پیام آذری

آخرين مطالب

جشن 40 سالگی انقلاب؛

رنگین کمان اقوام آماده خلق حماسه/ همه می آیند سياسي

رنگین کمان اقوام آماده خلق حماسه/ همه می آیند
  بزرگنمايي:

پیام آذری - ارومیه – مردم مرزدار و انقلابی آذربایجان غربی در آستانه آغاز یوم الله 22 بهمن ماه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی فردا آماده خلق حماسه باشکوه دیگری هستند.

خبرگزاری مهر - گروه استانها، سکینه اسمی: فردا همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقشار مختلف آذربایجان غربی در 17 شهر آذربایجان غربی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای نقلاب و امام راحل فریاد عزت و اقتدار سر می دهند.
فردا همپای سایر اقشار مختلف مردم در کشور آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان نیز شاهد حضوری یکپارچه،وحدت آفرین و دشمن شکن خواهد بود تا ترانه وحدت را با صدایی رساتر از سالهای گذشته سر داده و مشت محکمی بر یاوه گویی های استکبار جهانی بزنند.
فردا روزی است که همه ملت یکپارچه و یکصدا با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن تجدید بیعت با امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور حماسی خود مهر تاییدی بر وفاداری از ولایت فقیه و آرمانهای والای نظام خواهند کرد روزی که چشم تمام دنیا به سمت این ملت نشانه خواهند رفت.
فردا روزی است که بار دیگر دهان تمام یاوه گویان غربی را خواهیم بست و ثابت می کنیم انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان های مردم مومن و انقلابی دارد که فرزندان خود را برای استقرار و استمرار این نظام اسلامی فدا کرده اند.

صفوف پرشور مردم در 22 بهمن موجب یاس بدخواهان و دشمنان نظام می‌شود
کاظم قلی زاده از فرهنگیان شهر ارومیه در گفتگو با خبرنگار مهر حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیف می‌داند و می‌گوید: در شرایط حساس کنونی در منطقه و جهان شرکت تک تک آحاد جامعه در راهپیمایی فردا، بار دگر اقتدار ایران اسلامی را به دنیا ثابت می‌کند.
وی می‌افزاید: امروز شاهد جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم، از 40 سالگی تعبیر به پختگی و کامل شدن می‌شود، بنابراین مردم ایران اسلامی با توجه به این موضوع، فردا حضوری سبز و مثال زدنی در خیابان‌ها خواهند داشت و کام خود را شیرین و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.
علیزاده از دانشجویان دانشگاه پیام نور ارومیه هم می‌گوید: حضور در راهپیمایی فردا، تجدید میثاق با امام (ره) و شهدا است که با آرمان‌های والا، انقلاب را به ما سپردند.
وی معتقد است، انقلاب اسلامی خدمات گسترده ای در نقاط مختلف شهرها و روستاها ارائه داده است و ما به عنوان ساکنان این سرزمین باید در پی تقویت آن باشیم و توطئه مستکبران را در ایجاد تفرقه بین مسلمانان خنثی کنیم.
علیزاده می‌گوید: اکنون بیش از هر زمان دیگری باید وفاداری مان به انقلاب اسلامی را به دنیا ثابت کنیم، چرا که دنیای غرب با سلاح تبلیغات مسموم در پی رخنه در اهداف و اعتقادات مردم است.
وی ادامه می‌دهد: ما نسل جوان که رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم را در بهمن 57 و جنگ تحمیلی در کتاب‌ها خوانده و در فیلم‌ها دیده‌ایم، اکنون باید در صحنه باشیم و از آن آرمان‌ها و اهداف، دفاع کنیم، بنابراین فردا همه ما نسل سوم انقلاب در راهپیمایی حاضر خواهیم بود.

22 بهمن روز تجلی اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران است
امام جمعه اهل سنت ارومیه با تبریک یوم الله 22 بهمن ماه و با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی گفت: 22 بهمن روز تجلی اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی است.
ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برخی دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ادعا می‌کردند که این انقلاب سقوط کرده و دوام نمی‌آورد عنوان کرد: در حالی که امروز شاهد جشن 40 سالگی انقلاب هستیم که با قدرت مسیر خود را طی می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران و مردم انقلابی استان فردا با حضوری فعال و پرشور در راهپیمایی باشکوه تر از هر سال جواب قاطعی به یاوه گویی های استکبار جهانی می دهند اضافه کرد: دنیای استکبار خواهان انزوای کشورهای اسلامی بوده و می‌خواهند مسلمانان شیعه و سنی را در مقابل هم قرار دهند بنابراین باید متحد بود و توطئه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: بی‌شک اتحاد و وحدت بین پیروان مذاهب اسلامی سبب پیروزی آنها در تمامی صحنه‌ها خواهد شد و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناکام و مایوس خواهند کرد
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناکام و مایوس خواهند کرد.
آیت الله سیدعلی اکبر قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر 40 ساله انقلاب اسلامی و تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن شرایط کشور در چله انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حادثه استثنایی در قرون اخیر است که با تمام خطوط اصلی و اولیه خود به 40 سالگی رسده و این اتفاق برای سایر انقلاب های بزرگ بین المللی رخ نداده است.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال که چله انقلاب بوده و انقلاب اسصلامی دوران بلوغ و کمال خود را سپری می کند افزود: دشمن از هیچ کوششی برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات 22 بهمن امسال دریغ نمی کند، اما مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی باز هم این آرزوی دشمنان را بر دل آنان گذاشته و 22 بهمن تماشایی دیگری را در تاریخ انقلاب به ثبت می رسانند.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در آذربایجان غربی مشخص شد
شورای همانگی تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: یوم الله 22 بهمن یک رویداد تاریخی در عصر حاضر و نقطه عطف مراسمات جمهوری اسلامی است که هر سال ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی22 بهمن یک رفراندوم عمومی را در حمایت از نظام و آرمان های انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و رهبری به نمایش می گذارد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب مدظله العالی «روز 22 بهمن و راهپیمایی 22 بهمن مظهر حضور مردمی و اراده وعزم ملی ملت ایران است».
در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم شریف استان دعوت می شود همگام با امت انقلابی ایران اسلامی با اراده راسخ تر ،با نشاط تر ،مقتدر تر ،امیدوارتر و متحد تر از همیشه، عید انقلاب، سالروز انقلاب و یادبود انقلاب را گرامی داشته و با حضور دشمن شکن و تماشایی خود در راهپیمایی 22 بهمن به کوری چشم دشمنان و امریکای جهانخوار با امام ،انقلاب و رهبری و شهدای گرانقدر تجدیدمیثاق کرده و با امید به آینده در خشان ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
براساس اطلاعیه این شورا در ارومیه تجمع مردم از میدان ولایت فقیه راس ساعت 10 صبح اغاز و شروع راهپیمایی نیز ساعت 10.30 دقیقه از مسیر خیابان امام ره به طرف میدان انقلاب خواهد بود و سخنران این مراسم نیز آقای متکی مشاور عالی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی است.
همچنین مراسم راهپیمایی در شهرستان های استان خوی،سلماس،شاهین دژ، چایپاره، نقده، پلدشت، شوط، تکاب، مهاباد، اشنویه و سردشت ساعت 10و30 دقیقه و شهرستان های چالدران و ماکو ساعت 11 صبح و میاندوآب، پیرانشهرو بوکان نیز ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/126102/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خیر خلخالی بیش از2 هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد

تولید روزانه بیش از 12 تُن کنسرو ماهی در اردبیل

سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد

چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود

چرای دام‌ها در دل طبیعت بهاری روستای تازه کند بخش موران + فیلم

اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز

تور عروس خاص و متفاوت ساناز ارجمند، همسر دوم شهاب حسینی/ عکس

نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!/ ویدئو

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت

آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد

شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

580 روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال 1403

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

تصفیه روزانه 28 هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

تعویض نزدیک به 2 هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود

مشکل آب‌شرب 765 خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

افزایش 2 برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

رفع تصرف 3 هکتار از اراضی ملی در اشنویه

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به 20 سانتی متر رسید

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی

پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم

واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی

ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی 65 کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال

قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست

آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد

2 هزار و 100 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد

موافقت با اشتغال 69 زندانی در شهرستان مراغه

360 میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد

رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد