پیام آذری

آخرين مطالب

آذربایجان غربی آماده خلق حماسه ای دیگر در چله انقلاب سياسي

آذربایجان غربی آماده خلق حماسه ای دیگر در چله انقلاب
  بزرگنمايي:

پیام آذری - ارومیه – ایرنا – اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خود را برای خلق حماسه ای دیگر در چله انقلاب آماده می کنند.
به گزارش ایرنا، مردم آذربایجان غربی همچون دیگر شهرها، روستاها و استان های کشور آماده حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال هستند و برای حضور در حماسه چهلم، لحظه شماری می کنند.
اقشار مختلف مردم با برنامه ریزی برای حضور گسترده در این راهپیمایی، از اکنون عزم خود را جزم کرده اند تا همچون 39 سال گذشته بار دیگر پشتیبانی و پایداری خود را در مسیر آرمان های والای انقلاب اسلامی نشان دهند.
در حالی که کمتر از 24 ساعت به راهپیمایی پرشور مردم ایران در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باقی مانده است، بسیاری از خانواده ها در حال تمهید مقدمات حضور خانوادگی در این همایش عظیم پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بسیاری از آنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور امسال را بسیار متفاوت تر از سال های گذشته می دانند.
افروز عضوی یکی از بانوان کهنسال ارومیه ای که به گفته خود در همه راهپیمایی های پس از انقلاب حضور داشته است، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بسیاری از مردم دنیا به این راهپیمایی چشم دوخته اند، گفت: وظیفه ما این است که با حضور پرشور در این راهپیمایی، دوستان انقلاب را شاد و دشمنان آن را بیش از پیش مایوس کنیم.
این بانوی ارومیه ای افزود: همه مردم ایران فردا /دوشنبه/ با مشت های گره کرده در مسیرهای راهپیمایی حضور می یابند تا دشمنی خود را با دشمنان انقلاب فریاد بزنند.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی آرزوی کم جمعیت بودن راهپیمایی ها را در ایران به گور خواهند برد و مردم ایران به ویژه ارومیه، در راهپیمایی فردا این موضوع را همچون گذشته اثبات می کنند.
وی بیان کرد: ما با همه خانواده اعم از فرزندان و نوه ها در این راهپیمایی شرکت می کنیم تا به دنیا اثبات کنیم در مسیر چهل ساله گذشته ایستاده ایم و دهه های آینده نیز خواهیم ایستاد.
سهیلا اللهیاری دیگر شهروند ارومیه ای نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور در راهپیمایی فردا /دوشنبه/ را جشنواره ابراز تعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در این جشنواره با همه توان برای شادی کشورمان تلاش می کنیم و همه داشته های خود را برای اعتلای نظام به کار می گیریم.
وی اظهار داشت: دشمنان نمی دانند که همه ملت ایران، در این راهپیمایی با قلبی آکنده از مهر و محبت نسبت به انقلاب شرکت می کنند و انقلاب را از آن خود می دانند و اجازه دست اندازی به این انقلاب و کیان اسلامی نمی دهند.
وی بیان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی با وجود ایجاد تنگنا برای مردم، خللی در دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد نکرده و ما همه پشتیبان انقلاب و تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستیم.
این شهروند ارومیه ای تاکید کرد: ما اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی خانواده 80 میلیونی خود را نمی دهیم هرچند این خانواده مشکلاتی دارند که قابل حل هستند و باید حل شوند.
حمید معصومی یکی دیگر از شهروندان ارومیه ای نیز با اشاره به اینکه ساعت 10 صبح فردا /دوشنبه/ در راهپیمایی چله انقلاب شرکت می کند، گفت: حتی کسانی که این کار را انجام نمی دهند، نیز پشتیبان نظام اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: من به شما قول می دهم راهپیمایی فردا یکی از به یادماندنی ترین راهپیمایی ها خواهد بود و مسیر راهپیمایی نیز پر از مردم مشتاق، ولایی و انقلابی خواهد بود.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران چهل سال با عزت و اقتدار ایستاده است و در سال های آینده نیز این عزت با حضور پرشور مردم، روزافزون خواهد بود.
نماینده ولی فقیه و نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی نیز با صدور پیام مشترکی مردم استان را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
در پیام مشترک «حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی» و «محمدمهدی شهریاری» که روز یکشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: یوم ‌الله 22 بهمن سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده روشن پیروزی و روز تجلّی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است و گرامی داشت این روز سرنوشت‌ ساز، تکریم و پاسداشت خون مطهر هزاران شهید سرافرازی است که برای به ثمر رسیدن انقلاب و کسب استقلال کشور از جان عزیز خود گذشتند.
در ادامه این پیام آمده است: «آغاز چهلمین سال انقلاب شرایط متفاوتی با سال‌های گذشته دارد و راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌ تواند ملت بزرگ ایران را از راه افتخارآمیز و روبه ‌پیشرفت خود بازدارد.
فردا با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر تمامی مشتاقان به تعالی و عزت روزافزون این سرزمین الهی آماده می‌شوند تا با حضور میلیونی در این همایش عظیم، اقتدار، استقلال، همدلی و وحدت بی‌ مثال خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش بگذارند و دیگربار با آرمان‌های والای حضرت امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت و شهدای والامقام تجدید بیعت کنند.
حضور حداکثری شما مردم عزیز در این همایش ملی بدون شک همچون همیشه نشانگر پیوند ناگسستنی‌ تان با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.
اینجانبان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آحاد مردم شریف و ولایی و همه اقوام و ادیان آذربایجان‌غربی برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و از پروردگار قادر متعال مسالت می‌نماییم همواره عنایات خاصه خود را شامل ملت و کشور عزیز ما بگرداند».
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز 22 بهمن ساعت 10:30 فردا، دوشنبه همزمان با سراسر کشور در ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی برگزار می شود.
8137/2093
گزارش از: سیده فاطمه سجادی

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/126024/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟