پیام آذری

آخرين مطالب

رونمایی از رکستون G4 در تبریز اقتصادي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین - شرکت تلاش خودروی ایرانیان جدید ترین محصول خود را به نام رکستون G4 رونمایی کرد .
  مدیر بازاریابی گروه صنعتی شرکت رامک خودرو در مراسم رونمایی محصول جدید رکستون G4 ، اظهار کرد: شرکت سانگ یانگ به لحاظ اصالت برند، اصلی ترین برند کره جنوبی است به طوری‌که صنعت خودرو سازی کره جنوبی را با سانگ یانگ می شناسند؛ در کنار این نام نیز کوراندو به لحاظ قدیمی ترین خودروی کره جنوبی در کتاب گینس ثبت شده است . 
سعید ابولقاسمی با بیان این‌که سانگ یانگ یک شرکت کمی ساز است، ادامه داد: این شرکت خودروهایی را تولید می کند که از لحاظ کیفیت در جایگاه ویژه‌ای قرار گرفته است؛ اما برخی خودروهای این شرکت، به لحاظ حجم موتور و مسائل مالی مجوز ورود به ایران را پیدا نکردند. 
وی اضافه کرد: سانگ یانگ در سال 2018 نمونه ای فیس لیفت از نیو کوراندو را تولید کرده است؛ همچنین سانگ یانگ رکستون G4 ، جدیدترین ماشین رونمایی شده توسط رامک خودرو است که از لحاظ ابعاد، در بالاترین گروه شاسی بلند ها جانمایی شده و از نظر قیمت نیز در کلاس هیوندای سانتافه و رنو کولئوس قرار گرفته است . 
مدیر عامل شرکت تلاش خودرو ایرانیان با بیان این‌که درصدد بومی سازی خودروی تیوولی هستیم، عنوان کرد: به لحاظ این‌که این خودرو تقاضای زیادی در بازار دارد و سقف تعداد وارداتی ما مجوز ساپورت کردن آن را نمی دهد؛ بنابراین مجبور به تمکین آن هستیم . 
وی با بیان این‌که قیمت خودروی رکستون G4 ، حدود 303 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت خودروی نیوکراندو 2018 نیز 197 میلیون تومان است، گفت: باتوجه به این‌که شرایط اقتصادی کشور یکنواخت نیست و بازار در شوک به سر می برد و یک رویه ثابت قابل استناد وجود ندارد، معمولا شرکت ها قیمت را شناور ارزیابی می کند . 
وی گفت: حال با این شرایط اقتصادی حاکم در کشور، مجبور هستیم تا قیمت ها را علی الحساب، حساب کنیم؛ به این طریق حساب کردن، صرفا به معنی افزایش قیمت نیست بلکه ممکن است تعدیل شود . 
ابولقاسمی اضافه کرد: سال گذشته تمامی پارامتر های قیمت ریالی خودرو افزایش پیدا کرده بود؛ به عنوان مثال خودروی تیوولی با تعرفه 45 درصد وارد می شد ولی در دی ماه بعد از گذراندن مراحلی به 75 درصد رسید؛ بعید می دانم امسال همانند پارسال جهش قیمتی داشته باشیم اما افزایش قیمت خواهیم داشت . 
وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد، در سال جاری قیمت خودروی وارداتی افزایش یابد؛ اما بعید می دانم که در سال جاری انقلاب خودرویی داشته باشیم . 
وی با تاکید بر این‌که در بازار رقیبی برای این خودرو وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در دنیای فول سایزها در ایران خودروی مدل 2018 صفر وجود ندارد و اگر بخواهیم از لحاظ ابعاد با لند کروز یا سایر خودرو ها مقایسه کنیم، آخرین مدل این نوع خودرو ها در بازار مدل 2014 است؛ بنابر‌این از لحاظ اتاق یا ابعاد رقیبی وجود ندارد و از لحاظ قیمتی نیز از بقیه رقبا یک سر و گردن جلو تر هستیم . 
مدیر بازاریابی گروه صنعتی شرکت رامک خودرو اذعان کرد: رکستون G4 با طول mm4850 ، عرض mm 1960 ، و ارتفاع mm 1825 و فاصله ی دو محور mm2865 با موتور بنزینی 2 لیتری توربو شارژ با شش دنده اتوماتیک ساخت شرکت آیسین ژاپن، به شدت روی ویژگی های ایمنی تاکید دارد و برای دستیابی به حداکثر استحکام ممکن در شاسی و بدنه‌ این خودرو سانگ یانگ اقدام به بهره‌گیری از دانش مهندسی شرکت فولاد سازی کره جنوبی در این خودرو کرده و در ساختار ستون‌ها و بدنه از فولاد Gpa 1.5 استفاده کرده است . 
مدیر بازاریابی گروه صنعتی شرکت رامک خودرو، اضافه کرد: همچنین وزن این خودرو یک هزار و 300 کیلوگرم، حجم باک آن 47 لیتر و حجم صندوق بار 423 لیتر می باشد؛ حداکثر سرعت آن در دنده اتوماتیک 170 کیلومتر در ساعت است . 
در خصوص امکانات ظاهری این خودرو، اظهار کرد: چراغ های جلو مجهز به سیستم Day Light و چراغ های عقب LED ، باز و بسته شدن اتوماتیک آینه های جانبی به صورت برقی توسط ریموت کنترل، گرم کن شیشه عقب به همراه سیستم یخ زدا، چراغ های پروژکتور جلو، لامپ های مه شکن عقب، برف پاک کن جلو مجهز به سنسور باران و... از جمله امکانات ظاهری این خودرو می باشد . 
وی همچنین صفحه نمایشگر مانیتور هفت اینچی به همراه دوربین دنده عقب، پورت های USB و HDMI با قابلیت پشتیبانی ادوات Apple ، صفحه نمایشگر LED به همراه کامپیوتر سفری چندگانه با قابلیت نمایش میزان سوخت مصرفی و باقی مانده سوخت تا پمپ بنزین و دمای هوا، سیستم تهویه مطبوع، کنسول وسط دولوکس، آفتاب گیر های جلو به همراه آینه مجهز به چراغ از جمله امکانات رفاهی این خودرو عنوان کرد . 
ابولقاسمی با اشاره به امکانات ایمنی رکستون G4 ، تصریح کرد: ایربگ های راننده و سرنشین جلو به همراه ایربگ های راننده و سرنشین جلو به همراه ایربگ های پرده ای و جانبی سرنشینان جلو و عقب، کمبربند های ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده با اتصال در سه نقطه برای سرنشینان جلو و عقب و اتصال در دو نقطه برای سرنشین سوم ردیف عقب، ترمز های دیسکی در محور های جلو و عقب به همراه سیستم الکترونیکی تقسیم نیروی ترمز EBD ، سیستم ضد لغزش خودرو در زمان شتابگیری، سیستم کمکی ترمز هیدرولیکی، چراغ های سیگنال هشدار دهنده در ترمز های ناگهانی و اظطراری، سیستم فعال ضد واژگونی خودرو، سیستم کمکی جهت شروع به حرکت در سربالایی و همچنین آلارم هشدار دهنده کمربند ایمنی، سیستم ضد هرزگردی چرخ ها و سیستم قفل شدن خودکار درب ها پر سرعت بالای 40 کیلومتر از جمله امکانات ایمنی این خودرو است .

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/45002/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هویت طبیعی دریاچه شورابیل حفظ می‌شود

50 هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی

چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟

رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد

ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز

ببینید | شوخی کاربران با حمله «ریزپرنده‌ای»

پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود

حمایت نمازگزاران آذربایجان شرقی از عملیات وعده صادق

ویزیت رایگان ارتش در مراغه

بازیگر خردسال فیلم خانه ابری محصول سال 1365 بعد از 38 سال/ تصاویر

ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟

صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه

ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه

پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت

رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد

سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها

وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود

آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه 31 فروردین

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی 31 فروردین

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند

هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد

50 هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر

ماجرای انفجار در تبریز فعال شدن پدافندها بود

عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز

ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟

امحای 113 تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

پیروزی 15 بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان

تولید سالانه بیش از 100 هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب

14 سیلو برای خرید گندم مازاد بر نیاز زارعین در آذربایجان غربی آماده سازی شده است

پرداخت 24 میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی

آب شرب روستا‌های کیله و بالابان پیرانشهر تأمین شد

ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

تغییر چهره «گلنار» سریال گلیدخت بعد 3 سال

اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر

رفع تصرف 50 هکتار از اراضی ملی در بوکان

امسال 93 هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود

رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه

هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه

تصاویری از سیلاب در شهرستان زرآباد

تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر