پیام آذری

آخرين مطالب

استاندار:ارومیه میزبانی شایسته برای لیگ ملت های والیبال است سياسي

استاندار:ارومیه میزبانی شایسته برای لیگ ملت های والیبال است
  بزرگنمايي:

پیام آذری - ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: ارومیه میزبانی شایسته برای هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال خواهد بود و هزینه های مالی آن تامین می شود.

به گزارش ایرنا «محمدمهدی شهریاری» روز شنبه در دیدار با سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در محل استانداری آذربایجان غربی افزود: تغییرات لازم در محل برگزاری مسابقات از جمله نصب کف پوش های مخصوص /Gerflor/ انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ مشکلی پیش روی میزبانی شایسته از این مسابقات وجود داشته باشد، اظهار داشت: مسوولان ذیربط در سطح استان و کشور هر اقدامی که برای میزبانی شایسته از این رقابت ها مفید می دانند را انجام دهند.
وی همچنین از مسوولان استانی خواست تا در این زمینه یک جلسه دیگر تشکیل دهند تا آخرین وضعیت میزبانی از این مسابقات بررسی شود و بر استاندارد بودن حمل و نقل و پذیرایی از تیم ها تاکید کرد.
سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی نیز گفت: اقدامات مناسبی برای برگزاری رقابت های والیبال در ارومیه انجام شده است و دستگاه های اجرایی ذیربط نیز همکاری چشمگیری داشته اند و به خوبی وارد عرصه عمل شده اند.
افشین داوری افزود: 80 اتاق مناسب برای اقامت والیبالیست ها در نظر گرفته شده است که باید این مسئله قطعی شود و پیش بینی های لازم برای تامین اینترنت محل اقامت و سالن بازیکنان صورت گیرد.
وی به استانداردسازی ورودی سالن ها تاکید کرد و ادامه داد: زیباسازی محل اقامت والیبالیست ها و سالن مسابقات باید مورد توجه قرار گیرد و رسیدگی به این امر نیازمند عملکرد جدی شهرداری است.
وی به رعایت فاکتورهای مربوط به تشریفات از جمله همراهی خودرو حامل والیبالیست ها از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: حضور بازیکنان بین المللی در ارومیه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه است و باید در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم از جمله خرید وسایل و صندلی ها و غیره به صورت مدون انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
عبدالله چمن گلی افزود: از تمامی پیشکسوتان والیبال استان دعوت شده است تا برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مسابقات نظر دهند.
** تجلیل از والیبالیست های نوجوان شهرداری ارومیه
استاندار آذربایجان غربی در جلسه ای با حضور سرپرست فدراسیون جمهوری اسلامی از تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه که در سال گذشته بر سکوی قهرمانی لیگ برتر قرار گرفت، تجلیل کرد.
«محمدمهدی شهریاری» در این آیین که در محل استانداری برگزار شد، افزود: تیم های والیبال استان در سال گذشته با چالش های مالی مواجه بود اما با این وجود نوجوانان والیبال شهرداری ارومیه توانستند قهرمانی لیگ برتر کشور را به دست آورند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تیم های والیبال استان در سال جاری قوی تر از قبل تشکیل شود، اظهار داشت: این تیم ها باید از جایگاه والیبال استان در رده های بالای کشور دفاع کنند.
وی اضافه کرد: این استان در رشته های مختلف ورزشی استعدادهای قابل توجهی دارد و اگر سرمایه گذاری خوبی در این بخش صورت گیرد، پشتوانه سازی مناسبی برای ورزش کشور در این استان انجام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به میزبانی ارومیه در سه دیدار از لیگ ملت های والیبال، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این مسابقات انگیزه خوبی برای بازیکنان این استان بوده و والیبال ارومیه همچنان در سطح جهان پرآوزه باشد.
سرپرست فدراسیون والیبال کشور نیز گفت: والیبال ارومیه در سطح کشور از ظرفیت قابل توجهی برخوردار بوده و این قابلیت برای همه دست اندرکاران رشته والیبال خوشحال کننده است.
«افشین داوری» با تاکید بر استفاده بهینه از این ظرفیت، افزود: فدراسیون والیبال نیز آذربایجان غربی را پشتیبانی خواهد کرد تا به جایگاه واقعی خود برسد.
وی ادامه داد: این استان والیبالیست هایی چون یدالله کارگر پیشه، سعید معروف و چندین والیبالیست برجسته را به تیم های ملی تحویل داده است و باید زمینه برای رشد بازیکنان جدید در رشته والیبال این استان فراهم شود.
مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه نیز در این جلسه گفت: تیم نوجوانان این باشگاه با درخشش خوب بازیکنانش در سال گذشته توانست قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهد.
«پیمان رضایی» با اشاره به اینکه استعدادیابی را از محلات ارومیه شروع کرده ایم، افزود: شهرداری ارومیه سالن هایی را برای ورزش نوجوانان و جوان احداث کرده است تا تیم های ملی والیبال از طریق بازیکنان این استان تغذیه شود.
به گزارش ایرنا تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال رقابت های لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.
در این دیدار «سینا زینالی» پاسور نوجوان ارومیه ای با دادن پاس های صحیح و هدفمند تحسین حاضران در سالن را برانگیخت به طوری که کارشناسان این بازیکن نوظهور را به «سعید معروف» تشبیه کردند؛ وی علاوه بر تغذیه خط حمله و پاس کاری بی نقص در زدن سرویس نیز عملکرد خیره کننده ای داشت.
پیروزی در دیدار فینال و کسب مقام قهرمانی لیگ برتر نوجوانان کشور نتایج ضعیف کسب شده توسط تیم لیگ برتری و جوانان شهرداری ارومیه را کمرنگ تر کرد و شادی را به هواداران شهر ارومیه هدیه داد.
سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی، بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه بودند.
هدایت تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی با کمک سعید شیری بر عهده داشت و توحید نوری سرپرست تیم بود.
3072/9918

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/163615/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ایجاد پست برق 400 کیلو ولت در هشترود

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند

دیدار معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز

استان البرز شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده است

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

رسیدگی به درخواست 41 متقاضی توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

کشف بیش از 44 کیلوگرم تریاک در مراغه

گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

تلاش برای ایجاد پست برق 400 کیلو ولت در هشترود

رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از جانباران قطع نخاعی دیدار کرد

تخصیص 8 میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه

نوسازی 25 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور

4 تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

ویدئوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا

شهریار شعر ایران را بیشتر بشناسید

همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر/ ویدئو

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه

محرومیت 6داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!

میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر

افزایش 10 درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

جابجایی حدود 1 هزار و 500 نفر مسافر از شهرستان نمین

میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد

فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!

تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز

آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز

افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه

اشتباه زبانی عجیب مهران مدیری در برنامه اسکار/ ویدئو

کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند

عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد

توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

بیش از هزار و 200 سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد

وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست

پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان

پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم

تشکیل 982 پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد