پیام آذری

آخرين مطالب

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

خروج ترامپ از برجام تاثیری برای کشورمان ندارد سياسي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین - بناب- رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: خروج ترامپ از برجام تاثیری برای کشورمان ندارد. این که عنوان شود اروپا به برجام عمل می کند، آب در هاون کوبیدن است!

به گزارش خبرگزاری مهر ، ضیاءالله اعزازی در گفتگویی با رسانه های گروهی با اشاره به خروج آمریکا از برجام تصریح کرد: بنده نیز اقدام رئیس جمهوری سخیف آمریکا در خروج از برجام را به فال نیک می گیرم و این اتفاق جدیدی نیست و تأثیری برای کشور ما نخواهد داشت .
وی افزود: پیشرفت های کشور ما در سایه تحریم ها حاصل شده است و کاملاً مشخص بود که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و دوباره ثابت شد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست !
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر در بحث برجام تعدادی از مردم درخواست داشتند که مسئولان کوتاه بیایند و با دنیا تعامل داشته باشند، همان مردم توجه کنند که آمریکایی ها و اروپایی ها اهل تعامل نیستند و از اول رابطه آن ها با ما خصمانه بوده است .
اعزازی با بیان اینکه دشمنان ما احمق هستند؛ گفت: تمام مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و قطع یقین تحت مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری مردم ایران از این میدان نیز سربلند بیرون خواهند آمد .
وی سپس در خصوص وضعیت آشفته حاکم بر بازار ارز در کشور تصریح کرد: عمده مشکلی که در کشور در بحث بازار ارز به وجود آمد، مردم بودند و اگر افرادی که در بازار ارز مؤثر هستند با مسئولان همکاری کنند، قطعاً بازار ارز از تلاطم می افتد و به حالت اولیه برمی گردد .
این نماینده مجلس شورای اسلامی در عین حال اظهار کرد: البته مدیران اقتصادی و ارزی نیز در این ارتباط بی تقصیر نیستند و از آنجایی که احتمال تنش را احساس می کردند. در شرایطی که افراد معمولی شرایط را پیش بینی کرده بودند، مسئولان ارزی محل هایی که آسیب پذیر بودند بایستی برای آن محل ها تدبیر می کردند و دولت تدبیر و امید نیز باید پیش تر تدبیر می کرد تا اینکه امید به ناامیدی تبدیل نمی شد .
اعزازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری طرح های عمرانی شهرستان خاطرنشان کرد: پل روگذر میدان معلم بناب از طرح های بسیار مهم منطقه و تکمیل آن مطالبه جدی همشهریان است که در دو سال گذشته 50 درصد پیشرفت داشته و امسال نیز برای تکمیل این پروژه 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات مردم شاهد بهره برداری از این پروژه باشند .
وی همچنین از افتتاح استادیوم ورزشی ده هزار نفری بناب در سال 89 خبرداد و گفت: این طرح هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال نیز برای تکمیل این پروژه 70 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است .
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت جلوگیری از تخریب باغات در شهرستان بناب تأکید کرد: نباید به بهانه توسعه صنایع شاهد تخریب منابع طبیعی و باغات باشیم و نباید بگذاریم شهرستان بناب به سمت آلودگی رود و هر روز شاهد تخریب فضای سبز و باغات در منطقه باشیم .
اعزازی در خصوص روند کند اجرای طرح جاده بناب – نقده نیز اظهار کرد: این جاده به طول 7 کیلومتر از طرف بناب احداث شده و با ادامه اجرای پروژه آزاد راه مراغه- هشترود آذربایجان شرقی نیز با ادامه پروژه بناب – نقده به کردستان عراق وصل خواهد شد و با توجه به اینکه شهرستان بناب در بحث صادرات نقش حیاتی دارد و با تقویت این زیرساخت ها شاهد وصل آزاد راه فوق به آزاد راه تهران – اربیل عراق خواهیم بود و جاده بناب- نقده نیز همزمان به آزاد راه تبدیل می شود و هم اکنون 4 قطعه این پروژه فعال است .
وی در ادامه از اختصاص 800 میلیون ریال به تکمیل زیرساخت های حوزه گردشگری شهرستان بناب خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این حوزه در حال انجام است و از فرماندار محترم و مسئولان میراث فرهنگی شهرستان نیز انتظار داریم در خصوص معرفی ظرفیت های گردشگری بناب بیش از پیش تلاش کنند .
این نماینده مجلس شورای اسلامی از بدهی یک هزار و 200 میلیارد تومانی مجتمع فولاد صنعت بناب خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مجلس مصوب کرده بانک ها بنگاه داری نکنند، فولاد بناب برای برون رفت از شرایط فعلی و بحران پیشنهاد داده که بانک ها در قبال مطالبات خود سهام بردارند و اگر این پیشنهاد تحقق نیابد، آینده فولاد بناب را تاریک می بینم که موضوع اخیراً در جریان سفر رئیس جمهور به استان به وزیر دادگستری نماینده دولت در این سفر اعلام شد که موضوع را با رئیس جمهور در میان بگذارند .
اعزازی یادآور شد: سالن ورزشی روستای روشت بزرگ تکمیل شده و بزودی به بهره برداری می رسد و احداث سالن های ورزشی در روستاهای آخوند قشلاق و قراء پنجگانه خانه برق نیز به پیمانکار واگذار می شود .
وی در خاتمه این گفتگوی خبری بزرگ ترین دغدغه و چالش شهرستان را کمبود آب اعلام کرد و ضمن توصیه مردم به صرفه جویی در مصرف آب شرب و آب کشاورزی گفت: خدا را شاکریم که به جهت بارش های رحمت اخیر این دغدغه تا حدودی رفع شده ولی همچنان کمبود آب در منطقه جدی است و امیدواریم سهم شهرستان از سدهای موجود منطقه تأمین و ارائه شود.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/49018/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

چرا امیرعلی نبویان به رائفی‌پور نامه نوشت؟

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پویش کاشت 1500 اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم

نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت 7 کشور خارجی

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد

رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند

ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

17 قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد

هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند

وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی

کشف 17 قبضه سلاح کمری در پیرانشهر

زن ادبیلی، قاتل شوهر سابقش شد

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

41 مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد

سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد

دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود

موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند

برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

کشف 17 قبضه کُلت کمری در پیرانشهر

افزایش 38 درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی

کشف 17 قبضه کلت کمری در پیرانشهر

سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو؛ تتوی رو دست تتلو چه بود؟

عکس/ تصاویری زیبا از مزارع کلزا در بوکان

اهدای 7 سری جهیزیه در بستان‌آباد

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان استان اردبیل

شکوفه های بهاری در مشگین شهر

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا