان تایم تریل انفرادی، استقامت و جوانان مسابقات کشور تبریزی بودند.
رکابزن شهرداری تبریز ادامه داد: مسابقات آسیایی هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود که امیدوارم با کسب جایگاه مناسب در دوچرخه‌سواری، بتوانیم مردم عزیزمان را خوشحال کنیم. نمی‌توانم به صورت قطعی بگویم که در ترکیب 4 نفره تیم ملی حضور داشته باشم اما در وهله اول برای حضور در جمع 4 نفر و بعداً برای کسب مقام مناسب تلاش می‌کنم.
وی افزود: در شرایط کنونی ورزشکاران با تجربه و پرافتخار ما از تیم ملی کنار رفته و نفرات جدیدی راهی مسابقات می‌شوند که شرایط خوبی هم دارند. این ترکیب همان تیمی است که در مسابقات میانمار نیز شرکت کرده بود.
پورسیدی در پایان گفت: در ابتدا 15-16 نفر در اردوی تیم ملی حضور داشتند اما رفته‌رفته این تعداد کاهش‌یافته و امروز به شش نفر رسیده که در نهایت چهار نفر راهی مسابقات شده و دو نفر نیز به عنوان رزرو حضور خواهند داشت تا در صورت مصدومیت هر یک از رکابزنان جایگزین شوند، در اردوی گذشته ما سانحه‌ای رخ داد و آرمین گودرزی دچار مصدومیت شد.
رکابزن شهرداری تبریز گفت: خوشحالم که توانسته‌ایم رضایت مربی تیم ملی را کسب کنیم. فکر می‌کنم بتوانم جزو چهار نفر اصلی تیم ملی در این مسابقات نیز باشم .
سعید صفرزاده که همراه با میرصمد پورسیدی در اردوی دوچرخه‌سواری تیم ملی کشورمان حضور دارد، با اشاره به شرایط این اردو اظهار کرد: حدود سه ماه است که اردوی تیم ملی آغاز شده و در این مدت مسابقات انتخابی مختلفی پشت سر گذاشته‌ایم تا در نهایت از بین 15-16 نفر، 6 نفر برای حضور در این مرحله از اردو انتخاب شوند که 4 نفر از آنها در بخش جاده و استقامت مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت می‌کنند.
وی افزود: مسابقاتی که از ابتدای فصل پشت سر گذاشته‌ایم در انتخابی تیم ملی مؤثر بوده و خوشحال هستم که توانسته‌ایم رضایت مربی تیم ملی را کسب کنیم. فکر می‌کنم بتوانم جزو 4 نفر اصلی تیم ملی در این مسابقات نیز باشم.
صفرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقه قهرمانی کشور آخرین رقابتی بود که در آن حضور داشتیم و من در بخش استقامت جاده و صمد پورسیدی در تایم تریل انفرادی به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم. پیش از این نیز در مسابقات بین‌المللی ترکیه شرکت کردیم که مقام سلطان کوهستان را کسب کردم.
وی افزود: خوشبختانه نتایج ما خیلی خوب است اما ما در تبریز 2 تیم خوب داشتیم که پتروشیمی پس آن همه مقام و درخشش در نهایت منحل شد و امروز هم شهرداری تبریز مانده است که باید مسئولان به این باشگاه کمک کنند.
رکابزن شهرداری تبریز در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی در استان‌های مختلف گفت: اردوی نخست ما در زنجان برگزار شد که در روز سوم این اردو راهی مسابقات ترکیه شدم و نتوانستم به صورت کامل در این اردو حضور داشته باشم اما این اردو در شرایط مناسبی برگزار شد.
صفرزاده ادامه داد: مرحله بعدی اردو به خاطر مشابهت جوی رشت با جاکارتا در این شهر برگزار شد. در این اردوی 13 روزه نیز شرایط خوب بود. امروز هم تبریز میزبان سومین مرحله اردوی تیم ملی است که از نظر کیفی در وضعیت خوبی قرار داریم و اگر 4 مرحله اردو برگزار کنیم، تبریز یکی از بهترین مراحل این اردوها است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/62607/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟