پیام آذری

آخرين مطالب

مهاجری: غنچه‌هایم در پدیده دارند گل می‌دهند! ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام آذری - سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز می‌گوید به جز مصدومانی که داشتیم، داوری در این فصل ما را آزار داد.
به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیم ماشین‌سازی در برابر پدیده خراسان اظهار کرد: خوشحالم که به شهر خودم بازگشتم. سوای فوتبال و رقابتی که هست، امیدوارم هر تیمی که شایسته برد است به سه امتیاز برسد. جدا از نتیجه، همین‌که به مشهد بازگشتم برایم خوشحال‌کننده است.
وی افزود: دیدن پدیده در این جایگاه برایم واقعا مایه افتخار است و امیدوارم این روند ادامه یابد. گل‌محمدی ان‌شاءالله امسال بتواند دل مردم مشهد را شاد کند.
مهاجری در خصوص نقطه قوت پدیده در لیگ برتر هجدهم و شانس قهرمانی این تیم گفت: قهرمانی سخت است، اما پدیده در نیم‌فصل نخست نکات مثبتی مثل همدلی و تاکتیک داشت که اگر بتواند این نقاط قوت را حفظ کند، حرف‌های زیادی در نیم‌فصل دوم برای گفتن خواهد داشت.
سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز اضافه کرد: همه چیز شبیه پازل است. وقتی همه این تکه‌ها جور شوند، تیم به سمت موفقیت می‌رود. فصل قبل هم ما در پدیده در نیم‌فصل نخست عالی کار کردیم اما اتفاقاتی که نمی‌خواهم در خصوصش صحبت کنم رخ داد و از شرایط خوب دور شدیم.
مهاجری در خصوص شرایط ماشین‌سازی گفت: متاسفانه مصدومیت‌ها امان تیم ما را بریده‌ است. به جز مصدومیت‌ها داوری‌ها نیز اذیتمان کرده است‌. به ناحق، عزیز معبودی مقابل سپاهان اخراج شد. در دقیقه 10 بازی با پرسپولیس هم باید پنالتی برای ما اعلام می‌شد.
او ادامه داد: شما بگویید اگر در دقیقه 10 بازی با پرسپولیس به گل برسید، شرایط تغییر می‌کند؟ مسلما بله‌. متاسفانه برای بازی با پدیده هم چند مصدوم داریم. بازی فردا البته برای من دو سر برد است. دوست دارم از حال و هوای مشهد لذت ببرم و خوشحالم غنچه‌هایی که در پدیده داشتم این روزها در حال تبدیل شدن به گل هستند. این بسیار نکته مثبتی است که بتوانی به گذشته‌ات با افتخار نگاه کنی.
مهاجری تصریح کرد: هفته هفتم با ماشین‌سازی کارم را آغاز کردم، خیلی سعی کردم نگاه و شرایط بازیکنان را عوض کنم. مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان و حتی سایپا شرایط بردن را داشتیم و بازیکنانم در تلاش هستند. چند بازیکن جوان هم در نیم‌فصل اضافه می‌کنیم و روی بدنسازی تیم هم کار خواهیم‌ کرد. بسترسازی مناسبی در گذشته صورت نگرفته و باید تیم شسته رفته‌ای را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم.
مهاجری در خصوص موضع باشگاه در رابطه با پیشنهاد ایبار برای کنعانی‌زادگان و بازگشت شجاعیان به ماشین‌سازی گفت: در جریان ریز این مسائل نیستم و فکر می‌کنم بهتر باشد مدیریت باشگاه در این خصوص صحبت کند. در رابطه با شجاعیان هم گویا باید به خاطر عدم اجرای تعهدها به ماشین‌سازی برگردد. ما به او نیاز داریم و برای ماشین‌سازی بازی خواهد کرد.
مهاجری در رابطه با بازی دادن به بازیکنان جوانی مثل خرم‌الحسینی و مهری گفت: استفاده از بازیکنان جوان همیشه برایم لذت بخش بوده‌است. استفاده از آنها شاید در ابتدا تبعاتی داشته‌ باشد اما آنها با انگیزه‌ای که دارند ثابت می‌کنند لایق اعتماد هستند.
مهاجری در خصوص جو منفی که علیه دعوت خانزاده و کنعانی‌زادگان - که سابقه کار زیر نظر وی را دارند - به تیم ملی گفت: این دو بازیکن توانایی بالایی دارند و این توانایی را بارها ثابت کرده‌اند. نباید در لیست تیم ملی به آبی و قرمز بودن افراد نگاه کنیم و باید منافع ملی ملاک باشد.
گل‌محمدی: غفلت مقابل ماشین‌سازی کار را سخت می‌کند
سرمربی تیم پدیده مشهد می‌گوید اگر تیمش مقابل ماشین‌سازی غفلت کند، کارش سخت می‌شود.
به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده مشهد در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیمی داریم که با ورود مهاجری توانسته زیبا بازی کند. مقابل ماشین اگر غفلت کنیم و تمرکز نداشته باشیم کار سخت می‌شود. فردا باید با انرژی زیاد و تمرکز کامل حریف را شکست دهیم. کار سختی در پیش داریم. آنچه برای ما مهم است، کسب سه امتیاز است.
او ادامه داد: با توجه به شرایطمان در جدول، این سه امتیاز به شدت مهم و حیاتی است. در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده‌ایم. امیدوارم شاهد دیدار خوبی باشیم و با حضور هواداران پیروز شویم.
گل‌محمدی اضافه کرد: مقابل سپاهان عالی بودیم، باید از این باخت درس بگیریم و نباید ناراحت باشیم. اگر از باخت، خوب درس بگیریم ارزشش از برد بیشتر است. خوشحالم که هواداران لذت بردند ولی زیبا بازی کردن باید همراه با نتیجه‌گیری باشد تا خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم.
سرمربی پدیده در خصوص مشکلاتی که پدیده دارد، افزود: امکانات پدیده با جایگاهی که در جدول داریم مغایرت دارد. توقع ما باید به اندازه امکانات‌مان باشد. در شرایطی قرار گرفتیم که توانستیم با کمک هواداران و انرژی بازیکنان به این نقطه از جدول برسیم. این جایگاه ارزشمند است اما باید واقع‌بینانه نگاه کنیم. از نظر زمین تمرینی مشکل داریم، زمین منزل‌آباد اصلا شرایط خوبی ندارد. این موارد هنوز درست نشده و هماهنگی‌ها صورت نگرفته، امکانات ما در حد تیم لیگ برتری نیست. مشکلات زیادی داریم. توپ‌هایی که داریم واقعا مستعمل شده و برای تمرین هم مناسب نیست، چه برسد به بازی. نمی‌دانم مسئول این موضوع، سازمان لیگ است یا نه؟
وی افزود: حضور پر شوق هواداران کمک زیادی به ما کرده و امیدوارم با توجه به این که رایگان هم شده، بیش از قبل شاهد حضور مردم باشیم. امیدوارم روزی در فوتبال مشهد برسد که روز تعطیل و غیرتعطیل، ورزشگاه‌ امام رضا مشهد پر شود.
گل‌محمدی در خصوص صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر این که پدیده در مقابل سپاهان موقعیتی نداشته گفت: نمی‌خواهم اصلا وارد مباحثی شوم که مربوط به گذشته‌است. موقعیت‌های خوبی داشتیم و بالای 600 پاس دادیم. نظر افرادی که فوتبال را می‌فهمند برای من ارزش بالایی دارد، بسیاری از دوستان لطف داشتند و به من تبریک گفتند اما فوتبال زیبا و بدون نتیجه فایده‌ای ندارد.
سرمربی تیم پدیده مشهد در پایان گفت: خلعتبری مغز تیم ماست و حضورش به شدت برای ما ارزشمند است و امیدوارم برای نیم‌فصل دوم هم همین قدر مفید و جنگنده ظاهر شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/107777/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

3 مصدوم حاصل تصادف 2 دستگاه پژو 405 در محور ایرانخواه تکاب

علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است

دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب

روحانی جهادی خوی درگذشت

سیلاب به 5 هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

3 اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است

سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است

خانم های باردار میوه های بهاری بخورند یا نه؟

60 درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است

افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل

تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال

72 میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است

توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات

تولید سالانه سه هزار و 500 تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی

وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود

بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل

سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل

راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق پس از نماز جمعه در اردبیل

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

72 میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود

فعالیت 40 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس

همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

برپایی 5 میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در60 هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی

خط کشی 250 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

کشف 15 میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی

درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه

بلومبرگ: کشتی بهشاد ایران از بیم حمله اسرائیل دریای سرخ را ترک کرد

همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل

2224 میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت

رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است

پایداری آب مصرفی 45 روستا با عملیات جهادی صنعت نفت

عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد

(تصویر) جدال هولناک زن 60 ساله و خرس در پیرانشهر

پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است

فوران آتش‌فشان در اندونزی/ 11 هزار نفر باید تخلیه شوند

بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت

حمایت مردم محمودآباد از عملیات « وعده صادق»