پیام آذری

آخرين مطالب

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر اردبیل:

پل قدس از زمان‌بندی اجرا عقب نیست اجتماعي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین -
رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر اردبیل گفت: پل قدس از تقویم اجرایی عقب نیست و در فصل کاری با قوت و قدرت اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
علیرضا غریبی   اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار شهر اردبیل که در ابعاد مختلف به توسعه این شهر کمک خواهد کرد پل قدس و سرعت اجرای مناسب آن است که از ابتدای امسال نیز با تلاش همه دست‌اندرکاران عملیات اجرایی با سرعت و قوت ادامه پیدا کرده است. 
وی از پل قدس به عنوان آبروی عمران شهری با سرمایه‌گذاری کلان و همکاری خوب عوامل و عناصر تاثیرگذار در شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به طراحی مناسب و سرعت اجرای این پروژه که به نیمه راه رسیده است تلاش مجموعه شورا و شهرداری اردبیل بر این است تا با سرعت گرفتن عملیات احداث این پل در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری و استفاده اهالی از این پل روگذر باشیم تا با توجه به موقعیت ایستگاه سرعین و میدان قدس در همه باندها تردد روان و ایمنی را شاهد و ناظر باشیم. 
رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر اردبیل افزود: اعضای شورای شهر روی پروژه پل قدس و چند پروژه کلان دیگر حساس هستند و در این 7 ماه فعالیتی که شورای پنجم داشته بارها با بازدیدها و سرکشی‌ها و پیگیری احداث پروژه از طریق شهردار تلاش کرده تا به خواسته و مطالبه به حق مردم پاسخگو باشد. 
غریبی بیان کرد: هر چند در شرایط کنونی برخی ایرادات، تنگناها و کندی تردد را در مسیرهای منتهی به این پل شاهد و ناظر هستیم اما با تحمل و صبوری مردم به سرعت تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را در اردبیل شاهد خواهیم بود. 
وی به برنامه‌های پارلمان محلی در مورد نظارت بر احداث پروژه‌های کلان عمرانی در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه‌ای که در این زمینه مورد توجه و تاکید ماست اجرای پروژه‌ها با کیفیت و کوتاهترین فاصله زمانی است که به یقین این فعالیت‌ها و اقدامات با تلاش شهردار و کارشناسان و پرسنل زحمتکش آن می‌تواند اسباب رضایت مردم را در میان مدت و بلندمدت فراهم آورد. 
عضو شورای پنجم شهر اردبیل بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های عمران شهری را در کنار برگزاری نشست با شهروندان در اردبیل در قالب مناطق مختلف و انتقال خواسته‌ها و مطالبات آنها را به مجموعه و بدنه شهرداری یادآور شد و تصریح کرد: ما در کنار این اقدامات در برنامه سال 97 با یک نگاه عادلانه سعی جدی به کار گرفتیم تا در همه مناطق شهر اردبیل پروژه‌های عمران شهری فعال و طرح‌های راکد و نیمه تمام نیز به فرجام برسد. 
غریبی در ادامه به رویکرد کمیسیون در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بر مبنای بازدیدهای دوره‌ای و مطالعات دقیق در اجرای طرح‌های مختلف را بیان کرد و گفت: ما در کمیسیون فنی و عمرانی به شکل تخصصی طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری را به دقت مورد مطالعه و رصد سنجیده‌ای قرار می‌دهیم تا اهداف مورد نظر در این حوزه تحقق یابد. 
وی فضای حاکم بر شورای پنجم را فضای کارآمدی برمبنای تخصص‌ها و تسلط بر مسایل و موضوعات مختلف اعلام کرد و افزود: در این 7 ماه ما اغلب به صورت عمومی در قالب دیدارهای مردمی، کمیسیون‌های تخصصی و جلسات رسمی و علنی شورای شهر تلاش کردیم تا در حوزه‌های مختلف دیدگاه‌ها و نظرات منبعث از مردم را مطرح و مورد پیگیری قرار دهیم تا در توسعه پایدار شهری این خواسته‌ها و مطالبات جامه عمل بپوشد. 
رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر اردبیل در مورد آسیب‌های جدی در فضای شهر و راهبردها و راهکارهای پیشنهادی برای رفع این آسیب‌ها بیان کرد: مجموعه شهرداری به دلیل گستردگی دامنه فعالیت قطعا با برخی آسیب‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی مواجه می‌شود که ضرورت دارد با توجه به پشتوانه مدیریتی و نگاه منطقی و عقلانی به حل این مشکلات با سعه صدر و در نظر گرفتن شرایط موجود بتوان مشکلات و نارسائی‌ها را برطرف کرد. 
غریبی ادامه داد: آنچه که در دوره پنجم برای ما به عنوان اولویت کاری اهمیت دارد همراهی و همگرایی با شهرداری در طرح خواسته‌ها و مطالبات مردم به ویژه در حوزه آسفالت‌ریزی معابر، توسعه فضای سبز، بازگشایی معابر، حل مشکلات ترافیکی و حوزه حمل و نقل، تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران و اجرای برخی پروژه‌ها به همت آنهاست که خود می‌تواند به بهبود شرایط مدیریت شهری کمک کند. 
وی اظهار کرد: هر چند قوانین شوراها و اختیارات پارلمان‌نشین‌های محلی با برخی محدودیت‌ها و نارسائی‌ها روبروست اما انتظار می‌رود دولت و مجلس در اصلاح و بازنگری این وظایف و اختیارات به گونه‌ای عمل کنند تا مدیریت واحد شهری به معنای واقعی و در عمل اجرایی شده و جلوی موازی‌کاری‌ها و محدویت‌ها در مدیریت شهری گرفته شود. 
عضو شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: هر چند شهرداری و مجموعه پرتلاش آن با محدودیت منابع مالی روبروست اما مجاهدانه تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف با اولویت شناسایی و درصدد حل آن گام‌های جدی و اساسی بردارند که به یقین سال به سال آثار و ثمرات آن را به عینه شاهد خواهیم بود. 

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/45259/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روشی جالب برای قفل کردن درهای خانه برای دزد نزدن

جان‌باختن 2 نفر بر اثر گازگرفتگی در مرند

تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل

داروهای نهفته در دل طبیعت کوه سبلان شفابخش و روح افزا

نهضت تجلیل از معلمان فراگیر شود/عزم جمعی برای پاسداشت معلمان

جشنواره نمایش اسب اصیل ایرانی در اردبیل

اهداف کاری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در سال 1403 مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی سالی با در آمد مالی خوبی را پشت سرگذاشت

کشف 30 دستگاه ماینر در شهرستان پلدشت

اجرای 60 طرح محرومیت زدایی در شهرستان پلدشت

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان غربی

بازار گرم گیاهان بهاری در مهاباد

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه اول اردیبهشت

چندش‌ترین سالاد دنیا

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی اول اردیبهشت

نساجی به بقا در لیگ برتر امیدوار شد

بمب بزرگ تراکتوری‌ها؛ سرمربی سابقب گرت بیل در راه تبریز

جان باختن 2 نفر بر اثر گازگرفتگی در مرند

خودروهای متخلف در تبریز توقیف می‌شوند

تبریک تولد 85 سالگی رهبر انقلاب؛ رهبران معاصر با آیت‌الله خامنه‌ای قابل مقایسه نیستند

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

شاهرخ استخری در بلژیک؛ از تیپ و چهره تازه تا طعنه به شبکه آی فیلم/ تصاویر

نجات 2 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دره‌جرمی ارومیه

سرمربی جدید تراکتور امروز مشخص می‌شود

هواداران خواستار اخراج کادر مدیریت و دروازه‌بان تراکتور شدند

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

ایجاد 9 سایت الگویی برنج در محمودآباد

راهپیمایی مردم ارومیه و یزد درحمایت از عملیات وعده صادق

نجات کوهنوردان مفقودی دره جرمی ارومیه

مرگ تلخ 2 مرد در داخل چادر مسافرتی

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

رونمایی «بهبود فریبا» سریال پایتخت از تیپ و چهره جدیدش در 50 سالگی

تازه‌ترین اخبار از مناطق سیل‌زده بلوچستان/ برق وصل شد

زرآباد زیر آب؛ مدیریت بحران کجاست؟

برداشت خارج از عرف گیاهان خوراکی ممنوع است

امحای 113 تن فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی

پیروزی نوجوانان طلایی‌پوشان مقابل رهروان تبریز

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

اجرای طرح تحقیقاتی عملکرد گندم در میاندوآب

ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شد

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را به کام مرگ کشاند