پیام آذری

آخرين مطالب

آمادگی اردبیل برای هماورد جهانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ورزشي

آمادگی اردبیل برای هماورد جهانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران
  بزرگنمايي:

پیام آذری - اردبیل - همه چیز آماده است، تیم ها رسیده اند، ورزشگاه تجهیز و مهیا شده و اردبیل در انتظار جمعه ای است تا هماورد ملی پوشان والیبال جمهوری اسلامی ایران با حمایت پرشور هزاران تماشاگر پرشور را با رقبای قدرتمند جهانی به نمایش بگذارد.

هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال ملت های جهان از عصر جمعه در ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده آغاز می شود و این درحالی است که شهرهای اردبیل و سرعین از مدت پیش حال و هوای والیبالی به خود گرفته اند. در نرده های اطراف ورزشگاه آسمان خراش های ایرانی بر روی بیلبوردها به صف کشیده اند، در هتل، خیابان ها و میادین مختلف این دو شهر گردشگری نیز خوش آمدگویی اردبیلی ها به میهمانان والیبالیست خود به زبان های مختلف چشم نوازی می کند، بالن توپ والیبالی نیز در میدان بسیج و نزدیک ورزشگاه به اهتزا در آمده و زمین و آسمان رنگ و بوی والیبال به خود گرفته است.
محل اسکان تیم های والیبال، سالن تمرینات و ورزشگاه رضازاده هر روز شاهد حضور علاقمندانی است که خود را آماده حمایت پرشور از بازیکنان قدرتمند تیم ملی می کنند و در این میان دختران نوجوان و جوان چقدر مشتاق حضور دارند.

بلیط هرسه روز مسابقات لیگ ملت های آسیا که به صورت اینترنتی به فروش می رسد به خاطر استقبال علاقمندان در همان ساعات و حتی دقایق اولیه به فروش رسیده و بسیاری از شهروندان اردبیلی با توجه به محدویت جا نتوانسته اند موفق به تهیه بلیط این مسابقات شوند، مسئولان شهری اردبیل وعده داده اند که برای ایجاد شور و نشاط جمعی پخش مستقیم دیدارهای تیم ملی از طریق تلویزیون های شهری را در چند نقطه اردبیل و سرعین عملی خواهند کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از هموطنانی که نتوانستند بلیط این مسابقات را تهیه کنند عذرخواهی کرده و گفته که باتوجه به ظرفیت محدود سالن برگزاری مسابقات، بلیط های به فروش رفته هم محدود بوده بنابراین امکان حضور تمامی متقاضیان درسالن وجود ندارد.
بهرام آقاخانی ابراز امیدواری کرده که تماشاگران اردبیلی با شور وصف ناپذیر خود در سالن از تیم ملی ایران حمایت درخوری داشته باشند و موجب تقویت و ارتقای روحیه ملی پوشان شوند.
تیم های والیبال جمهوری اسلامی ایران، پرتغال، استرالیا و فرانسه از 2 روز پیش در شهر گردشگری اردبیل و در هتل لاله این شهر مستقر شده اند، والیبالیست های بلند قامت اوقات خوشی در سرعین با آب و هوای بسیار معتدل و استخرهای آبگرم معدنی سپری می کنند، شهروندان علاقه مند سرعین و اردبیلی نیز در هر فرصتی به آنها ابراز احترام و علاقه مندی می کنند.
چهار تیم حاضر در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال جهان از همان روز ورود تمرینات خود را در سرعین و ورزشگاه رضازاده اردبیل شروع کرده اند، والیبالیست ها روز چهارشنبه نخستین تمرینات خود را در ورزشگاه رضازاده انجام دادند و بر اساس برنامه این تمرینات تا پایان مسابقات ادامه خواهد داشت.
در این حال مسئولان برگزاری این مسابقات اعلام می کنند که تمامی مقدمات برای برگزاری پرشور دیدارهای هفته چهارم والیبال در اردبیل مهیا شده است، نظم و انضباط خوبی نیز تا اینجای کار در اردبیل و سرعین حاکم بوده و پیش بینی شده است تا روند حاکم تا پایان بازی‌ها تداوم داشته باشد.
اکبر بهنامجو استاندار اردبیل که این روزها با برگزاری اجلاس کنفرانس بین المللی گردشگری اکو روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد می‌گوید: با اقدامات و پیش بینی های لازم این استان آمادگی لازم را برای برگزاری مطلوب هفته چهارم لیگ والیبال ملت های جهان دارد.
وی افزود: استان اردبیل سابقه برگزاری 2 مسابقه والیبال آسیایی و باشگاههای جهانی کشتی فرنگی را در سطح بسیار بالا دارد و همانند گذشته این بار نیز این رویداد مهم را مدیریت و به نحو احسن برگزار خواهد کرد.
او بیان کرد: با برگزاری مطلوب و پرشور مسابقات لیگ جهانی والیبال، مردم در اقصی نقاط جهان بزرگی ایران را دیده و آوازه ایرانیان همچنان در دنیا خواهد درخشید.
به گفته وی، درخشش والیبالیست های کشورمان در لیگ جهانی به همراه حضور پرشور مردم و نشاط ایجاد شده در جامعه میزبانی این مسابقات را برای استان اردبیل افتخار آمیز کرده و تمام تلاش شهروندان و مسئولان استان بر برگزاری مطلوب و بی نقص آن می باشد.
جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز می‌گوید: تجربه کافی برای برگزاری مسابقات را داریم، در حوزه اجرایی مشکلی نیست، شهرستان برای برگزاری مسابقات با تبلیغات و زیباسازی انجام شده کاملاً مهیاست در مورد برپایی نظم و امنیت با توجه به همراهی و مشارکت نیروی انتظامی دلنگرانی خاصی وجود ندارد.
سرپرست هیات والبیال استان اردبیل نیز از آمادگی ورزشی ها برای برگزاری مسابقات خبر می دهد و می‌گوید: تیم داوری، مجریان سالن آموزش های لازم را دیده اند، سالن رضازاده نیز با به تمام امکانات مورد نیاز تجهیز شده است و مشکلی برای برگزاری مسابقات نیست.
نادر فلاحی افزود: برای تست و آزمایش نهایی سالن و تجهیزات موجود امروز پنجشنبه یک دیدار نمادین بین دو تیم والیبال استانی در ورزشگاه رضازاده برگزار می شود، این دیدار جنبه مانور کاری برای برگزار کنندگان مسابقه را دارد تا در آن عملکرد تیم های داوری، موضوع صوت، نور و تجهیزات برای آخرین بار مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل نیز می باشد بیان کرد: 150 بسته فرهنگی و صنایع دستی به زبان انگلیسی تهیه شده تا در اختیار میهمانان قرار گیرد، دست بافته نفیس ورنی مغان نیز که به تازگی به ثبت جهانی رسیده تابلو شده و به سرپرست تیم های حاضر در مسابقات اهدا خواهد شد.
حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل نیز از زیبا سازی محیط شهری اعم از رنگ امیزی، اصلاح معابر و توسعه فضای سبز شهر بویژه در مسیر تردد کاروان تیم های شرکت کننده در این مسابقات خبر داده و می‌گوید: 800 نفر از کارگران و کارکنان شهداری از هفته گذشته در حوزه خدمات زیباسازی شهر در حال فعالیت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز به برگزاری امن و با نظم و ترتیب مسابقات جهانی والیبال در اردبیل مطمئن بوده و می‌گوید: با همراهی و همدلیث مردم اردبیل با نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت مشکل خاصی وجود ندارد.
سرهنگ حسینی افزود: مکاموران نیروی انتظامی در همراهی کاروان تیم های والیبال شرکت کننده در مسابقات، حفظ امنیت تیم ها و محل استقرار آنها برنامه ریزی کرده و کارها تاکنون بسیار خوب پیش رفته و در ادمه نیز با توجه به آمادگی های لازم مشکل خاصی چه در داخل و اطراف ورزشگاه و نیز شهر اردبیل و سرعین وجود نخواهد داشت.
تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران روز جمعه 31 خرداد با پرتغال، شنبه اول تیر با استرالیا و یکشنبه دوم تیر با فرانسه بازی می‌کند.
بازی‌های تیم ملی ساعت 18.30 برگزار می‌شود.
6016/‏6130

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/149062/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

(ویدئو) بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار

الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم

ببینید | جنجال بزرگ در تبریز؛ حمله هواداران به ون حامل بازیکنان تراکتور

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه 3 هزاز نفری ارومیه

سقوط نوجوان 15 ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه

حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند

حادثه رانندگی در محور خوی-مرند

حمله هواداران تراکتور به ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران

لزوم توجه به محیط زیست

پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی

مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند

خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

(ویدئو) «پدر مهربان»، آهنگی برای تقدیر از کیم جونگ اون

استان اردبیل نیازمند احداث 814 کیلومتر بزرگراه است

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

احداث 3 هزار و 180 واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر

یک هزار و 257 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد

برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز

خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد

بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم

مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!

کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد

سورپرایز ملیکا رسولی، دختر کاراته‌کای زنجانی برای علی دایی/ ویدئو

حمایت نمازگزاران اردبیلی از عملیات پهپادی موشکی «وعده صادق»

پیش‌بینی هوای ابری توام با رگبار باران برای اردبیل

جنازه 3 جوان مفقودشده در سبلان پیدا شد

عملیات وعده صادق غرور مسلمانان جهان را احیا کرد

رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ

ترفندهای تمیزکاری خانگی

تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد

تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه

عملیات وعده صادق با الهام از شهدا

انتقام سخت گرفته نشده است

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت

برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در خوی و سلماس