پیام آذری

آخرين مطالب

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز:

سه امتیاز بازی فردا را در تبریز نگه می‌داریم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام آذری -
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز اعتقاد دارد که تیمش می تواند در دیدار با تیم رده دومی گل گهر سیرجان نتیجه ای خوب کسب کند و سه امتیاز را در تبریز نگه دارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حیدر جعفری با بیان اینکه تیم شهرداری تبریز سرحال ترین مقطع خود را تجربه می کند، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته و پس از بازی با فجرسپاسی، تمرینات بسیار خوب و منظمی را برگزار کرده ایم و با جرات می توانم بگویم که از لحاظ بدنی، بازیکنان تیم بسیار سرحال و شاداب هستند و منتظرند تا برابر تیم مدعی گل گهر، شایستگی های فنی خود و هماهنگی تیمی شهرداری تبریز را به رخ بکشند.
وی ادامه داد: بازی با گل گهر که جزو مدعیان است، می تواند بازی خاصی برای ما باشد. ما می خواهیم هم برای فوتبال تبریز و هم برای فوتبال کشور نشان دهیم که بازیکنان جوان و بومی شهرداری تبریز تفاوت های زیادی با بازیکنان مثلا ستاره دارند و قابلیت های فنی شان باید مورد احترام قرار گیرد.
جعفری بیان کرد: گل گهر در بالای جدول قرار دارد و شاید روی کاغذ برتری برای این تیم باشد، اما من برای دیدار فردا با تیم گل گهر بسیار خوشبینم و مطمئنم که نتیجه ای خوب کسب خواهیم کرد. ما طی روزهای گذشته هم به لحاظ تئوری و هم به لحاظ عملی زیاد کار کرده ایم و کیفیت کارمان هم عالی بوده است و اکنون به خوبی آماده رویارویی با حریف خود هستیم.
سرمربی موفق تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به دیدار قبلی تیمش در زمین تیم فجرسپاسی شیراز، یادآور شد: بازی در زمین ناهموار و خیس شیراز برای دو تیم سخت بود اما با این حال توانستیم برنامه هایی که در نظر داشتیم را تا حدودی اجرا کنیم و موقعیت هایی را نیز به دست بیاوریم. مساوی نتیجه بدی نبود اما می توانستیم با سه امتیاز به تبریز بازگردیم.
وی در پایان اظهار کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بدشانسی نیاوریم، فردا برنامه های تاکتیکی جدیدی را در زمین پیاده می کنیم و مطئمن باشید با پیروزی در این بازی، سه امتیاز را در تبریز نگه می داریم.
مربی دروازه بانان تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم شهرداری تبریز در حد لیگ برتر هستند؛ اما به دلیل بومی بودن، هیچ توجهی به این سرمایه های فوتبال تبریز نمی‌شود .
داود فعال با اشاره به بازی این هفته تیم فوتبال شهرداری تبریز برابر تیم گل گهر سیرجان، اظهار کرد: ما فردا با تیم دوم جدول بازی داریم و می دانیم که این بازی برای ما سخت است اما تلاش می کنیم که با نتیجه ای خوب از زمین مسابقه خارج شویم. ما می خواهیم نشان دهیم که جایگاه تیم بومی شهرداری تبریز می تواند در رده های بالایی جدول باشد.
وی ادامه داد: ابتدای فصل باشگاه درگیر مشکلات حاشیه ای بود و همین امر روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود اما اکنون با توجه به اینکه دو، سه هفته ای است که قول حمایت از تیم شهرداری داده شده است، بچه ها هم با انگیزه تر از قبل تمرین می کنند و حالا ما امیدواریم که این قول ها عملی شود و مشکلات تیم به زودی برطرف شود.
فعال گفت: تیم ما از بازیکنان و کادرفنی بسیار خوب و با کیفیتی برخوردار است که حقشان بازی در لیگ برتر است. حیدر جعفری سرمربی تیم ما تمرینات و تفکراتی در حد لیگ برتر دارد اما چون یک مربی بومی است، هیچ توجهی به وی نمی شود. ما در فوتبال تبریز، کتک بومی بودن را می خوریم چون متاسفانه در این شهر به غیر بومی ها بیشتر از سرمایه های بومی اهمیت داده می شود.
این مربی خوشنام در خصوص عملکرد خوب دروازه بانان تیم شهرداری تبریز در فصل جاری لیگ دسته اول کشور، گفت: ما چهار گلر خوب داریم که تا به اینجا در همه بازی ها وحید مهدی خانی به میدان رفته و توانسته عملکردی بسیار خوب از خود نشان دهد. غیر از مهدی خانی، ما عرفان اسفندیاری، مجتبی جانفشان و نیما احمدلو را هم در اختیار داریم که همگی از آمادگی خوبی برخوردار هستند و من روی همه این دروازه بان ها حساب می کنم.
وی در خصوص عملکرد وحید مهدی خانی دروازه بان اول تیم شهرداری تبریز، یادآور شد: وحید هم اکنون جزو بهترین دروازه بانان فوتبال کشور است و در همه بازی ها بخصوص در دو بازی اخیر ستاره تیم بوده است. البته ما خط دفاعی خوبی هم داریم که در عملکرد موفق دروازه بان تیم نقش موثری ایفا می کنند. مهدی قریشی، مهدی حسین زاده، مهدی رستم زاده و بابک نوین چهار مدافع اصلی تیم ما هستند که اعتقاد دارم همه آنها در حد لیگ برتر بازی می کنند و از قابلیت های فنی بسیار بالایی برخوردارند. در لیگ برتر هم، مدافعانی با این کیفیت بالا، کم پیدا می شود اما چون بومی هستند، هیچ توجهی به آنها نمی شود.
فعال در پایان با اشاره به لزوم توجه مسئولان شهری و استانی به تیم فوتبال شهرداری تبریز، گفت: بازهم می گویم که تیم ما بخاطر اینکه بومی است، مورد توجه قرار نمی گیرد. در حالیکه بومی بودن یک مزیت و امتیازی برای فوتبال شهرمان است. از مسئولان خواهش می کنم که به این تیم خوب و جوان توجه کنند و امکانات لازم را در اختیار جوانان این شهر قرار دهند. تیم شهرداری به لحاظ روحی مشکل دارد وگرنه با این کیفیت فوتبال اکنون باید در جمع چهار تیم برتر قرار می گرفت.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری تبریز از ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در زمین اختصاصی خود در خیابان ورزش، میزبان تیم گل گهر سیرجان است. این دیدار از چارچوب بازی های هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/103772/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تالاب قره‌گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی

با این رفتار، همیشه از جاری هات سرتر و جلوتری

نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در تبریز گشایش یافت

کارخانجات آرد اردبیل زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

شهروندخبرنگار،عدم تکمیل زیرساختها در نقده

گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی

تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)

کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است

عضویت 106 هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از 162 هزار کودک در آذربایجان‌غربی

روایت اپراتور اورژانس از تماس زنی که خبر نداشت 9 ماهه باردار است

صحنه تماشایی از پلیس وظیفه‌‌شناس میانه‌ای به یک پیرمرد عصا به دست

تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری

پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل

سهم 64 درصدی طرحهای عمرانی از بودجه 1403 شهرداری اشنویه

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

افزایش 31 درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر

آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد

صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز

بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

حدود 2 هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند

بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی

کشت گندم دیم و آبی در 408 هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی

پخت روزانه 9 میلیون قرص نان در آذربایجان غربی

مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود

جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد

تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی

راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر معرفی شد

طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل

این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد

نصب 360 تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب

رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود

استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی

قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403

پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان

مسیرگشایی 45 متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است

جابه‌جایی 559 هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی

اجرای 80 پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی

نصب سیستم روشنایی جدید در 12  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد

تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

منادی شفاف سازی در تولیت