روابط عمومی ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات شهروندان باشند - پرتال شهرداری ارومیه
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام آذری - رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: روابط عمومی ها قلب تپنده و چشم بینای سازمان است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمدرضا علیزاده امام زاده، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در محل سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری عنوان کرد: روابط عمومی ها قلب تپنده و چشم بینای سازمان است.
وی اظهار کرد: روابط عمومی فعال و موفق منجر به ارتقای سازمان می شود.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: عرصه روابط عمومی خیلی سخت است و فعالان این حوزه بسیاری از مشکلات را برای بهبود سازمان رفع می کنند و این قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها با تعامل هر چه بیشتر با مردم جوابگوی مطالبات شهروندان باشند.
-
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲:۲۵
-
۸۵ بازديد
-
شهرداری آذربایجان غربی
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/143233/