پیام آذری

آخرين مطالب

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران:

می‌توان با «نسخه‌ قیام 29 بهمن» بر مشکلات اقتصادی فایق آمد سياسي

می‌توان با «نسخه‌ قیام 29 بهمن» بر مشکلات اقتصادی فایق آمد
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: همانگونه که تاکنون همه مشکلات را با دستان خالی اما با توکل به خداوند و خودباوری حل کردیم، می‌توانیم مشکلات اقتصادی را نیز با نسخه‌ای که مردم تبریز در قیام 29 بهمن دادند، حل کنیم. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار محمدرضا نقدی در یادواره شهدای قیام مردمی 29 بهمن تبریز با بیان این‌که شهدای قیام 29 بهمن تبریز با تکیه بر اخلاص، ایمان و اتکال به خداوند و خودباوری پای در این مسیر گذارده و قیام تاریخی را رقم زدند، افزود: در آن زمان همه چیز دست دشمن بود اما جوانان با دستان خالی و با تکیه بر ایمان و اراده خویش مقابل دشمن ایستادند. 
وی تاکید کرد: قیام مردم تبریز نسخه‌ی خودباوری، ایمان به خدا، نترسیدن از دشمن و اعتماد به نفس را ارائه داد و ما با پیاده سازی همین نسخه توانستیم در برهه‌های مختلف با دست خالی پیروز میدان شویم. 
نقدی در این خصوص افزود: این نسخه در تمامی برهه‌ها از جمله انقلاب، دفاع مقدس، مقابله با تروریسم و جریانات اوایل انقلاب و... پیاده شد و موفقیت‌های بسیاری را کسب کردیم و تنها در بخش اقتصادی پیاده نشد که نتایجش را هم دیدیم. امروز باید به درس و نسخه‌ای که شهدای 29 بهمن تبریز دادند، بازگردیم. 
وی گفت: دستمان در میدان اقتصادی پر است و متقابلاً دست دشمنان خالی است، باید با استفاده از این نسخه به طریق اولی پیروز میدان اقتصاد می‌شدیم. 
وی با تاکید بر این‌که ما همه مولفه‌های اقتصادی و منابع معدنی مورد نیاز را داریم، گفت: در اغلب فناوری‌های نو همچون نانو، بیو، هوا فضا، هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و... رتبه تک رقمی دنیا را داریم و سرعت پیشرفت علم در ایران 11 برابر جهان است. 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: ما سریعترین پیشرفت علمی دنیا را داریم که برخی این موضوع را به ژن ایرانی‌ها نسبت می‌دهند در حالی که ریشه آن در حدیث "انا مدینه العلم و علی بابها" پیامبر(ص) نهفته است. 
وی با تاکید بر این‌که همه امکانات مورد نیاز در حوزه اقتصاد شامل "پول، انرژی، مواد اولیه، نیروی انسانی، دانش و فناوری، مدیریت و..." را داریم، تشریح کرد: ما توانایی صادر کردن مدیران توانمند به سراسر جهان را داریم و جوانان ما امروز بزرگترین پروژه‌های سدسازی، پالایشگاه‌سازی و راه‌سازی را در خارج کشور اداره می‌کنند. 
پاسخ طاغوت به مذاکره، کشتار جوانانمان است
وی تشریح کرد: رویکرد ما به تاسی از شهدای 29 بهمن تبریز توکل به خدا و خودباوری بود که کنار گذاشته و می‌خواهیم با مذاکره با طاغوت مشکلات را حل کنیم؟ حل نمی‌شود، چرا که پاسخ طاغوت به ما کشتار جوانانمان در سیستان و بلوچستان و کشتار مردم مظلوم در خیابان‌های اهواز در رژه 31 شهریور است. طاغوت این‌گونه به مذاکره پاسخ می‌دهد. 
نقدی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: مردم تبریز با قیام خود، 29 بهمن سال 56 را نه تنها در تاریخ ایران بلکه در تاریخ آزادی‌خواهی‌های جهان جاودانه کردند. 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 14 شهید قیام 29 بهمن تبریز، اظهار کرد: مردم غیور تبریز در دورانی به پاخواستند که خفقان بسیاری حاکم بود و تمامی قدرت و امکانات در دست طاغوت بود، اما مردم تبریز با دستان خالی به پاخواسته و هنوز هم خون شهدای 29 بهمن تبریز در جوشش است. 
وی با تاکید بر این‌که خون شهدای 29 بهمن تبریز امروز در رگ‌های 27 پاسدار شهید می‌جوشد، خاطرنشان کرد: خون شهدای 29 بهمن تبریز در رگ‌های جوانان فلسطینی جوشش می‌کند و آنان که هر جمعه چون کابوسی بر سرصهیونیست‌ها فرود می‌آیند و برای آزادی فلسطین شهید می‌دهند. 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تاکید کرد: بعد از 41 سال، خون شهدای 29 بهمن تبریز در رگ جوانان نیجریه‌ای جوشش می‌کند و آنان در راهپیمایی اربعین 50 شهید تقدیم کرده و استکبار را رسوا می‌کنند. خون شهدای 29 بهمن تبریز حتی در خیابان‌‌های پاریس می‌جوشد و این خون در رگ تک تک ملت ایران جوشش می‌کند و این جوشش را در راهپیمایی عظیم به نمایش گذاشتند. این خون هرگز از جوشش بازنمی‌ایستد. 
حضور توفنده و معنادار مردم ایران در 22 بهمن نقشه‌های دشمن را بر آب کرد
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کرد از فضایی که طی چند سال جنگ روانی علیه ایران ایجاد کرده، در ورشو بهره بگیرد و با این خیال که مردم دلسرد شده‌اند، ساماندهی کرده و شیطان‌ها را از دنیا جمع کرده بود تا حلقه‌ی شیطانی را برای مقابله با انقلاب اسلامی فعال کند، اما حضور توفنده و معنادار مردم ایران در 22 بهمن نقشه‌های دشمن را بر آب کرد و استکبار را رسوا ساخت. این جوشش در تداوم راه شهدای 29 بهمن تبریز است که هر روز گسترده‌تر می‌شود. 
وی با تاکید بر این‌که مردم هوشیار تبریز 40 سال است که مسیر شهدای 29 بهمن تبریز را تداوم داده و پشتیبان انقلاب بوده‌اند، گفت: مردم تبریز با استقامت خود، دشمن را اریکه قدرت بر زیر کشیدند. 
نقدی افزود: مردم انقلابی تبریز در 29 بهمن 56 با دست خالی به جنگ دشمن رفتند و جوانان این خطه در دورانی قیام کردند که آمریکا در دنیا حکم‌رانی می‌کرد و دنیا دو ابر قدرت داشت که همه چیز را بین خود تقسیم می‌کردند. در آن زمان آمریکا هزار میلیارد دلار ذخایر ارزی داشت اما با بیداری ملت ایران که بیداری سایر ملت‌ها را به دنبال داشت، آمریکا امروز 22 هزار میلیارد دلار بدهی و هزار میلیارد دلار کسری بودجه دارد. 
وی گفت: زمانی که جوانان این خطه در 29 بهمن 56 قیام کردند، آمریکا برای ثبات قیمت گندم، کشتی کشتی گندم‌ها را به اقیانوس می‌ریخت اما امروز همین کشور، 50 میلیون گرسنه دارد. 
وی تاکید کرد: رئیس جمهوری آمریکا در آن زمان با ماشین روباز به کشورها سفر می‌کرد و مردمان برایش دست تکان می‌دادند اما امروز رئیس جمهور همین کشور جرات ندارد حتی با خودروی زرهی وارد خیابان‌های پایتخت کشورها شود. 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان این‌که امروز صهیونیست‌هاست نیز بار خود را بسته‌اند، تاکید کرد: صهیونیست‌ها امروز به خرید املاک، زمین‌خواری و خانه‌سازی در منطقه پاتاگونیا(در آمریکای لاتین) روی آورده‌اند و چون می‌بینند مرگشان فرارسیده است. این‌ها ثمره خون شهدای 29 بهمن است که از جوشش نمی‌ایستد. 
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/127026/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جدیدترین اخبار از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟

پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تجلیل از رحیم علی‌آبادی پیشکسوت کشتی اردبیل در جام صفوی

پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد

21 هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند

976 میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد

976میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد

توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه

نصب 3 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

رهاسازی 77 میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

طرح اضطراری برای برقراری آب در 28 روستای سیلزده زرآباد آغاز شد

افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید

261 هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد

انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

آبیاری 80 درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ

نصب 25 کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​

تصادف زنجیره‌ای عجیب در روگذر مدرس ارومیه

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم

پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز

بررسی روند جذب اعتبارات عمرانی در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

آبیاری بیش از 80 درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

سمفونی رنگ‌ها در مدرسه هدایت ارومیه

نبود تیر برق در محله‌ای از روستای اوغلی تبریز

ساخت 50 درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی

کشف کالاهای قاچاق 5/6 میلیاردی در اردبیل

مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل مهروموم شد

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم