پیام آذری

آخرين مطالب

ماشین‌سازی دست خالی از آزادی بیرون آمد ورزشي

ماشین‌سازی دست خالی از آزادی بیرون آمد
  بزرگنمايي:

پیام آذری - استقلال با گلزنی تعویض طلایی خود در نیمه دوم، ماشین‌سازی را با یک گل در تهران شکست داد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.
به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
تک گل استقلال را مهدی قائدی در دقیقه 80 به ثمر رساند. همچنین امید نورافکن در دقیقه 1+90 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
با این برد، استقلال 50 امتیازی شد و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به طور موقت در رده دوم جدول جای گرفت. ماشین سازی نیز با 27 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی باقی ماند.
نیمه نخست
در نیمه نخست این دیدار استقلالی‌ها که از حمایت هوادارانشان بهره می‌بردند، بازی را در اختیار گرفتند و با طراحی یکی دو حمله دروازه ماشین‌سازی را با خطر مواجه کردند. در یکی از همین فرصت‌ها در دقیقه 3 امید نورافکن با شوت زیبایی دروازه حریف را هدف قرار داد اما شوت او را دخسوس مهار کرد. در مقابل و در دقیقه 5 سعید مهری که فرصت بسیار خوبی به دست آورده بود، دروازه استقلال را هدف قرار داد که با واکنش حسینی همراه بود.
در ادامه استقلالی‌ها که راه‌های نفوذ را در میان مدافعان پر تعداد حریف بسته می‌دیدند با ارسال پاس‌های بلند برای خسرو حیدری قصد داشتند دروازه ماشین‌سازی را تهدید کنند که عملکرد خوب مدافعان حریف اجازه خلق موقعیت را نمی‌داد. وقتی استقلال از این حربه نتوانستند فرصت چندانی ایجاد کنند روی به شوت‌های از راه دور آوردند که روی یکی از همین فرصت‌ها، علی کریمی در دقیقه 35 با شوت پای چپ دروازه دخسوس را هدف قرار داد اما شوت او به اوت رفت تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم
استقلال نیمه دوم را با ایجاد تغییراتی در ترکیب شروع کرد و بر فشار حملاتش افزود و در همان دقایق نخست می‌توانست گل نخستش را به ثمر برساند. بازی بعد از حملات استقلال تا دقایقی توسط ماشین سازی کنترل شد تا اینکه در دقیقه 61 استقلال دروازه این تیم را با خطر جدی رو به رو کرد که در هر دو مرتبه مدافعان ماشین‌سازی با قراردادن خود مقابل توپ، مانع از به گل رسیدن استقلال شدند.
بازی در نیمه دوم با حملات نصف و نیمه استقلال در جریان بود ولی استقلال کماکان در رسیدن به گل نخست خود ناکام بود ولی در دقیقه 80، مهدی قائدی که به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شده بود، با فرار سریع خود، مدافعان ماشین‌سازی را کنار گذاشت و با ضربه فنی دروازه این تیم را گشود و استقلال به گل اول دست یافت.
پس از این گل، ماشین سازی دست از بازی دفاعی برداشت تا همین موضوع موجب حملات بیشتر استقلال شود ولی خودخواهی بازیکنان استقلال در ضد حملات مانع از خلق موقعیت جدی و به ثمر رسیدن گل دوم شد. در سوی دیگر این میدان شاگردان مهاجری با ارسال‌های بلند توپ به روی دروازه، درصدد جبران گل خورده بودند که ضربات آن‌ها هم دقیق نبود.
در اواخر بازی امید نورافکن در دقیقه 1+90 با انجام خطا و دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تیمش در دقایق پایانی بازی 10 نفره شود. در همین دقایق ماشین‌سازی برای زدن گل پیش کشید ولی حملاتش راه به جایی نبرد و استقلال در نهایت این بازی را یک بر صفر برنده شد.
برای استقلال در این دیدار سید حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی (کارت زرد)، خسرو حیدری (تعویض: محمد دانشگر 46)، میثم تیموری، علی کریمی، امید نورافکن (کارت زرد دوم و اخراج)، پاتوسی، فرشید اسماعیلی (تعویض: مهدی قائدی 72)، داریوش شجاعیان (تعویض: ایسما 62) و گادوین منشأ به میدان رفتند.
ماشین‌سازی نیز فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان (کارت زرد)، احمدرضا زنده‌روح، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، سید محمد خرم‌الحسینی، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید بهزادی‌کریمی (کارت زرد) (تعویض: محسن یوسفی 86)، رضا خالقی‌فر، جای کویتونگو (تعویض: یوسف سیدی 74) به بازی کردند.
مهاجری: تیم من ضد فوتبال بازی نکرد/ چشمی باید اخراج می‌شد
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می‌گوید تیمش مقابل استقلال ضد فوتبال بازی نکرد.
به گزارش ایسنا، رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: پیش بینی بازی سختی برابر استقلال در آزادی داشتیم و همانگونه که در گذشته گفتم تمهیدات لازم را در نظر گرفته بودیم اما تیم داوری باید شهامت می داشت. در دقیقه یک مسابقه، بازیکن ما پشت دفاع استقلال صاحب توپ شد و دست و پای او را زدند. پنالتی را نمی‌دانم اما استقلال باید ده نفره می‌شد. داوران پشت دروازه چه می‌کنند؟ صحنه خطا در دید مستقیم داور مسابقه است و اگر این صحنه را می‌گویم چون آن را دیدم. این موضوع جای تامل دارد. اهل توجیه نیستم و با هزار زحمت به تیمی که نگران سقوط نیست، انگیزه می‌دهم اما در 4 بازی گذشته، 3 مسابقه داور اشتباه می کند. پنالتی ما برابر فولاد و نساجی گرفته نشد و این هم از این مسابقه. مگر تیم ما چقدر با این بضاعت توان دارد؟ به بازی های گذشته مانند دیدار پرسپولیس کار ندارم. من چگونه باید بازیکن خود را آرام کنم؟ بازیکن من انتظار دارد و اگر مصاحبه نکنم، می گویند از تیم دفاع نکردی.
او افزود: استقلال بازیکن، تیم خوب و تماشاگر دارد و نیازی به این اتفاقات ندارد اما اگر استقلال 10 نفره می شد، بازی تغییر می کرد. سید علی داور خوبی است و باید فشار از روی داوران برداشته شود. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که جانانه بازی کردند. استراتژی ما اگر داور اشتباه نمی کرد، جواب می داد اما دست خالی از زمین خارج شدیم و باید خود را برای 4 دیدار آینده آماده کنیم.
مهاجری درباره ضد فوتبال بازی کردن تیمش گفت: 10 دقیقه اول چند موقعیت داشتیم؟ ضد فوتبال بازی کردیم؟ فرناندو را نمی شناسید و دفاع کردن یک استراتژی است و نمی توانم برابر استقلال حمله کنم و امروز 3-4 موقعیت داشتیم. ما یک بازی به فرناندو دخسوس گفتیم خود را روی زمین بنداز اما او قبول نکرد. اگر در مورد فرد دیگری این حرف را می زدید، قبول می کردم. من خودم دنبال این قضیه نیستم و اگر توان دارم باید با فوتبال حق خودم را بگیرم و همیشه این کار را کردم.
نصیرزاده: شفر هم گل استقلال را آفساید اعلام می‌کرد
مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز گل استقلال را در این بازی مردود دانست.
به گزارش ایسنا، هوشنگ نصیرزاده بعد از شکست سه بر یک تیمش گفت: ما یک گل آفساید خوردیم. اگر شفر هم کمک داور بود، آفساید اعلام می‌کرد.
او در واکنش به این سوال که آیا تیمش برای تراکتورسازی بازی می‌کند، تاکید کرد: افکارتان را عوض کنید. یعنی چه که ما برای چه کسی بازی می‌کنیم. اگر ما بازی را می‌بردیم، به نفع سپاهان، پرسپولیس و پدیده هم بود.
مدیرعامل ماشین سازی تبریز درباره عملکرد داور بازی یادآور شد: در نیمه نخست بازی، توپ در حالی به دست بازیکن خورد که او دستش را پنهان کرده است. در نیمه اول از قضاوت داور راضی نبودم اما در نیمه دوم داور بهتر عمل کرد. در ثانیه‌های اول بازی داور می‌توانست به نفع ما خطا بگیرد. سید علی داوری است که کم خطا می‌گیرد.
نصیرزاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان تراکتورسازی برای موفقیت این تیم برابر استقلال پاداشی را در نظر گرفته بودند، نسبت به سوال خبرنگار ابراز تأسف کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/138229/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود

شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی

سنجش بینایی بیش از 162 هزار کودک در آذربایجان‌غربی

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف80 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی

برنامه‌ریزی برای افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری

چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از 9000 زن سرپرست خانوار

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

چرا امیرعلی نبویان به رائفی‌پور نامه نوشت؟

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پویش کاشت 1500 اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم

نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت 7 کشور خارجی

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد

رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند

ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

17 قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد

هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند

وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی

کشف 17 قبضه سلاح کمری در پیرانشهر

زن ادبیلی، قاتل شوهر سابقش شد

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

41 مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد

سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد

دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود

موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند

برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه

تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!