پیام آذری

آخرين مطالب

دوران کمال نظام اسلامی برای مقابله با استکبار سياسي

دوران کمال نظام اسلامی برای مقابله با استکبار
  بزرگنمايي:

پیام آذری - مهاباد - علما و روحانیان اهل تسنن و تشیع آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در آیین‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، می گویند: چهل سالگی انقلاب، دوران کمال نظام اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی است.
به گزارش ایرنا این علما معتقد هستند که «ملت ایران با استحکام و اعتقاد راسخ به شهادت و سرنوشت افتخارآمیز آن در مقابل ایادی کفر ایستاده اند و به توفیق الهی در 22 بهمن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار بیشتر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد».
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه می گوید: ایستادگی ملت ایران طی 40 سال گذشته با نابودی آمریکا و ایادی آن تکمیل می شود و استمرار تفکر و روحیه شهادت طلبی در جوانان انقلابی نشانه‌ی رویش‌های چند برابری انقلاب در مقابل ریزش های جزعی است.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با بیان اینکه محاسبه های آمریکا در مورد ملت ایران از اول نادرست بوده و همیشه با شکست روبرو شده است، افزود: آنان در حال تبلیغ این امر بودند که انقلاب اسلامی ایران به 40 سالگی نمی رسد و در حال حاضر بر ما واجب است که جشن دهه فجر امسال را پرشورتر از سال های قبل برگزار کنیم.
وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دهنده ایستادگی آنان بر سر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و این امر به اهتمام ملت بزرگ ایران محقق خواهد شد.
حجت الاسلام قریشی افزود: ادامه حیات نظام اسلامی با وجود این همه تحریم و کارشکنی های دشمنان انقلاب، موفقیت بسیار عظیمی است و نباید از بیان آن غفلت شود.
امام جمعه مهاباد گفت: عدد 40 حتی در انسان نیز نشانه رسیدن به عقل نسبی است و پیامبر اکرم (ص) در این سن به پیامبری مبعوث شدند.
ماموستا عبدالسلام امامی افزود: بسیاری از کشورهای غربی ادعا می کردند که این انقلاب به 40 سالگی نمی رسد اما اکنون این امر محقق و برنامه ریزی ها برای 40 سال بعدی آغاز شده است.
وی اضافه کرد: اینک ایران اسلامی یکی از قدرت های مهم منطقه بوده و تجربه ثابت کرده است که هیچ معادله ای بدون حضور ایران اسلامی در منطقه حل نمی شود.
ماموستا امامی یادآور شد: مساله فلسطین، جنگ عراق و صلح در افغانستان بدون مداخله ایران همچنان بی نتیجه می ماند و این نشان از قدرت منطقه ای و اقتدار داخلی و خارجی ایران است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد معتقد است که اگر پیروزی انقلاب اسلامی را به تولد یک انسان تشبیه کنیم، اکنون در آستانه چهلمین سالگرد میلاد خود قرار دارد و به سمت تکامل پیش می رود.
حجت الاسلام یاسر آقا محمدی ادامه داد: در مسیر این چهار دهه فعالیت نظام جمهوری اسلامی حوادث و آسیب هایی انقلاب را تهدید کرده اما نظام به لطف رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم به حرکت پراقتخار خود ادامه داده است.
وی اضافه کرد: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) برای ایجاد و تشکیل حکومت اسلامی و جامعه دینی انقلاب کردند تا بتوانیم در سایه آن فرامین الهی را اجرایی کنیم.
حجت الاسلام آقا محمدی، عدالت خواهی و دادخواهی مظلومان را محور اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مهمترین و شیرین ترین دستاورد یک حکومت عدالت محوری و قانون مداری است و اگر این 2 مورد در بنای یک حکومت رعایت شود، موجب استحکام جامعه خواهد شد.
وی گستره حکومت اسلامی را از مرزهای جغرافیایی کشور تا هزاران کیلومتر دورتر برشمرد و گفت: حکومت جمهوری اسلامی در اوایل تشکیل خود با نواقص رو به رو بوده اما اکنون با قرار گرفتن در چهلمین سالگرد خود با حمایت و پشتیبانی مردم به اوج شکوفایی و اقتدار رسیده است.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با خود عزت و سربلندی را برای ملت بزرگوار ایران به ارمغان آورده است، گفت: ملت ایران حاکمیت همراه با اسلام را انتخاب کرده اند و بر پای این آرمان والای خود ایستاده اند.
حجت الاسلام عسگر دیرباز با بیان اینکه انقلاب اسلامی 40 سال فراز و فرود های مختلف را تجربه کرده و به این مرحله رسیده است، افزود: حالا آغاز راه مسیر عقلانیت است و ملت ایران با قدرت در مقابل بیگانگان ایستاده اند تا نشان دهند جزو جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی ادامه داد: وحدت بین اقوام و ادیان یک استراتژی برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده و هدف تمام ما حفظ وحدت و انسجام ملی است.
حجت الاسلام دیرباز بیان کرد: امام راحل بعد از ورود به کشور در قطعه شهدا سخنرانی کردند تا نشان دهند این انقلاب از خون شهیدان به بار نشسته است و باید مسوولان کمر همت ببندند تا حافظ این خون باشند.
وی اضافه کرد: مسوولان نظام بدانند اگر خدای ناکرده در حق این ملت و نظام کوتاهی کنند، از نعمت های الهی محروم می شوند و باید در آخرت پاسخگوی این حرکت خود باشند.
امام جمعه سابق مهاباد و از روحانیان برجسته این شهرستان با بیان اینکه چهل سالگی در نظام و مکتب اسلام به عنوان بلوغ فکری شناخته می شود، گفت: انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد خود به بلوغ دست یافته است و بسیاری از دشمنان تلاش می کنند شیرینی این بلوغ را تلخ سازند.
ماموستا ملاقادر سهرابی، استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر عنوان کرد و گفت: در چهار دهه عمر نظام جمهوری اسلامی، هیچ دولت و حکومتی در دنیا به ایران تحمیل نشده و این یک افتخار تاریخی است.
وی عزت، کرامت و اقتدار امت و میهن اسلامی در منطقه و دنیا را مدیون تفکر حضرت امام (ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: به طور قطع و یقین عزت و احترام مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران طاغوت نیست.
ماموستا سهرابی تاکید کرد: بازخوانی اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام سبب آگاهی بخشی مجدد نسل دیروز و آشنایی نسل امروز با ارزش های انقلاب اسلامی و چگونه تلاش برای تداوم آن می شود.
امام جمعه اهل سنت تکاب نیز گفت: چهل سالگی انقلاب بیانگر چهل سال پایداری امت اسلامی زیر پرچم بلند انقلاب اسلامی است.
ماموستا یحیی اسماعیلی رسیدن ایران به 40 سالگی را نشان از بلوغ و شکوفایی سیاسی و همچنین زنده ماندن انقلاب عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی خدمات بزرگی در 40 سال عمر شریف و عزیز خود انجام داده است.
وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه خواند و گفت: وقتی مردم به پیروی از امام خمینی (ره) متحد شدند و به دستور قرآن کریم به یکدیگر پیوستند به موفقیت دست یافتند و از این رو در ادامه راه انقلاب نیز باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.
به گزارش ایرنا 12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
6185/3072

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/125836/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟