پیام آذری

آخرين مطالب

تساوی ارزشمند ماشین‌سازی در مشهد ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام آذری - پدیده و ماشین سازی به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
به گزارش ایسنا، پدیده و ماشین سازی امشب (جمعه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید.
در این دیدار زیبا و مهیج، دو تیم از همان ابتدا بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند که اولین گل سهم پدیده بود که در دقیقه 3 به ثمر رساند. در این صحنه امین قاسمی‌نژاد روی پاس مسعود ریگی شوت سرکشی به سمت دروازه ماشین سازی زد که فرناندو دخسوس نتوانست کاری از پیش ببرد تا شاگردان گل‌محمدی پیش بیافتند.
پس از آن ماشین سازی تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی کرد که در نهایت پیمان بابایی روی یک ضربه کرنر در دقیقه 33 گل تساوی را به ثمر رساند. با این حال پدیده عقب ننشست و توانست در دقیقه 39 روی ارسال محمد قاسمی نژاد و ضربه سر دقیق حسین مهربان گل دوم پدیده به ثمر رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی به رختکن بروند.
در نیمه دوم ماشین سازی برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد تا این که در دقیقه 52 گل تساوی شاگردان رضا مهاجری به ثمر رسید. در صحنه گل، بازیکنان ماشین سازی ابتدا ضربه کرنر زدند که دروازه‌بان پدیده توپ را دفع کرد اما این توپ دفع شده به فرید بهزاد کریمی رسید و بهزاد کریمی تصمیم گرفت سرضرب، شوتش را بزند اما توپ روی پایش جفت و جور نشد و ارتفاع گرفت با این حال از روی خوش شانسی او، ضربه‌اش دقیق به جایی رفت که حسین کنعانی‌زادگان جلوی دروازه پدیده جایگیری کرده بود تا او دروازه پدیده را باز کند. البته در این صحنه ضربه سر کنعانی‌زادگان در شرایطی وارد دروازه شد که مدافعان پدیده اعتقاد داشتند از خط نگذشته است اما داور چنین نظری نداشت. در صحنه آهسته هم مشخص شد که توپ از خط دروازه عبور کرده است.
پس از به تساوی کشیده شدن بازی، شاگردان گل‌محمدی فشار زیادی روی دروازه ماشین سازی آوردند و حتی در دقایقی از بازی انتحاری بازی کردند اما در رسیدن به گل ناکام بودند تا بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.
با این نتیجه پدیده 30 امتیازی و صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد و ماشین‌سازی هم با 14 امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.
حاشیه‌های بازی پدیده و ماشین‌سازی
از شعار هواداران پدیده علیه داور تا درگیری ناظر با صدا و سیمایی‌ها
هواداران تیم فوتبال پدیده که دلیل تساوی تیمشان مقابل ماشین‌سازی را قضاوت بد داور می‌دانستند، در پایان بازی علیه‌ او شعار دادند.
به گزارش ایسنا، هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر هجدهم با بازی پدیده و ماشین سازی و با سوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه امام رضا (ع) آغاز شد.
با توجه به برگزاری بازی در روز تعطیل و رایگان شدن بازی برای هواداران، استقبال گسترده‌ای از این بازی صورت گرفته و بیش از 20 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.
محمدرضا خانزاده، بازیکن و حسن بادامکی، مربی سابق پدیده نیز در ورزشگاه حضور دارند.
محمدرضا خلعتبری، بازیکن همیشه فیکس پدیده در لیگ هجدهم، این دیدار را از روی نیمکت تماشا می‌کند.
پدیده‌ای‌ها استقبال ویژه‌ای از سرمربی سابق‌شان داشتند و با بنر به محمدرضا مهاجری خوش‌آمد گفتند. همچنین هواداران پدیده به شدت مهاجری را در ابتدای دیدار تشویق کردند.
در ابتدای دیدار، تمامی بازیکنان پدیده و ماشین‌سازی به سمت نیمکت تیم حریف رفتند و به خوش و بش پرداختند.
قاسمی‌نژاد بازیکن پدیده که سابقه بازی در ماشین‌سازی را دارد، بعد از به ثمر رساندن گل در دقیقه 3 خوشحالی نکرد.
حسین مرادمند با فرید بهزادی به درگیری لفظی پرداخت که با حضور داور مسابقه پایان یافت.
هواداران پدیده در انتهای بازی علیه داور مسابقه شعار دادند.
داوود رفعتی، ناظر این مسابقه در انتهای دیدار با کارمندان صدا و سیما که قصد ورود به زمین را داشتند، درگیر شد.
عذرخواهی کنعانی‌زادگان به خاطر حرکت جنجالی‌اش پس از بازی با پدیده
مدافع ماشین سازی درباره حرکتی که پس از اتمام بازی مقابل پدیده انجام داد و باعث درگیری شد، توضیح داد.
به گزارش ایسنا، حسین کنعانی‌زادگان درباره تساوی 2 بر 2 ماشین‌سازی مقابل پدیده که او هم یکی از گل‌زنان ماشین سازی بود، اظهار کرد: بازی، بازی خوبی بود و واقعا جو خوبی درورزشگاه حاکم بود. در سه، چهار هفته اخیر خوب بازی کردیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم و گلی که زدم را به آن‌ها و کادرفنی تقدیم می‌کنم. برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بودیم اما متاسفانه به این هدف نرسیدیم.
کنعانی‌زادگان پس از اتمام بازی، پیراهنش را درآورد و خوشحالی کرد که این اقدام او باعث اعتراض بازیکنان و تماشاگران پدیده شد. او درباره این حرکتش توضیح داد: من گل دوم را که زدم و خوشحالی کردم. در پایان بازی هم پیراهنم را هم به تماشاگران دادم ولی اگر برداشت بدی شد از تک تک تماشاگران عذرخواهی می‌کنم. دست تک تکشان هم به خاطر بی‌احترامی‌هایی که به ما کردند می‌بوسم ولی باز هم معذرت می‌خواهم چون قصد و غرضی نداشتم.
مهاجری: پدیده بهترین تیم ایران است
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تیمش برای اولین به دلیل تاکتیک حریف یک گل دریافت کرده است.
به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز بعد از تساوی مقابل پدیده تیم سابق خود در نشست خبری گفت: تنها بازی‌ای بود که گل تاکتیکی خوردیم. روی تمام مسائل کار کرده‌ بودیم اما گل خوردیم. پدیده بهترین تیم ایران است و زیباترین فوتبال را ارائه می‌کند. صدرنشین است و حقش است. با این بضاعت کم توانستیم مقابل چنین تیمی امتیاز گرفتیم و خوشحالم. در ابتدا جو به شدت سنگین بود و بازیکنانم شوکه بودند.
مهاجری گفت: حق میزبان است که ورزشگاهش را به هر شکلی پر کند. در سال‌هایی که به عنوان بازیکن و مربی در مشهد کار کردم چنین جوی ندیده‌بودم. تیم خوب و کادرفنی خوبی در پدیده هستند و این بازی برای من دوسر برد بود.
سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: پدیده تیمی بسیار خوب است، مشکلات مختلفی داریم اما توانستیم خوب کار کنیم.
مهاجری خاصرنشان کرد: حق‌کشی در فوتبال زیاد است. در بازی‌های قبلی مقابل سپاهان و پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که دیدید. در دورانی که در پدیده بودم، خواهش کردیم بازی پدیده ذوب به خاطر لغو پرواز مشهد اصفهان عقب بیافتد. حتی یک روز جابجا نکردند و تیمم در سه بخش با ماشین عازم اصفهان شد و در نهایت دیدیم که میلاد غریبی رباطش پاره شد. الان میلاد غریبی کجاست؟ چه کسی جواب سرنوشت این جوان را می‌دهد؟
او در خصوص رفتار زشت کنعانی‌زادگان در انتهای مسابقه و تحریک بازیکنان پدیده گفت: عمل زشت، زشت است. من در حال خسته نباشید به بازیکنان حریف و داوری بودم که چنین اتفاقی روی داده‌است. با هر عمل زشتی قطعا برخورد می‌کنم.
مهاجری عنوان کرد: یک سری جاها بازی را کنترل کردیم، اگر کنترل نمی‌کردیم که کلاه سرمان می‌رفت. باید اکبر صادقی را کنترل می‌کردیم. با این حال دو گل تاکتیکی خوردیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم ما این همه روی این مسائل کار کردیم و باز اینگونه گل خوردیم. می‌دانستیم تنها جایی که شاید بتوانیم به پدیده ضربه بزنیم، کرنر است و دو بار استفاده کردیم. در نیمه اول که به داور اعتراض کردم به خاطر این بود که فکر کنم لباس بازیکن ماشین‌سازی را کشیدند.
سرمربی ماشین‌سازی افزود: یک سری هیجانات مربوط به جریان مسابقه است، من هم خودم را دوست دارم و هم پدیده و فوتبال شهرم. الان که سیاه‌جامگان نیست ناراحتم اما من امروز در ماشین‌سازی مسئولیت دارم.
مهاجری در خصوص درگیری سرآسیایی و یکی از اعضای کادرفنی ماشین‌سازی گفت: برای ما زشت است که شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. من سرآسیایی را بسیار دوست دارم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده‌است. باید بپرسم و با کادرم اگر مقصر باشد برخورد می‌کنم.
او در پاسخ به اینکه کنعانی‌زادگان با چنین رفتارهایی، شانسی برای بزرگ شدن در فوتبال ایران دارد یا نه، گفت: نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی رخ داده اما هر عمل زشتی را محکوم می‌کنم. اگر قرار باشد بازیکنی رفتارهای زشتی از خود به نمایش بگذارد قطعا شانس بزرگ شدن را از دست می‌دهد.
گل‌محمدی: مثل تیم‌های پایتخت برش ندارم/ با این داوری تا فردا صبح هم گل نمی‌زدیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده بعد از تساوی مقابل ماشین‌سازی به شدت از عمکلرد داور مسابقه انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش در برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بعد از آن هم موفق شدیم حتی به گل دوم هم برسیم اما از این موفقیت استفاده نکردیم و دو بار روی کرنر گل خوردیم. نمایش خوبی در نیمه نخست داشتیم، در نیمه دوم هم موفق بودیم و بازی را کنترل کردیم اما دوباره روی کرنر آسیب‌پذیر نشان دادیم‌. اگر روی ضربه ایستگاهی حریف تمرکز داشتیم، می‌شد سه امتیاز را بگیریم. نشد یارگیری را خوب انجام دهیم و حقمان گرفتن سه امتیاز بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. 
او تصریح کرد: از تماشاگران ممنونم، آنها به شدت خوب حمایت کردند و از آن‌ها ممنونم. جو ورزشگاه و حضور هواداران باورکردنی نبود. کیفیت بدنی بازیکنانم خوب است، تا دقیقه آخر می‌جنگیم و مشکل بدنی نداریم. بعد از بازی با سایپا، چهار روز بعد با سپاهان بازی داشتیم درحالی‌که سپاهان چنین برنامه فشرده‌ای نداشت. این برنامه‌ریزی به ضرر ما تمام شد، وقتی با سپاهان در کورس هستیم نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. کیفیت بازی مقابل سپاهان و ماشین‌سازی به نظرم خوب بود و از نظر بدنی آماده بودیم.
گل محمدی با انتقاد از داور مسابقه گفت: بنیادی‌فر سه بار در لیگ هجدهم سوت زده که دو بار آخر با جنجال تمام شده، متاسفانه با این داور اگر تا صبح هم بازی می‌کردیم گل نمی‌زدیم. سر صحنه گل دوم حریف، خطای اشتباه قبل از کرنر و تکرار مجدد کرنر چه دلیلی داشت؟ خطاهای بی‌موردی که برای حریف در نقاط حساس می‌گرفت واقعا عجیب بود. بعد از هفته هفتم که ایشان از قصاوت محروم شد، چرا باید برای تیم بالانشین و به دنبال صدرنشینی انتخاب شود؟ وقتی ایشان استعداد ندارند، چرا باید برای بازی به این اهمیت انتخاب شوند.
سرمربی پدیده افزود: در وقت اضافه حریف پایش را گرفته، شاید ما اصلا نخواهیم فیرپلی کنیم، چرا باید وقتی بازیکن پایش را گرفته، داور سوت بزند؟ داور چرا بازی را خواباند؟ به چه حقی چنین کاری کرد؟ برای چه اصلا چنین داوری انتخاب شد؟ برای بازی پیکان و نفت آبادان که اصلا بازی با قضاوت ایشان نیمه‌تمام ماند!
او افزود: شاید مثل تیم‌های بزرگ پایتخت برش نداشته‌باشیم اما دلیل نمی‌شود با این قبیل داوران جلوی پیشرفت ما را بگیرند. واقعا برای داوری و انتخاب این داور متاسف شدم. حیف از این فوتبال که با سوت‌های بی‌مورد خراب شد. داور همه را عصبی کرد. می‌دانم آدم‌هایی هستند که برایشان سنگین و سخت است، تیم ما را در اینجای جدول ببینند. از بازیکنان و باشگاه می‌خواهم به روندمان ادامه بدهیم. باید بجنگیم و با اعتماد به نفسی بالا کار را پیش ببریم.
گل‌محمدی با تمجید از عملکرد دخسوس گفت: ایشان یکی از بهترین گلرهای ایران است و خیلی خوب کار کرد. برای نیم‌فصل دوم نیز همه چیز بستگی به شرایط باشگاه دارد و باید ببینیم چطور شرایط پیش می‌رود و بعد از بررسی نقاط ضعف و قوت لیست مورد نظر را می‌بندیم.
سرمربی پدیده درباره غیبت ادامه‌دار مهدی‌خانی گفت: هیچ دلیلی ندارد که بخواهم در خصوص این موضوع توضیح دهم. شما در تمرینات حضور ندارید.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/107866/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیوه صحیح آفتاب‌گرفتن بدون آسیب به پوست

پاکسازی کبد چرب و چربی سوز ترین دمنوش لاغری ها کدام هستند؟

آپنه خواب به قدرت حافظه آسیب می رساند

جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو

شیوع «تب طوطی» در اروپا؛ تایید مرگ 5 بیمار تاکنون

نوشابه‌های رژیمی احتمال ابتلا به بیماری قلبی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد

کمبود آهن عاملی برای ابتلا به کرونای طولانی

دانشمندان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی «اندام‌های کوچک» ساختند

روند افزایشی مسمومیت با شوینده‌ها طی سال‌های اخیر

سازمان نظام پزشکی : 80 درصد افراد دچار اختلالات ستون فقرات هستند

خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟

ابتلا به نقرس با مصرف این نوشابه‌ها

حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به 2 برابر افزایش یافت

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

پرداخت 15 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

بیش از 260 کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

زنان باردار از این مشکل بهداشتی بی‌خبرند

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر

ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

افتتاح 8404 واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی

رقابت 52 هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه

افتتاح هشت هزار و 404 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

4 کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

هشت هزار و 404 واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

ارتباط میکروپلاستیک‌ها با حمله قلبی

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

میزان ماندگاری تزریق مزوژل جالپرو چقدر است؟

درمان تومورهای مغزی با فناوری شتاب‌دهنده ذرات «سرن»

زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

ابداع یک فناوری جدید برای درمان ناباروری

هشدار؛ این دارو تقلبی است

قطعی‌ترین درمان ریزش مو در زنان چیست؟