پیام آذری

آخرين مطالب

معاون دانشجویی دانشگاه بناب:

تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان، اولویت اصلی مسئولان دانشگاه است علمي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین - معاون دانشجویی دانشگاه بناب با اشاره به اینکه تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان، اولویت اصلی مسئولان دانشگاه است، گفت: تمهیدات لازم جهت حضور روانشناسان متخصص در دانشگاه فراهم و با برنامه ریزی های انجام شده نسبت به ارایه خدمات و ویزیت دانشجویان اقدام شد، و همچنین با دعوت از یکی آزمایشگاه های شهر بناب زمینه حضور کادر متخصص آنها را در دانشگاه فراهم آوردیم که به چکاپ کارکنان و دانشجویان پرداختند . 
دکتر قاسم صمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به انتخاب مرکز مشاوره دانشگاه بناب به عنوان مرکز مشاوره فعال کشوری در سال 96 اشاره کرد و افزود: حوزه معاونت دانشجویی حوزه ای حساس و خطیر بوده و خدمت رسانی به دانشجویان به گونه ای که در شان آنها باشد کار بسیار دشوار اما لذت بخش است . 
وی با اشاره به اضافه شدن کارشناس بهداشت محیط به کادر مرکز مشاوره دانشگاه بناب اظهار کرد: بحث نظارت بر بهداشت محیط را جدی گرفته و در این راستا از کارشناسان بهداشت محیط برای اولین بار در دانشگاه بناب استفاده کرده و زمینه حضور مدون و نظارت دقیق آنها را فراهم ساختیم . 
وی گفت: دانشجویان مخاطبان اصلی حوزه معاونت دانشجویی هستند، و بر این باوریم که خدمات رسانی به این عزیزان افتخار بزرگی است که نصیب بنده و همکارانم شده، چرا که آینده کشورمان در دستان توانای دانشجویان است. 
صمدی دانشجویان را پیشروان جامعه خواند و افزود: بدون شک کاستی هایی در دانشگاه وجود دارد که ما تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تمام مشکلات در اسرع وقت رفع شوند. 
وی افزود: این حوزه همواره با گستردگی خدمات رسانی ایده آل به دانشجویان مواجه بوده است، به گونه ای که خوابگاه های دانشگاه، سلف سرویس های دانشجویی، تربیت بدنی، پرداخت انواع وام ها و خدمات رفاهی دانشجویان، مرکز مشاوره و بهداشت و درمان، سرویس های حمل و نقل و تعدادی از کمیته ها همگی در حوزه معاونت دانشجویی هستند، که هر کدام مشکلات وابسته به خودشان را دارند . 
وی گفت: بی تردید اداره چنین سیستمی نیاز به همکارانی خلاق، پر تلاش وکار بلد دارد که حوزه معاونت دانشجویی از این نعمت بهره مند است و با تلاش همکاران شاهد رشد روزافزون بوده ایم و مشکل چشمگیری نداشته ایم . 
صمدی با اشاره به عملکرد و خدمات حوزه معاونت دانشجویی در مدت تصدی این پست افزود: شاید یکی از مهم ترین کارهایی که در این مدت کوتاه در بهترین شکل ممکن اجرا شد، موضوع کیفیت غذایی دانشجویان می باشد، که توانستیم بدون افزایش هزینه، کیفیت و کمیت غذاها را بیشتر و بهتر کنیم و رضایت دانشجویان را تا حد زیادی فراهم سازیم . 
وی به تجهیز و نو سازی آشپزخانه مرکزی و سلف تاک و تغییر قرار داد طرح تاک اشاره کرد و گفت: این بهسازی شامل ایجاد ساختمان آشپزخانه مستقل و نیز احداث سلف جدید با افزایش ظرفیت بوده است، و این تغییر در حدود 400 میلیون ریال برای دانشگاه صرفه اقتصادی داشته و همچنین در قرارداد جدید دستورالعمل نظارت بر کیفیت و کمیت و نیز قیمت غذاهای این رستوران بهبود یافته و ارتقا داده شد . 
معاون دانشجویی دانشگاه بناب گفت: در حوزه خوابگاه ها نیز با مدیریت و برنامه ریزی صحیح همکاران در این مدت کوتاه موفق شدیم تا با نظارت دقیق و منظم به پیشرفت های قابل توجهی برسیم . 
وی افزود: درخوابگاه های خودگردان برادران تلاش کردیم کاستی های موجود را به حداقل برسانیم که در این زمینه امکاناتی از جمله ارایه تختخواب، تجهیز سالن مطالعه، ایجاد آتلیه نقشه کشی، ایجاد سایت کامپیوتری، اینترنت و افزایش تجهیزات ورزشی برای کمک حال مالکان ساختمان ها انجام شده است . 
صمدی همچنین به خرید تجهیزات مورد نیاز دانشجویان در خوابگاه های دولتی خواهران اشاره کرد و افزود: خرید یخچال، جارو برقی، مودم های با برد بالا و تجهیز سالن های مطالعه، تعمیر اساسی تاسیسات آب و فاضلاب از جمله اقدامات مهم بوده است . 
وی افزود: درحوزه تربیت بدنی نیز ما شاهد رشد قابل توجه بودیم، و علاوه بر برگزاری جشنواره های ورزشی همگانی و قهرمانی در داخل دانشگاه زمینه حضور دانشجویان را در مسابقات استانی، منطقه ای و کشوری فراهم ساخته و به افتخارات ورزشی دست یافته ایم . 
وی به برنامه های رشد و تعالی حوزه دانشجویی در دست اقدام دانشگاه اشاره کرد و افزود: اصلاح قراردادهای منعقدشده با پیمانکاران گام مهمی در راستای ارائه خدمات بیشتری به دانشجویان است، و با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سعی در ارتقاء سطح کیفی و کمی و نیازسنجی خدمات رسانی بیشتر و بهتر به دانشجویان می باشیم .
وی گفت: درآمد زایی و پیدا کردن منابع اقتصادی پایدار بحث مهم دیگری هست که تلاش خواهیم کرد با ارائه و راه اندازی طرح های زودبازده برای اولین بار در دانشگاه به هدف دست یابیم و ضمن کسب درآمد، زمینه کارآفرینی و اشتغال در دانشگاه را برای دانشجویان فراهم بسازیم . 
صمدی افزود: امور دانشجویان همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات دانشجویان بوده و بر این باوریم که با نقدهای دیگران فرصت رشد و پیشرفت چندین برابر خواهد شد . 
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/51332/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی

استقبال از نخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌ غربی

مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل مهر و موم شد

مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل

بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور

پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد

بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور

روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد

تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در 28 روستای سیل زده

دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد

افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر

رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست

اعتبار 40 میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز

اعتبار 40 میلیارد تومانی برای احیای مقبرهالشعرای تبریز

اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟

مقاوم سازی 350 هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی

توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی

حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند

درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!

دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟

مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی

شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی

زنان مو بِلوند و چشم آبی‌ای که در خدمت نسل طلایی آلمان بودند!

هدف‌گذاری افزایش 1/5 برابری اشتغال‌زایی در آذربایجان شرقی

دو نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

شناسایی و قطع 133 انشعاب غیرمجاز برق در تبریز

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

افزایش 1.5 برابری اشتغال‌زایی در آذربایجان شرقی هدف گذاری شده است

فرار راننده سمند از صحنه تصادف در تبریز

فرماندار: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید

55 برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد