پیام آذری

آخرين مطالب

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است سياسي

اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است
  بزرگنمايي:

پیام آذری - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که به دنبال آن هستیم که به سطح پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران برسیم، گفت: طبق نظرسنجی‌ها اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی سهم موثری داشته‌است، اظهار کرد: تبریز یکی از شهرهایی است که قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مفید و موثری داشته و در دفاع مقدس نیز رزمندگان این خطه از یگان‌های خط شکن بودند. 
وی با تاکید بر این‌که آذربایجان شرقی 830 شهید نیروی انتظامی دارد که تعدادی از این شهدا در دفاع مقدس و تعدادی نیز در جریان ماموریت‌ها جان خود را فدا کرده‌اند، گفت: مردم این خطه همواره با تدبیر و زمان‌شناسی در صحنه بوده و در جریان‌ها و فتنه‌ها و اتفاقاتی که در سال‌های گذشته رخ داد، مردم شهیدپرور تبریز در خنثی‌سازی فتنه‌ها پیشگام بودند و همیشه این آمادگی را داشته‌اند. 
وی با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی در چهل سال بعد از انقلاب، در خدمت مردم و امنیت کشور بوده است، گفت: پلیس قبل از انقلاب برای اهداف یک قشر خاص کار می‌کرد اما بعد از پیروزی انقلاب، پلیس برای امنیت مردم و انقلاب بصورت شبانه‌روزی مجاهدت می‌کند. 
اشتری با بیان این‌که دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای انقلاب تاکنون همواره وعده‌ای واهی داده اند که طی شش ماه، یک سال، ده سال و ... انقلاب از بین می‌رود، گفت: خدشه‌ای به انقلاب اسلامی که متکی بر مبانی دینی بوده و پشتوانه‌ی مردمی دارد، وارد نمی‌شود؛ هر چند دشمنان، مشکلاتی را ایجاد می‌کنند اما نمی‌توانند انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند. 
وی با اشاره به این‌که نیروی انتظامی وظیفه حفظ امنیت و ارتقای نظم و آرامش را بر عهده دارد، افزود: البته همگان و به ویژه نیروهای مسلح برای امنیت کشور تلاش و مجاهدت می‌کنند و مردم نیز هوشیارند، اما مسئولیت مستقیم در میدان بر عهده نیروی انتظامی است. 
اشتری با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی حدود 14 هزار شهید دارد که بیش از هشت هزارنفر از آنها در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، گفت: این ارگان، 20 هزار جانباز و دو هزار آزاده دارد و اکنون نیز در جریان ماموریت‌ها و با افتخار خدمت به انقلاب، مردم و جامعه اسلامی، برخی از کادر نیروی انتظامی به شهادت می‌رسند. 
وی افزود: در جریان اتفاقاتی که در سنوات گذشته و طی یک الی دو سال اخیر افتاد، پلیس با حمایت مردم و هدایت مسئولان به خوبی وظایف خود را انجام داد. 
وی با تاکید بر این‌که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ایران است، خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند که اگر با استکبار و برخی کشورهای زیاده خواه کنار بیاییم، بخشی از مشکلات حل می‌شود، در حالی که شاهدیم سرنوشت کشورهایی که حلقه به گوش آمریکا بودند، چه شده است. 
وی گفت: این‌که امروز روی پای خودمان ایستاده‌ایم، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است؛ ما پیشرفت‌های خوبی را در حوزه‌های علمی، پزشکی، فناوری و... داشته‌‌ایم و در بخش دفاعی نیز به حدی از پیشرفت رسیده‌ایم که در یک طرف مذاکرات و تصمیم‌گیری‌های منطقه قرار داریم. قدرت دفاعی ایران به حدی است که کشورهای بزرگ دنیا ما را رقیب خود می‌دانند. 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که امروزه چهره‌های نخبه، دانشمند و توانمند بسیاری داریم، بیان کرد: البته مشکلاتی نیز به ویژه در حوزه اقتصادی داریم که باید مسئولان به فکر حل مشکلات باشند، اما در مسیری حرکت می‌کنیم که مشکلات قابل حل بوده و می‌توانیم از این گردنه عبور کنیم. 
وی با تاکید بر این‌که امید داشتن به آینده یکی از رموز موفقیت است، افزود: دشمنان از طریق عملیات روانی به دنبال ناامید کردن مردم هستند، اما مردم ما هوشیارند و خواهیم دید که باشکوه‌ترین راهپیمایی را در 22 بهمن ماه به نمایش می‌گذارند. 
وی با تاکید بر این‌که اکنون امکانات و تجهیزات بسیاری در اختیار داریم، گفت: بخشی از تجهیزاتی هم که در اختیار داریم، به مصلحت نیست که بیان شود. 
اشتری با اشاره به مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان نیز گفت: احکام ما برای فرماندهان انتظامی استان‌ها سه ساله است که گاها از روی ضرورت ممکن است تمدید شود؛ سردار حسنخانی طی چهار الی پنج سال حضور خود در آذربایجان‌شرقی، منشا خیر و برکات بوده و کارهای بسیار ارزشمندی را انجام دادند. 
وی با تاکید بر این‌که آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های با اهمیت بوده و ویژگی‌های خاصی دارد، تشریح کرد: این ویژگی‌های استان، می‌نمایاند که مدیریت انتظامی در این استان یک فرد توانمند باشد که سردار حسنخانی با ظرفیت و توان خود اقدامات خوبی انجام دادند. 
وی تاکید کرد: سردار عبدی نیز از جمله افراد توانمند و پرتلاش است که انتظار داریم بصورت فزاینده فعالیت‌ها را پیگیری کنند. 
طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری و همچنین پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان، از زحمات سردار محسن حسنخانی تقدیر بعمل آمده و "سردار حسین عبدی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/125364/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟