رئیس انجمن علمی بازاریابی شعبه آذربایجان شرقی:
فضای آذربایجان شرقی فضای بازاریابی نیست
اقتصادي
بزرگنمايي:
پیام آذری - رئیس انجمن علمی بازاریابی شعبه آذربایجان شرقی گفت: فضای آذربایجان شرقی فضای بازاریابی نبوده و مناسب کسب و کار نیست.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد فاریابی در نشست خبری در جمع خبرنگاران،اظهار کرد: براساس علم بازاریابی باید کالاهایی منطبق بر نیاز بازار طراحی کرده و آن را به بازار عرضه کنیم؛ اما متاسفانه بیشتر شرکتهای دریغ از اینکه یک کالا به بازاریابی، نظر سنجی و رقابت سنجی نیاز دارد، کالاهایی را با تخصص خود طراحی کرده و آن را به بازار عرضه میکنند.
وی با بیان اینکه بسیاری از کسب و کارها در استان ما غیر علمی هستند، افزود: سطح علم بازاریابی در استان بسیار ضعیف بوده و تصور مردم از بازاریابی تنها تبلیغات است، از این رو در تلاش هستیم تا با راه اندازی این انجمن جایگاه کمی و کیفی بازاریابی را در استان ارتقاء دهیم.
فاریابی با اشاره به برنامههای آتی این انجمن، اضافه کرد: تا اواخر اردیبهشت ماه سال 98، چهار رویداد توسط انجمن بازاریابی برگزار میشود که برگزاری همایش بزرگ بازاریابی و فروش در رکود 13 اسفند ماه سالجاری در تالار وحدت، برگزاری همایش کسب و کارهای آنلاین در سطح استان در اردیبهشت ماه و رویداد بزرگ بازاریابی با عنوان بزرگان علم بازاریابی ایران در تبریز از جمله رویدادها است.
وی متذکر شد: علاوه بر آموزش پنج کمیته از جمله کمیته بازاریابی، انتشارات، بازاریابی بین الملل، تجارت الکترونیک، بازاریابی گردشگری، بازاریابی دیجیتال، پرورش سرمایههای انسانی بازاریابی و فروش در این انجمن وجود دارد.
انتهای پیام
-
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹:۰۱
-
۳۶ بازديد
-
ایسنا - اقتصادی - آذربایجان شرقی
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/126540/