پیام آذری

آخرين مطالب

شوق فراگیر برای تماشای لیگ ملت های والیبال ورزشي

شوق فراگیر برای تماشای لیگ ملت های والیبال
  بزرگنمايي:

پیام آذری - ارومیه- شوق مردم ارومیه برای تماشای رقابت های هفته سوم از لیگ ملت های والیبال در حالی که تنها یک روز به دیدار ایران و کانادا در ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر این شهر باقی مانده، همه گیر شده است و به ویژه والیبال دوستان برای تشویق تیم ملی ایران لحظه شماری می کنند.

به گزارش ایرنا فضای شهر نیز حال و هوای توپ و تور دارد و در برخی از خیابان های ارومیه عکس ملی پوشان والیبال جمهوری اسلامی ایران به چشم می خورد اما مردم ارومیه از کنار عکس چهار ملی پوش ارومیه ای با غرور رد می شوند و چشم های خود را تا فاصله های دور به عکس های میرسعید معروف، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور می دوزند.
شوق حضور در سالن مسابقات و تشویق تیم ملی در میان خویشاوندان ملی پوشان ارومیه ای به شمارش معکوس افتاده است و بانوان ارومیه ای نیز در محافل زنانه خود از رغبت شان برای حضور در سالن سخن به میان می آورند.
پدر میلاد عبادی پور / بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران / برگزاری لیگ ملت های والیبال در ارومیه را فرصتی بی نظیر برای هواداران و عاشقان والیبال می داند و معتقد است که شور و شوق مردم ارومیه برای تماشای این مسابقات را می‌توان در میزان خرید بلیط ها مشاهده کرد.
داود عبادی پور افزود: حضور تیم‌های خارجی و رقابت آنها با ایران به عنوان یکی از قدرت های والیبال جهان در «پایتخت والیبال آسیا» برای تماشاگران به ویژه مردم ارومیه لذت بخش است.
والیبالیست تیم آرارات ارومیه نیز گفت: برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه، ظرفیت های این رشته ورزشی در پایتخت والیبال آسیا را به جهانیان معرفی می کند و در شناساندن ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی آذربایجان غربی نیز موثر خواهد بود.
«سرهاد امیریان» با بیان اینکه ارومیه در تیم های مطرح جهان بازیکن دارد، گفت: مردم ارومیه دوست دارند تا ملی پوشان جمهوری اسلامی ایران را از نزدیک تشویق کنند و برای حضور در سالن لحظه شماری می کنند.
ملی پوش ارومیه ای نیز گفت: برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال در ارومیه مهر تاییدی بر قابلیت های این شهر به عنوان پایتخت والیبال آسیاست و مردم ارومیه نسبت به این موضوع احساس غرور می کنند.
امیر محمد فلاحت خواه افزود: برگزاری این رقابت ها در ارومیه فرصتی است تا مردم ارومیه از نزدیک به تماشای رقابت ها و نقش آفرینی فرزندانشان بنشینند و بدون شک عده زیادی پس از این رویداد مهم ورزشی برای فعالیت در این رشته مشتاق خواهند شد.
«فلاحت خواه» در خصوص نحوه برخورد تماشاگران ارومیه ای با میهمانان خارجی نیز گفت: بدون شک رفتار و حرکت قابل تقدیر مردم این شهر میهمانان خارجی را هیجان زده خواهد کرد.
دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه ارومیه نیز اظهار داشت: برای تماشای مسابقات لیگ جهانی والیبال ارومیه ثانیه شماری می کنم و این نخستین بار است که شاهد این رویداد مهم ورزشی از نزدیک خواهم بود.
جواد محمدی افزود: تماشای لیگ ملت های والیبال از نزدیک و آن هم در شهر والیبال خیز ارومیه حال و هوای دیگری دارد و بی شک صحنه ای به یاد ماندنی از این رویداد ورزشی خلق خواهد شد.
احسان علیزاده، والیبالیست نوجوان ارومیه ای هم از شوق خود برای حضورش در سالن مسابقات سخن به میان آورد و گفت: شور و شوقم برای حضور در ورزشگاه غیرقابل توصیف است و می توانم بگویم این بزرگترین و زیباترین فرصتی است که در اختیارمان گذاشته می شود.
رقیه رضایی، دانشجوی مهندسی منابع طبیعی دانشگاه ارومیه هم گفت: باور نمی کنم ارومیه شاهد این اتفاق بزرگ باشد و برای دیدن این رویداد مهم ورزشی اشتیاق زیادی دارم.
وی با بیان اینکه همراه با اعضای خانواده اش برای تماشای این رویداد مهم به سالن برگزاری مسابقات خواهد رفت، گفت: فراهم کردن زمینه برای حضور بانوان در سالن مسابقات قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می‌شود و در این هفته تیم‌های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می‌پردازند.
موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در اواخر سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.
طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی خواهد کرد.
میزبانی شایسته این شهر در رقابت‌های موسوم به «AVC CUP » طی سال 1389 خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه‌ای برجا گذاشت و همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت‌های بزرگ‌تری چون لیگ ملت‌های والیبال محسوب می‌شود.
پس از آن نیز رقابت‌های آسیایی دیگری به میزبانی ارومیه برگزار شد که این شهر والیبال خیز با روسفیدی از آن بیرون آمد و نام پایتخت والیبال آسیا برای این شهر تبلور یافت.
3072/8135

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/147510/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

ویدئوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا

شهریار شعر ایران را بیشتر بشناسید

همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر/ ویدئو

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه

محرومیت 6داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!

میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر

افزایش 10 درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

جابجایی حدود 1 هزار و 500 نفر مسافر از شهرستان نمین

میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد

فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!

تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز

آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز

افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه

اشتباه زبانی عجیب مهران مدیری در برنامه اسکار/ ویدئو

کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند

عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد

توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

بیش از هزار و 200 سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد

وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست

پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان

پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم

تشکیل 982 پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد

کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

فرآیند دیدنی تهیه قهوه ترک روی شن در خیابان‌های استانبول (فیلم)

کمک 2910 میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان

پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!

ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی 22 درصد افزایش یافت

پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

تالاب قره‌گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی

با این رفتار، همیشه از جاری هات سرتر و جلوتری

نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در تبریز گشایش یافت

کارخانجات آرد اردبیل زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

شهروندخبرنگار،عدم تکمیل زیرساختها در نقده

گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی

تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)

کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است

عضویت 106 هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی