روابط عمومی ها به عنوان پیش قراول فرهنگی در بحث مطالبات مردمی نقش به سزای را ایفا می کنند
اجتماعي
بزرگنمايي:
آذری آنلاین - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه عنوان کرد: روابط عمومی ها به عنوان تریبون اداره متبوع خود بوده و در جایگاه سخنگوی آن سازمان نقش به سزای در ارتباط دورن و برون سازمانی دارند.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ناصر رکاب در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بیان کرد: روابط عمومی به مثابه پلی است میان مخاطبان یک سازمان و مخاطبان که برای تعیین وظائف روابط عمومی عنوان شده است و بر همین اساس هم نقش های مهم و متعدد درون و برون سازمانی برای واحد روابط عمومی مستقر در یک سازمان تعریف می شود.
وی بیان کرد: روابط خوب ان است همگامبا اصحاب رسانه حرکت نماید وانتقاد اصحاب رسانه را به فرصت تبدیل نموده ودر جهت رفع معایب حوزه سازمانی خویش بکوشد.
رکاب اظهار کرد: روابط عمومی ها به عنوان روابط عمومی های اطلاع رسان و نه به عنوان اطلاع یاب بزرگ شده اند، که این امر مهم تاحدودی باعث بروز مشکلاتی در انعکاس خواسته ها و مطالبات مردمی شده است.
وی عنوان کرد: روابط عمومی ها به عنوان پیش قراول فرهنگی در بحث مطالبات مردمی نقش به سزای را ایفا می کنند و انعکاس دهنده کاستی ها، مطالبات مردمی و بلعکس به مدیریت بالا دست خود هستند. و جایگاه این مدیریت؛ بی شک قلب تپنده یک نهاد است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با بیان اینکه هدف فعالیت روابط عمومی ها برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان و اقناع آنان است، بیان کرد: امروزه با افزایش نقش مردم در اداره کشورها، توسعه مردمسالاری، افزایش رقابت در عرصه اقتصادی و سیاسی، دولتها، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی تلاش دارند به شیوههای مختلف ارتباط خود را با مردم تسهیل نمایند. و در برنامهریزی استراتژیک خود برای جلب آرای مردم، عرضه کالا و خدمات و جذب افکار عمومی به نگرش، خواست، نظر و سلیقههای آنان توجه کنند.
-
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۳۱
-
۴۰ بازديد
-
شهرداری آذربایجان غربی
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/49596/