پیام آذری

آخرين مطالب

آجرلو: هواداران حق دارند ناراحت باشند/ سال بعد زمان موفقیت تراکتورسازی است ورزشي

  بزرگنمايي:

آذری آنلاین - مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی معتقد است هواداران این تیم حق دارند که از شرایط موجود ناراحت باشند.
به گزارش ایسنا، مصطفی آجرلو درباره ناکامی تراکتورسازی در رقابت‌های آسیایی و نتایج ضعیف هفته‌های اخیر گفت: با اینکه احساس می‌کنیم مجموعه مدیریتی باشگاه در دو سال اخیر لحظه‌ای در وظایف خود اهمال نکرده و با تمام وجود برای موفقیت باشگاه تلاش کرده اما اکنون در این شرایط سخت مایلم که بگویم، هواداران هر گلایه و انتقادی دارند به من بگویند و من آماده‌ام که برای آرامش تیم در مقابل این انتقادها صبور باشم. واهمه‌ای از انتقادات ندارم و قطعا پذیرای انتقادها هستم. من مسئول این تیم هستم و حتی با اینکه از نظر فنی دخالتی در امور ندارم اما در مورد مسائل داخل زمین هم می‌توانید نقدهایتان را خطاب به بنده بگویید. پس ترجیح می‌دهم برای آرامش تیم روی سخن‌تان با من باشد تا تیم با آرامش بتواند فصل را تمام کند. در این موقعیت حساس از هواداران می‌خواهم حامی تیم محبوب خودشان باشند چرا که تراکتورسازی متعلق به آنهاست.
آجرلو گفت: ما با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش کردیم، با این وجود نمی خواهم در این شرایط اعضای تیم مورد هجمه انتقادات قرار بگیرند چرا که این تیم بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد. امیدوارم در هفته‌های پایانی لیگ نتایجی کسب شود که از ناراحتی همه ما کم کند.
مدیرعامل تراکتورسازی اضافه کرد: به عنوان مدیری که سال‌ها در این فوتبال کار کرده و سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز داشته معتقدم بعضی اوقات فوتبال روی خوش خودش را نشان نمی دهد و ما روزهای سخت و تلخی را تجربه کرده‌ایم.
آجرلو همچنین گفت: ایمان دارم همه بازیکنانم با غیرت و همه توان بازی می‌کنند اما بعضی وقت‌ها نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. پنالتی‌های طلسم شده روزهای سختی برای ما در این فصل و حتی آخرین بازی فصل قبل رقم زد. اگر همین چند پنالتی به گل تبدیل شده بود همه چیز دگرگون می‌شد اما متاسفانه بدشانسی‌های ما پایانی نداشته و هنوز روزهای سختی را تجربه می‌کنیم. اعضای کادر فنی هم تمام تلاش خودشان را به کار گرفته اند اما نتیجه مناسب حاصل نشد.
وی افزود: چنین شرایطی برای برخی باشگاه‌های بزرگ پیش آمده ولی بعد از مدتی دوباره شرایط نرمال شده. در مورد تراکتورسازی هم به زودی شاهد روزهای خوب خواهیم بود.
آجرلو در ادامه گفت: ما فصل سخت و بی سابقه‌ای داشتیم. بعد از اتمام محرومیت در نیم فصل مجموعا ١٠ بازیکن جدید جذب کردیم. بازیکن باید با نظر و بر اساس نیازهای کادر فنی انتخاب و جذب شود که همین اتفاق طبق قاعده روی داد. با وجود تمام محدودیت‌ها به سلیقه و انتخاب مربیان فعلی و قبلی تیم احترام می گذارم و همچنان عقیده دارم بازیکنان ما می‌توانند عملکردی به مراتب بهتر از این داشته باشند و توانمندی واقعی خودشان را به خوبی نشان بدهند.
او گفت: در این فصل تراکتور را از نابودی نجات دادیم. موضوع بسته شدن ٩ پرونده خارجی و ٣٢ پرونده داخلی به راحتی مطرح می‌شود اما اگر این بدهی‌ها پرداخت نمی‌شد همین حالا حکم سقوط و کسر امتیاز صادر شده بود. ضمن اینکه در مسابقات آسیایی حضور نداشتیم و احتمال تکرار جرایمی مثل محرومیت نقل و انتقالاتی هم وجود داشت. ما به وظیفه خودمان در این حوزه عمل کردیم و باید به اهمیت این کار بزرگ توجه شود.
مدیرعامل تراکتورسازی اضافه کرد: وظیفه من دخالت در امور فنی و ارنج یا تعویض بازیکن نیست. ما به مربی اعتماد کرده ایم که سابقه قهرمانی در لیگ معتبر ترکیه را دارد و با کارنامه ای روشن به تبریز آمده، با این وجود کلیه مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرم اما امیدوارم هواداران در این موقعیت با حمایت همه جانبه از کادر فنی و بازیکنان موجب تغییر شرایط در این موقعیت حساس شوند. من همچنان باور دارم که سال آینده زمان موفقیت تراکتورسازی است. این تیم در ٥ بازی آسیایی بیش از ٢٥ موقعیت مسلم گلزنی داشته و کیفیت واقعی خودش را نشان داده، تردید ندارم با تقویت همین تیم سال آینده قدرت بزرگی در فوتبال ایران خواهیم بود. بازیکنان شایسته در پایان فصل برای تقویت تیم جذب خواهند شد و به خواست خدا تیم قدرتمندی را راهی مسابقات خواهیم کرد. من هواداران را درک می‌کنم و معتقدم حق آنهاست که از شرایط تیم ناراضی باشند اما این را می‌گویم که چشم انداز آینده ما بسیار روشن است.
آجرلو همچنین گفت: من از روز اول موافق واگذاری تراکتورسازی بوده و هستم. به همین دلیل طرح‌های اقتصادی متعددی را به مرحله اجرا رساندیم تا این باشگاه به سودآوری برسد. طبیعتا بخش خصوصی تمایلی به خرید یک باشگاه زیان‌ده نخواهد داشت. با این وجود بارها اعلام کردم آمادگی فروش و واگذاری تراکتورسازی وجود دارد اما این موضوع نیازمند توافق خریدار قدرتمند و مالک است که تا امروز شرایط آن ایجاد نشده. بنده در این موضوع وظیفه‌ام نجات باشگاه از زیان‌ده بودن و نابودی بود که آن را انجام داده‌ام و این موضوع نیازمند یک تصمیم بزرگ است. امروز بدهی‌ها پرداخت شده، طرح‌های اقتصادی آغاز شده و باشگاه در وضعیتی است که می‌تواند روی پای خودش بایستد و اگر حقوق فوتبالی از جمله تبلیغات دور زمین و حق پخش پرداخت شود تراکتورسازی شرایط بسیار بهتری را تجربه خواهد کرد. اکنون باید بگویم که در تراکتورسازی کارهای بزرگی انجام شده است. در بخش اقتصادی این اقدامات نمایان است و در حال ثمر دادن. امیدوارم به زودی در بخش فنی هم موفقیت تیم باعث خوشحالی هواداران شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/41698/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روشی جالب برای قفل کردن درهای خانه برای دزد نزدن

جان‌باختن 2 نفر بر اثر گازگرفتگی در مرند

تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل

داروهای نهفته در دل طبیعت کوه سبلان شفابخش و روح افزا

نهضت تجلیل از معلمان فراگیر شود/عزم جمعی برای پاسداشت معلمان

جشنواره نمایش اسب اصیل ایرانی در اردبیل

اهداف کاری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در سال 1403 مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی سالی با در آمد مالی خوبی را پشت سرگذاشت

کشف 30 دستگاه ماینر در شهرستان پلدشت

اجرای 60 طرح محرومیت زدایی در شهرستان پلدشت

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان غربی

بازار گرم گیاهان بهاری در مهاباد

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه اول اردیبهشت

چندش‌ترین سالاد دنیا

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی اول اردیبهشت

نساجی به بقا در لیگ برتر امیدوار شد

بمب بزرگ تراکتوری‌ها؛ سرمربی سابقب گرت بیل در راه تبریز

جان باختن 2 نفر بر اثر گازگرفتگی در مرند

خودروهای متخلف در تبریز توقیف می‌شوند

تبریک تولد 85 سالگی رهبر انقلاب؛ رهبران معاصر با آیت‌الله خامنه‌ای قابل مقایسه نیستند

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

شاهرخ استخری در بلژیک؛ از تیپ و چهره تازه تا طعنه به شبکه آی فیلم/ تصاویر

نجات 2 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دره‌جرمی ارومیه

سرمربی جدید تراکتور امروز مشخص می‌شود

هواداران خواستار اخراج کادر مدیریت و دروازه‌بان تراکتور شدند

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

ایجاد 9 سایت الگویی برنج در محمودآباد

راهپیمایی مردم ارومیه و یزد درحمایت از عملیات وعده صادق

نجات کوهنوردان مفقودی دره جرمی ارومیه

مرگ تلخ 2 مرد در داخل چادر مسافرتی

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

رونمایی «بهبود فریبا» سریال پایتخت از تیپ و چهره جدیدش در 50 سالگی

تازه‌ترین اخبار از مناطق سیل‌زده بلوچستان/ برق وصل شد

زرآباد زیر آب؛ مدیریت بحران کجاست؟

برداشت خارج از عرف گیاهان خوراکی ممنوع است

امحای 113 تن فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی

پیروزی نوجوانان طلایی‌پوشان مقابل رهروان تبریز

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

اجرای طرح تحقیقاتی عملکرد گندم در میاندوآب

ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شد

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را به کام مرگ کشاند