پیام آذری

آخرين مطالب

وعده سرمربی تراکتورسازی برای رسیدن به استقلال و سپاهان ورزشي

وعده سرمربی تراکتورسازی برای رسیدن به استقلال و سپاهان
  بزرگنمايي:

پیام آذری - سرمربی بلژیکی تراکتورسازی گفت: این تیم همیشه مشکلات زیادی داشته اما امسال همه چیز عوض شده و کادرفنی و بازیکنان جدید هستند و می‌توانیم اختلاف در بالای جدول را با استقلال و سپاهان جبران کنیم.
‌به گزارش ایسنا، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: ارتباط‌هایی بین ذوب آهن و تراکتورسازی وجود دارد. بازیکنان دو تیم سابقه بازی برای تیم‌های مقابل همدیگر را دارند. من همچنان تیم‌هایی ایرانی را رصد می‌کنم. از گذشته می‌گفتند ذوب‌آهن تیم خوبی است. باید به این تیم تبریک بگویم که در بازی اخیر خود توانست برابر الوصل به پیروزی برسد و از 12 امتیاز ممکن، 10 امتیاز را به دست آورد. این موضوع نشان دهنده کیفیت خوب ذوب آهن است. ذوب آهن تیم خوبی است و بازی فردا می‌تواند برای ما خطرناک باشد.
سرمربی تراکتورسازی با اشاره به حضور چند بازیکن سرباز در تیمش که از ذوب‌آهن راهی این تیم شدند، یادآور شد: مهدی پور و اسماعیلی بازیکنان ذوب آهن هستند اما به دلیل سربازی به تراکتورسازی آمدند.
وی درباره دو بازی اخیر تیمش گفت: در جریان هستید که در دو بازی اخیر بدشانس بودیم و بازی‌ها را واگذار کردیم و امتیازی کسب نکردیم. بازی فردا بسیار سخت است. ما اشتباهات فردی از سوی دروازه‌بان‌ها هستیم. گذشته‌ها گذشته و به بازی پیش‌رو نگاه می‌کنیم. محمدرضا اخباری بعد از دو سالی دوری از میادین در ترکیب قرار گرفت و استرس داشت اما در این بازی با آمادگی کامل به میدان می‌رود. برای او آرزوی موفقیت دارم.
لیکنز تاکید کرد: در برابر پیکان موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و در حملات کم تعداد بودیم. گلی که از پیکان خوردیم به خاطر یک اشتباه بود. از طرفی ذوب آهن به خاطر نتایج اخیرش اعتماد به نفس خوبی دارد.
او درباره غایبان تیمش در این دیدار گفت: اکبر ایمانی به دلیل محرومیت در کنار تیم حضور ندارد. سعی می‌کنیم محرومیت‌ها در تیم‌مان را کاهش دهیم. باید از گرفتن کارت زردهای بی‌مورد خودداری کنیم.
سرمربی بلژیکی تراکتورسازی با انتقاد از داور مسابقه با پیکان اظهار کرد: نمی‌خواهم جبهه بگیرم اما در بازی گذشته صحنه مشکوک به پنالتی ما درست بود که داور به راحتی از کنار آن عبور کرد. نمی‌خواهم انتقاد کنم اما آن اتفاق برای تیم ما رخ داد.
لیکنز درباره بازی‌های باقی‌مانده تیمش و جبران فاصله در صدر جدول گفت: چهار بازی تا انتهای لیگ برتر در پیش داریم. به غیر از پرسپولیس با تیم‌های دیگر یک امتیاز فاصله داریم و سعی می‌کنیم این فاصله را جبران کنیم.
وی درباره اینکه در گذشته بازیکنانی مانند مهدی کیانی نقش بزرگ‌تر را در شرایط بحرانی ایفا می‌کردند اما در شرایط کنونی چنین بازیکنانی در تیمش حضور دارند که در مواقعی بحرانی شرایط را کنترل کنند، تاکید کرد: همانطور که می‌دانید دژاگه و شجاعی از کاپیتان‌های بزرگ ما و تیم ملی هستند. باید از آن‌ها محافظت کنیم. انتقادهایی از آن‌ها وجود داشت. این انتقادات وارد نیست و باید از ویژگی‌های آن‌ها محافظت کنیم چرا که شخصیت بزرگی دارند و در تیم ما تأثیرگذار هستند.
لیکنز خاطرنشان کرد: در بازی با سپیدرود اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم به آن اشاره کنم ولی عملکرد خوبی نداشتیم. با این حال مقابل پیکان از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم و در نهایت گل خوردیم. تیم ما در چهار بازی اخیر خود 8 گل زده و سه گل دریافت کرده است. تیم ما کیفیت خوبی دارد. از طرفی فردا با تیمی بازی می‌کنیم که هشت گل در آسیا زده و کیفیت بالایی دارد.
سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: علاوه بر اینکه تیم ملی ایران را حمایت می‌کنم، بازی‌های ذوب آهن را به خاطر جنبه ملی آن، از تلویزیون تماشا می‌کنم و حامی آن هستم. فقط بحث ذوب آهن نیست. ما از فوتبال کشور حمایت می‌کنیم. باید کمک کنیم فوتبال ایران پیشرفت کند. به جای حسادت به تیم‌های دیگر باید همه ما حمایت کنیم تا به عنوان نماینده فوتبال‌مان، ذوب آهن در سطح اول آسیا قرار گیرد.
او درباره تمدید قراردادش با تراکتورسازی و حضور روی نیمکت این تیم برای فصل آینده گفت: این موضوع را از مالک باشگاه بپرسید. تاکنون هواداران تراکتورسازی میزبانی خوبی از من داشتند. من هیچ گاه قول قهرمانی ندادم. تراکتورسازی همیشه مشکلات زیادی داشته است. امسال همه چیز عوض شده و کادرفنی و بازیکنان جدید هستند. در ماه‌های اخیر شرایط ما بهتر شده است و سعی می‌کنیم کیفیت خودمان را ارتقا دهیم. می‌توانیم اختلاف در بالای جدول را با استقلال و سپاهان جبران کنیم. باری کسب حداکثر امتیازات به بازی می‌رویم. امیدواریم جایگاه خودمان را بهبود ببخشیم.
منصوریان: با تمام قوا برابر تراکتورسازی به میدان می‌رویم/ این دیدار شمشیر دو لبه است
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید فشردگی بازی‌ها باعث نمی‌شود که تیمش با تمام قوا برابر حریف مدعی خود به میدان نروند.
به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: فردا آماده هستیم و با تمام وجود و احترام به تراکتورسازی به میدان می‌رویم. تراکتورسازی قطب سوم فوتبال ایران است. برای این که تیم، خود از حالت انگیزشی تغییر نکند، هدف خود را تغییر دادم و فولاد و سایپا دو رقیب جدی ما برای این راه هستند.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم به رده ششم جدول برسیم یعنی به رده چهارم صعود کردیم. بازی فردا برای ما بسیار مهم است. بازی سختی برای ما است زیرا کمک می‌کند که به رده هفتم برسیم. این دیدار به اندازه بازی پرسپولیس - سپاهان و استقلال - پدیده دشوار است. اگر مراقب نباشیم همانند بازی قبل جریمه می‌شویم. اگر بتوانیم مقابل تراکتورسازی دوام بیاوریم می‌توانیم امتیاز بگیریم و شکل کار خود را تغییر دهیم. در 54 روز وقفه جام ملت‌ها بیشترین سود را بردیم و شکل خود را تغییر دادیم. امروز بیشتر به کارهای تاکتیک می‌پردازیم و کارهای بدنی را به پس از پایان لیگ موکول کرده‌ایم.
منصوریان اضافه کرد: تراکتورسازی بازیکنان خوبی مثل دژاگه، شجاعی و حاجی‌صفی دارد که تأثیر زیادی در عملکرد این تیم دارند. همچنین بازیکنان خارجی این تیم استخوان‌بندی این تیم را تشکیل داده‌اند و سه بازیکن فصل قبل ذوب آهن یعنی مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر و پهلوان وظیفه دوندگی در این تیم را به عهده دارند. تمام این بازیکنان دست به دست هم داده‌اند تا تیم خوبی را تشکیل دهند. تیم ما هم دستخوش تغییراتی خواهد شد زیرا بعضی بازیکنانم از لحاظ بدنی تحلیل رفته‌اند. به هیچ وجه دیدار با تراکتورسازی را فدای لیگ قهرمانان آسیا نمی‌کنیم و با تمام قوا برابر این تیم قرار می‌گیریم. فشردگی مسابقات باعث شد تا بدانیم که چگونه در چند جام باید به میدان برویم و نتیجه بگیریم و بتوانم از جوانانم هم استفاده کنم. دیدار با الوصل بازی حیاتی برای ما بود.
سرمربی ذوب‌آهن درباره دو شکست اخیر تراکتورسازی گفت: این موضوع شمشیر دو لبه است. یک لبه آن انگیزه زیاد این تیم برای جبران آن نتایج است و این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای تراکتورسازی باشد و لبه دیگر آن سومین شکست متوالی و بیشتر به حاشیه رفتن این تیم است. مدیریت این شمشیر دو لبه بر عهده سرمربی تراکتورسازی است.
او درباره موقعیت‌سوزی‌های تیمش برابر الوصل گفت: بحث فرصت سوزی را از زبان بسیاری از مربیان می‌شنوید. گاهی اوقات چنین موقعیت سوزی‌هایی پیش می‌آید که تعداد این فرصت‌سوزی‌ها در فوتبال اروپا کمتر است. کیفیت لیگ قهرمانان آسیا را در لیگ برتر نمی‌بینیم. برای بازیکنانم رونالدو را مثال زدم که خیلی خوب بازی می‌کند و بازیکنی معمولی نیست. در لیگ ایران تنها اشکان دژاگه است چنین کیفیتی دارد. بقیه بازیکنان همواره توپ را می‌دهند و سپس توپ‌گیری می‌کنند. در دیدار پرتغال برابر ایران، اگر توپ دقیقه پایانی ایران گل می‌شد، رونالدو تا پایان حسرت فرصت‌سوزی‌اش در ضربه پنالتی را می‌خورد. این اشکال در تیم ما است و باید آن را رفع کنیم.
منصوریان افزود: از هواداران تیم‌مان تشکر می‌کنیم زیرا هم هوادار ما هستند و هم هواداران سپاهان. در دیدار با پرسپولیس که ورزشگاه را پر کردند برای لیگ قهرمانان خیالم از پر شدن ورزشگاه راحت شد. امیدوارم آن‌ها در دیدار فردا ما را تنها نگذارند زیرا تراکتورسازی با هجمه خاصی وارد یک شهر می‌شود. سعید آذری دست می‌گفت و هواداران تراکتورسازی نمی‌توانند از داربست بالا بروند و جای هواداران ما را بگیرند. معتقدم که هواداران فردا ما را نباید تنها بگذارند. این مشکل که هر که زودتر بیاید، صندلی نصیبش می‌شود باید حل شود زیرا آدم‌ها وقت خود را از سر راه نمی آورند. از هواداران می‌خواهم یک ربع زودتر به ورزشگاه بیایند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/139423/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟