پیام آذری

آخرين مطالب

/همه می‌آییم/

دعوت نهادها و ادارات مختلف از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه سياسي

دعوت نهادها و ادارات مختلف از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه
  بزرگنمايي:

پیام آذری - نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی، نهادها و ادارات مختلف در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت می‌کنند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن این پیام‌ها بدین شرح است:
«نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کردند تا با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری به جهانیان اعلام کنند.
متن پیام حجت‌الاسلام آل‌هاشم و محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: 
طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نویدبخش استمرار مقتدرانه و باثبات نظام جمهوری اسلامی و بیانگر عزم و اراده آهنین ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار است. 
ملتی که با رهبری‌های داهیانه پیر و امام خویش، بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را درهم کوبیدند و پیروزی حق بر باطل را فریاد زدند. 
دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن، تجلی شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده کشورمان در گسستن زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر و پیمودن گام‌های خود کفایی برای توسعه ایران عزیز است . 
پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوافضا، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، تکنولوژی‌های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و استقلال و خود کفایی را برای این مرزو بوم به ارمغان آوردند . 
در سالی که به نام تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در شرایطی که دشمن با حربه اقتصادی و هدف قرار دادن تولید و معیشت مردم و تضعیف روحیه امید، در صدد ضربه زدن به نظام برآمده، ملت همیشه در صحنه باآگاهی و بصیرت و با پیروی از فرامین و رهنمود های روشنگرانه مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و اقتدار و توجه ویژه به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی طی خواهند کرد. 
اینجانبان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی به جهانیان اعلام کنند. 
سیدمحمدعلی آل‌هاشم 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی 
و امام جمعه تبریز
محمدرضا پورمحمدی 
استاندار آذربایجان شرقی»
دعوت سپاه عاشورا از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
در اطلاعیه سپاه عاشورا آمده است؛ 
گرامی باد دهه فجر و سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی (ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب انگیز فرزندان روح الله کبیر در حوزه دانش و فناوری. 
انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند. 
نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان های بلند خود بسته است و قوای سه گانه بر اساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای تمشیت امور جامعه و اداره کشور باید بر اساس قانون حرکت کنند. 
آنچه در این مسیر انتظار می رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند. 
به حول و قوه الهی 22 بهمن ماه امسال هم پاسداران جان برکف سپاه عاشورا نیز دوشادوش امت ولایتمدار استان آذربایجان شرقی بزرگی و عظمت نظام مقدس را با مشت‌های گره کرده، غریو مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را فریاد خواهند کرد. این حضور پرشور، نشانگر این مطلب خواهد بود که چهل سال زیر سایه سار ولایت زیسته‌ایم و چشمان نامحرم دوخته شده به سوی این مرز و بوم را کور خواهیم نمود.
«شهردار تبریز در پیامی ضمن تبیین ضرورت و تاکید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال کارکنان شریف شهرداری تبریز به همراه خانواده هایشان حضوری پررنگ در جشن پیروزی انقلاب خواهند داشت.
در متن پیام ایرج شهین باهر شهردار تبریز آمده است: 
ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در مقابل ظلم طاغوت دوران بوده و انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر آمده از بطن مردم است. 
مردم ایران در سال 57 با تبعیت از امام خمینی (ره) مبارزات انقلاب را بر پایه حضور مردم و ترویج فرهنگ اسلامی بنیان نهاد و در نهایت با شکست طاغوت و استکبار، عظیم ترین انقلاب قرن را در دنیا به پیروزی رساندند. 
بدون شک آنچه باعث جهانی شدن و طول عمر این انقلاب شده، تداوم حضور موثر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در رویدادهای مختلف بوده که همواره پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و می کنند و به یقین راهپیمایی امسال هم به جهت تشدید فشارها و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام، اهمیت مضاعف دارد. 
اکنون که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و این دهه با ایام فاطمیه نیز همزمان شده است، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و همچنین عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از خانواده بزرگ شهرداری تبریز می خواهم باحضور پرشور و موثر در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی، بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.» 
بیانیه سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی
جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ایران منادی خداپرستی، حق محوری و حفظ کرامت انسانی است؛ در بطن شعار اصلی این انقلاب شکوهمند یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، اصالت دینی، مقابله با هرگونه سلطه، عزت طلبی و مردم سالاری وجود دارد. انقلابی که این روزها خود را برای ورود به دهه پنجم از حیاتش آماده می کند مرهون خون های پاک شهیدان مظلومی است که آن سوی میادین مبارزه، جهانی از دنیاپرستان سلطه گر و خودپرستان کافر را در مقابل خود دیدند و نه تنها خم به ابرو نیاوردند بلکه در جهاد فی سبیل الله مشتاقانه از هم سبقت گرفتند. انقلاب ما به برکت رهبر الهی اش، اسلام خواهی و فداکاری در مسیر آرمان های والا را رونق داد و دل ها را چنان مجذوب نقشه تعالی بخش خود کرد که ایرانیان مسلمان، هیچ مانعی را سدِّ راه فریادهای الله اکبر برخاسته از عمق جانِ های خود نمی دیدند. بیست و دوم بهمن ماه، شاخص و یادآور همان شکوه و عظمت و در عین حال، عهدنامه‌ی حفظ و مراقبت از دستاوردهایی است که هر سال با گام‌های استوار و فریادهای الله اکبر یک ملت بزرگ، تجدید می‌شود. بدون شک، چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران یکی از نقاط عطف آن در این برهه از تاریخ و در مواجهه با زنجیره متزلزل فعلی نظام های مادی گراست که دشمنان انقلاب را دچار سردرگمی و مرور محاسبات نادرست خود کرده و یوم الله 22 بهمن و حضور با صلابت یک ملت با ایمان و ایستاده، گواه شکست اراده‌ های شیطانی و متکبرانه برای از بین بردن تدریجی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
امروز و بعد از طی مسیری دشوار با کوله باری از تجربه های شیرین و تلخ در راه آرمان ها، آنچه بیش از همه ادوار گذشته رخ نمایی می کند ضرورت اتحاد ملی به عنوان کلید رسیدن به دستاورد بزرگ امید اجتماعی است که خود، موتور محرک همه فعالیت ها، برنامه ریزی ها و حرکت ها در مسیر تحقق همه جانبه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.
امروز، مردم و مسئولان در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)‌ به خوبی قادرند با بسیج همه امکانات و سرمایه های معنوی و مادی و در رأس همه آن ها خیل کثیر جوانان پرانگیزه و قابل اعتماد از پس مشکلات برآیند و به دشمنان انقلاب اسلامی که وقیحانه، صف آرایی کم سابقه اقتصادی به راه انداخته اند همچون سال های دفاع مقدس سیلی بزنند.
جهادگران جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، فرزندان انقلاب اسلامی و تلاشگران عرصه خودکفایی، امروز و در آستانه چهل سالگی انقلاب با استعانت از خداوند متعال و تمسک به قرآن کریم و عترت طاهرین(ع) به ویژه ساحت قدسی امّ الائمه حضرت فاطمه زهرا(س) اعلام می کنند حرکت جهاد علمی، اقتصادی، فرهنگی،‌ نظامی و اجتماعی در کشور پر رنگ تر از گذشته و همچنان بر مدار استکبار ستیزی و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه دارد.
اعضای این نهاد انقلابی در کنار سایر اقشار مردم مسلمان ایران، بانگ وحدت آفرین الله اکبر سرمی‌دهند و ضمن دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی پرشکوه و دشمن شکن 22 بهمن ماه، بار دیگر با امام راحل (ره) و شهیدان این مرز و بوم اسلامی پیمان می‌بندند که با تبعیت کامل از رهبر فرزانه انقلاب، حفظ و تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ جهادی با تمام توان در راه تحقق آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت نمایند.»
*دعوت جهاد کشاورزی از مردم آذربایجان شرقی
«سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از مردم شریف و فهیم استان به ویژه بهره برداران و خانواده بزرگ بخش کشاورزی، همگام با دیگر مردم سراسر ایران دعوت کرد با حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب ، جنگ تحمیلی و شهدای سنگرساز بی سنگر تجدید عهد و پیمان کنند. 
بسم الله الرحمن الرحیم والفَجرِ وَلَیَالٍ عَشر 
پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از موفق‌ترین الگوهای انقلابی عصر حاضر و تجربه جهان اسلام بوده که به رهبری فقیه ظلم‌ستیز، حضرت امام خمینی (ره) زمینه سقوط سلطنت پهلوی را فراهم کرد و با جاری نمودن نظام اسلامی، دست زورگویان و مستکبران را برای همیشه از تاریخ ملت مسلمان ایران کوتاه کرد. 
امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 40 سال که از عمر با برکت و افتخار آمیز آن می‌گذرد توانسته است به رغم تمامی موانع، سختی‌ها، دست اندازی‌ها و توطئه‌هایی که امریکا و هم پیمانانش از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون بر علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل‌ها و ترفند‌های مختلف طراحی و اجرا نموده‌اند فایق آید و با برهم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیرگذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را تحکیم بخشد و طی این مدت ارﺗﻘﺎی اﻣﻨﻴﺖ ﻏﺬاﻳﻲ و ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﻛﺎﻻﻫﺎی اﺳﺎﺳﻲ ﺑﺮای ﺟﻤﻌﻴﺖ رو ﺑﻪ رﺷﺪ ﻛﺸﻮر و استقلال و کاهش وابستگی به واردات با اتکا به تولیدات داخلی از طریق اﺳﺘﻔﺎده ﺑﻬﻴﻨﻪ از ﻗﺎﺑﻠﻴﺖﻫﺎ، ﻇﺮﻓﻴﺖﻫﺎ، استعدادها و ﻣﻨﺎﺑﻊ، از ﺟﻤﻠﻪ اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ﺑﺨﺶ ﻛﺸﺎورزی ﺑﻮده اﺳﺖ. 
رشد گسترده و فزاینده علمی و ضریب مکانیزاسیون و گسترش استفاده از فناوری های برتر دنیای امروز ، افق و مسیر روشنی را پیش روی توسعه بخش کشاورزی کشور و استان آذربایجان شرقی ترسیم کرده است که نمونه هایی از موفقیتها و توانمندیهای بخش را می توان در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی استان در محل شرکت غله (سیلوی تبریز) مشاهده نمود که به لحاظ افزایش بهره وری، در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تولید محصولات زراعی در استان افزایش 2.5 برابری یافته و تعداد تراکتور از 6 هزار دستگاه و کمباین از 124 دستگاه در سال 1357 به ترتیب به 35 هزار و 354 دستگاه و 823 دستگاه افزایش یافته است ، تعداد تراکتور و کمباین، به ترتیب 480 درصد(6 برابر) و 564 درصد (6.6 برابر) افزایش یافته و ضریب مکانیزاسیون با افزایش 487 درصدی ( 5.9 برابری) از 0.31 به 1.82 اسب بخار در هکتار رسیده است ، وسعت اراضی دارای شبکه های آبیاری استان در سال گذشته 33 هزار و 59 هکتار و اراضی تحت پوشش آبیاری تحت فشار 59 هزار و 972 هکتار بوده است ، تولید محصولات دامی از 262 هزار و 201 تن در سال 57 به 744 هزار و 973 تن افزایش یافته است ، تولید گوشت قرمز از 33 هزار و 988 تن به 52 هزار و 380 تن، گوشت سفید مرغ از 9 هزار و 639 تن به 80 هزار و 846 تن، شیر خام از 205 هزار و 755 تن به 519 هزار و 569 تن ، تخم مرغ از 11 هزار و 668 تن به 80 هزار و 394 تن، تولید عسل از یک هزار و151 تن به 11 هزار و 784 تن و تولید ماهی در استان های داخلی از 120 تن در سال 57 به 5 هزار و 937 تن در سال گذشته افزایش یافته است و به رغم ﻛﺎﺳﺘﻲﻫﺎیی که بخش کشاورزی تا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی به آنها مبتلا بوده، نظیر ساختار سنتی، محرومیت و عدم توسعه مناطق روستایی، و همچنین بروز ﺧﺸﻜﺴﺎﻟﻲﻫﺎی متناوب و کاهش فزاینده منابع آب در 40 سال گذشته، ﻛﻞ ﺗﻮﻟﻴﺪات ﺑﺨﺶ ﻛﺸﺎورزی استان آذربایجان شرقی از 1481119 تن در سال 57 به 4800000 تن در سال 96 رسیده است و استان آذربایجان شرقی دارای رتبه اول تولید زردآلو، یونجه ، سنجد و تعداد کندو، رتبه دوم تولید سیب درختی، گردو ، آلبالو ، گوجه ، ذغال اخته و عسل، رتبه سوم گوشت قرمز و گلابی، رتبه چهارم جمعیت دامی، تخم مرغ، بادام ، شفتالو ، سیب زمینی و رتبه پنجم تولید نخود و انگور و رتبه ششم تولید شیر خام در کشور است که این آمارها نشان دهنده جهش 3.32 میلیون ‌تنی تولید کشاورزی در40 سال گذشته و راوی انقلابی بزرگ در بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی بوده است . 
ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند و 22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند و روز شکرگزاری بخاطر جهش های بزرگی است که در همه بخش ها خصوصاً بخش کشاورزی ایران اسلامی و استان آذربایجان شرقی به همت جهادگران در این عرصه روی داده است. 
سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای جهادگر و سنگرساز بی سنگر و اعلام حضور مدیران و کارکنان سازمان و ادارات تابعه همگام با آحاد ملت در راهپیمایی وحدت آفرین یوم الله 22 بهمن ماه ، آحاد مردم شریف استان آذربایجان شرقی به ویژه بهره برداران و خانواده بزرگ بخش کشاورزی را همگام با دیگر ملت فهیم ایران به حضور گسترده در راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب 22 بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا خوانده و امیدوار است حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.»
متن پیام دعوت اداره‌کل راه‌آهن آذربایجان از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن بدین شرح است:
«باسمه تعالی
اطلاعیه
22بهمن روز تجدید عهد با اسلام، انقلاب و ادامه راه روشن امام خمینی(ره) است. 
ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)
معاونین مدیر کل، روسای ادارات، گروهها، شرکت های پیمانکاری و فرماندهی پلیس راه آهن آذربایجان
سلام علیکم
با عرض تبریک و تهنیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام و امام شهیدان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر ملت سرافراز ایران همت و اراده خود را در حراست از عزت انقلابی و شرف ملی به رخ جهانیان خواهد کشید و تجسمی دیگر از دلبستگی ایرانیان به نظام اسلامی را در دفاع از پرچم بر افراشته اسلامی به نمایش خواهند گذاشت وایرانیان ولایتمدار و غیرتمند با حضور پر شور و شعور خود ثابت خواهندکرد که چون همیشه نیاز لحظه ها را به خوبی تشخیص داده و به نیکوترین وجه در راه دین و قرآن نقش آفرینی می کنند و در ادامه راه شهدای گلگون کفن ایران و امام و راهبر شهیدان ثابت قدم بوده و خواهند بود
لذا از کلیه همکاران محترم و خانواده های محترم آنان دعوت می نماید جهت شرکت و حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن راس ساعت 10:30صبح مورخه 22/ 11/ 1397 با حضور در جلوحسینیه منا زل سازمانی و ایستگاه تبریز با اعزام دسته جمعی به راهپیمایی22 بهمن ، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سر کردگی شیطان بزرگ امریکا و ایادی داخلی آنان کوبید ه و بار دیگر میثاق وهمبستگی و اطاعت خود را از فرامین رهبر معظم انقلاب به نمایش بگذارند و سخنران این مراسم سردار امیر موسوی فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود ( سرویس های ایاب و ذهاب راس ساعت 10:30 از جلوحسینیه منا زل سازمانی ، ایستگاه تبریز و ساختمان مرکزی راه آهن آذربایجان اعزام خواهند شد)
شاپور ارصلانی رئیس ستاد دهه فجرو مدیر کل راه آهن آذربایجان»
*این خبر به روز رسانی می‌شود
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/125954/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت

برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در خوی و سلماس

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه 3 هزار نفری ارومیه

رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران

کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!

تساوی نساجی و تراکتور در 45 دقیقه نخست

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

محبت کردنشون خیلی جالبه

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

عملیات وعده صادق از برکات وجود ارتش و سپاه مقتدر است

اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است

عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود

کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟

سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است

راهپیمایی مردم تکاب در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها

پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها

آل‌هاشم: سوخت اصلی موشک‌های ایران حمایت مردم برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود

حمله و هدایت ریز پرنده ها از خاک جمهوری باکو انجام شده است....

حمایت نمازگزاران و مردم اهر از عملیات وعده صادق

ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور

برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل

راهپیمایی مردم پارس آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

آیت الله عاملی: عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین حادثه قرن است

نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

راهپیمایی حمایت از غزه و وعده صادق در شهر چهاربرج

کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

هویت طبیعی دریاچه شورابیل حفظ می‌شود

50 هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد

تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

وعده صادق، جوابی دندان شکن به رژیم صهیونیستی

چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟

رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد

ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز

ببینید | شوخی کاربران با حمله «ریزپرنده‌ای»

پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود

حمایت نمازگزاران آذربایجان شرقی از عملیات وعده صادق

ویزیت رایگان ارتش در مراغه

بازیگر خردسال فیلم خانه ابری محصول سال 1365 بعد از 38 سال/ تصاویر

ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟

صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه

ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه

پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت