روابط عمومی به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند - پرتال شهرداری ارومیه
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام آذری - شهردار ارومیه گفت: روابط عمومی ها به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان در بطن جامعه مشکلات شهروندان را احصاء و به مدیران سازمان انتقال دهند تا در سایه آن توسعه شهر رقم خورد .
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: مناسبت هایی چون 27 اردیبهشت فرصتی برای تقدیر و تجلیل از تلاشگران این عرصه است.
وی بیان کرد: بدون ارتباطات روابط عمومی ها در دنیای فعلی تحقق نمی یابد و این دو بدون هم معنی پیدا نمی کند.
حضرت پور گفت: دغدغه روابط عمومی ها در سازمان ها باید برقراری ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و پاسخگوی مطالبات مردم باشد اما متاسفانه روابط عمومی ها تنها به مرکز اطلاع رسانی تبدیل شدند و جای پاسخگویی به مطالبات مردم در سازمان خالی است.
وی عنوان کرد: روابط عمومی ها به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان در بطن جامعه مشکلات شهروندان را احصاء و به مدیران سازمان انتقال دهند تا در سایه آن توسعه شهر رقم خورد .
شهردار ارومیه بیان کرد: ارتباطات یکی از مولفه های موفقیت سازمان است و این ارتباطات باید بین سازمان و مردم باید بیش از پیش ایجاد شود.
وی گفت: در حال حاضر ارتباطات بین داخل مجموعه بسیار کم رنگ است و این یک خلاء بسیاری جدی است و این مهم یعنی برقراری ارتباط انسانی باید از رسالت های اصلی روابط عمومی ها باشد و در خواست از مسولان مربوطه برای پرنگ کردن این مهم در سازمان را دارم.
-
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲:۲۴
-
۷۳ بازديد
-
شهرداری آذربایجان غربی
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/143231/